Selamlarrr
Ve
İyi okumalar...
____
Aralık ayının ortası olması nedeniyle havalar soğumuştu. Koltukta uzanan beden üzerine aldığı kalın battaniyenin altında mayışmış bir şekilde televizyona bakıyor, gözleri uykulu bir şekilde kapanıp açılıyordu. Yün battaniyeden bile belli olan karnının üzerine yerleştirdiği eli ile karnını okşuyor, hareketli olan kızını hissediyordu.
Ahşap merdivenlerden gelen ayak sesleri sonrası mayışmış bedenin önünde çömelmişti esmer tenli. Elinde tuttuğu kremin kapağını açmış, beyaz tenlinin alnına dudaklarını bastırarak uyuşuk bir şekilde gülümsemesini sağlamıştı.
Yavaşça yün battaniyeyi büyüyen karnın üzerinden sıyırmış ve tişörtü kaldırarak şişik karnı da eşini öptüğü gibi öpmüştü. Elinde ki çatlak oluşmaması için doktorun verdiği kremi şişik karna sıkarak masaya bırakmış ve yavaşça ovarak sürmeye başlamıştı. Jungkook'un en sevdiği kısım da işte tam burasıydı. Esmerin karnına masaj yaparak kremi yedirmesi ona iyi geliyordu.
Uykusu, karnına yapılan masajla daha da gelmiş ve gözlerini kapatmıştı. Siyah kıvırcık tutamları uzadığı için gözlerine geliyor ve kısık ışığın altında kirpikleri elmacık kemiklerine gölge oluşturuyordu. Kirazdan çalma dudakları büzülmüş dururken esmer derin bir iç çekti bu güzellik karşısında. Saatlerce izleyebileceği bir manzara gibiydi.
Yavaşça tişörtü indirerek karnı kapatmış ve beyaz tenliyi yavaşça kucağına alarak daha rahat uyuması için yatak odasına götürmüştü.
Beyaz çarşafların arasına koyduğu beden olduğu yere iyice yerleşerek uykusunda mırıldanmış ve ağzını şapırdatmıştı. Taehyung yüzünde oluşan büyük tebessüm ile uyuyan bedenin yanına geçmiş ve üzerlerini örterek yan dönmüştü. Jungkook büyük karnı dolayısıyla sırt üstü yatıyor, karnı üzerlerine öttükleri yorgandan bile belli oluyordu.
Uykusunda, oldukça hareketli olan kızları dolayısıyla ara sıra kaşlarını çatıyor yine de uyumaya devam ediyordu. Yine aynı şekilde kaşlarını çatmasıyla Taehyung elini şişik karnın üzerine koyarak okşamış ve salgıladığı feromonlar ile iki meleğinin de huzurlu hissetmesini sağlamıştı.
***
"Taehyung hiç dışarı çıkasım yok." Dedi beyaz tenli huysuz bir sesle. Sevgili eşi dışarı çıkmak icin ısrar ediyor, temiz havanın ona iyi geleceğini söylüyordu."Hadi ama" dedi a'ları uzatarak. "Hem çikolatalı bir şeyler yeriz." Esmerin konuşması ile hamile beden duraksadı. Şu an onun en hassas olduğu konuydu yemek yemek. Özellikle çikolata aşığı olmuştu bu süreçte ve bu teklif oldukça iştah açıcıydı.
"Yer miyiz gerçekten?" Dedi hevesli çıkan sesiyle. Şimdiden ağzında dağılan o çikolata tadını düşünerek dudaklarını yalıyordu.
Taehyung derin bir nefes aldı ve kafasını salladı. Sonunda ikna edebilmişti beyaz tenliyi. Ardından ayaklanarak dolaptan birkaç bol ve rahat kıyafetler çıkarmış, hamile bedene dönmüştü. Rahatlıkla eğilip kalkamadığı için bizzat Taehyung giydiriyordu Jungkook'u.
Jungkook Taehyung'un onu giydireceğini anlamasıyla kollarını kaldırmış, üzerinde ki pijama üstünü çıkarmasını beklemişti. Üzerinden sıyrılan pijama üstüyle üst bedeni çıplak kalmış ve kollarını kendine sarmıştı. "Üşüyorum." Dedi ellerini kollarına sürterken.
"Kollarını kaldır bebeğim."
Jungkook dudaklarını büzerek kollarını kaldırmış ve esmerin bol yün kazağı ona giydirmesini sağlamıştı. Üst bedenini saran pofidik yün kazağın kollarını okşamış ve gülümsemişti. Böyle yumuş yumuş olan şeylere bayılırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Omega | Taekook
Fanfiction°Omegaverse° Jeon Jungkook, alfalardan nefret ediyordu... [My Series #2]