3

1.1K 66 20
                                    

Son girdiyi yazdıktan sonra birkaç gün geçti.

Günlük yazmaya asla alışamayacağım.

Arkadaki dolu sayfalara göz atıp kendimce güldüm, alışmıştı.

Geçen gün sınıfta kavga ettiler.

Sebep de o kadar basitti ki, Whatsapp'te mesajları görüldü yapıyorlar diye.

Olay sınıf grubunda geçti, ben neyse ki olaydan sonra görüldü yaptım :D

Sınıf dağıldı şu an, zaten hiç örnek bir sınıf da değildik.

Aslında ilkokulda sınıfımız arkadaşlığıyla bütün okula örnekti. Ortaokulda zaten 20 kişi falandık, herkes birbiriyle takılıyordu. Birbirimize rezil olma derdimiz yoktu, kara mizah yapardık sorun olmazdı falan.

Lise hiç iyi değil ya.

Arkadaşlarım var ama göstermelik sanki.

Asıl arkadaşlarım internet üzerinden.

Mesela sınıfımda bir kız var Rüya diye, o asıl arkadaşım diyebilirim.

Ama olay şu ki, onunla da internetten konuşuyoruz. Okulda falan kimse yakın arkadaş olduğumuzu bilmiyor.

Rüya'ya bazen dedikodumu yapıyorlar, o sosyal biri olduğu için. Rüya akşamında her şeyi anlatıyor eğleniyoruz :D

Diğerleri ise karşılıklı çıkar ilişkisi tamamen. Onlar bana derslerle ilgili soruları atıyorlar, ben de çözerek ders çalışmış oluyorum.

Bir de insanları izlemiş oluyorum.

Diğer insanların arasına karışmış görünüyorum.

Bazen normal olmayı çok istiyorum.

Bir keresinde Kemal hoca koridorda beni durdurup diğer iki kıza matematik yazılılarını ne hızla okuduğunu söylememi istemişti. (Çok hızlı okurdu, o gün bitmeden notları öğrenirdik.)

Ona cevap verirken içimden 'Koridorda hocayla konuşuyorsun, diğer insanlar gibi!' diyordum.

O an, benim normal olmadığımı fark ettiğim andı.

Umarım akıl hastalığım yoktur diyorum ama içten içe, biliyorum.

Bende bir şeyler yanlış.

Hep yanlıştı.

İyi okumalar.

Trans GünlükleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin