Artık günlük tutacağım.
Asla düzenli biri olmadım ve günlük tutmak da çok inekçe ama herkes yazma yeteneğini geliştirir diyor.
Yazarlık kariyerim olacağını hiç sanmıyorum ama işte, eğlenirim belki.
Annem falan okursa diye farklı alfabe kullanacaktım aslında, sonra dedim kim uğraşacak? Olmazsa saklarım.
Sanırım günlüğe düşünceler yazılır, ama benim yazma hızım düşüncelerime yetişemiyor.
Evet, bahsedebileceğim konu buldum. (Zamanla alışacağım bence :D)
Kendimi bildim bileli çok düşündüm. Alakasız düşündüm hem de, sürekli bir konudan alakasız bir başkasına atladım.
Düşünürken konudan soyutlandım, insanlar aklı havada dedi.
Oysa ben gerçekçi şeyler düşündüm.
Beni kime sorsan hayalperest der, çevremdeki en gerçekçi insan olmama rağmen.
Düşünüyorum, gerekliliği düşünüyorum mesela.
Neler gerekli?
Mesela şu an tüm arkadaşlarım tıp falan istiyor, şimdiden çalışıyorlar.
Gerekli mi?
Çalışmaları gerekli mi demiyorum, tıp gerekli mi?
Sadece ortamlarda hava atmak için istiyorlar. Biraz da para.
Diğerlerinden ilgi görmek istiyorlar. Ama neden?
Para gerekli, kabul ediyorum.
Yaşamak için gerekli.
Ama yaşamak gerekli mi?
En son diğerlerine hava atmak gerekli mi diyordum, bak yine atlamışım konudan.
Diğerlerinin gözünde yükselince ne kazanmış olacaklar?
Kendilerini tatmin edecekler.
Gerçi evet, kendimi tatmin etmek hoşuma gider.
Notlarım yüksek, hem de çalışmadan.
Arkadaşlarım çalışmadığıma inanmıyor pek ama olsun, notlarımı yüksek bulmaları beni tatmin ediyor.
Çalışmadan alınamayacak notlar olduğunu düşünmeleri ve benim onları çalışmadan elde etmem beni tatmin ediyor.
Ama sanırım başkaları bundan tatmin olmuyor. Yeterli bulmuyor. İlla diğerleri de bilsin istiyor, kendilerinin başarısını.
Aramızdaki fark da burada başlıyor.
Karakterimiz tutuyor bu günlüğü, onun yazma şekli, yazım hataları, düşünceleri ona ait.
Hazırda 39 bölüm var, geçtiğimiz hafta Sine'ye bölüm yazarım diye bilgisayar götürdüm ona yazmadım bu hikayeyi yazdım :D Sine'nin hazırda iki bölümü mü ne var, bölümler uzun olunca yazasım da gelmiyor.
Neyse, iyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trans Günlükleri
Teen FictionŞans eseri bulduğu bir günlük, Sarp'ın hayatını değiştirir. Farklı düşüncelerden nefret eden insanlara bu hikayede yer yok. Her birey farklı düşünür, geri kalanlar da ona saygı duyar. Not: Bilmeniz gerektiğini düşündüm, translık bu hikayede çok da b...