42

426 31 2
                                    


"Hocam ne olur sanki 12'leri de okul gezisine götürseniz?" dedim müdür yardımcımıza.

"Geçen yıl niye gitmedin yavrum?" dedi adam benden bıktığını belirtmek için her şeyi yapmışken.

"Sınav bilincine yeni girdim hocam."

Göz devirdi müdür yardımcımız, ardından "Seni alsak gelmek isteyecek daha bir sürü 12 var, olmaz." dedi bir kez daha.

Üniversite gezileri 11. sınıflar için yapılırdı, 12'lerin tek işinin ders çalışmak olduğunu düşündüklerinden.

"Teşekkürler yine de." dedim mutsuz bir sesle, yeni bir çözüm bulmam gerekiyordu.

Arkamı döndüğümde "Ailenle gidebilirsin." dedi müdür yardımcımız.

Aradığım çözümü bana sunmuş olabileceği fikriyle geri dönerken "Sonuçlar açıklanana kadar götürmez onlar." dedim.

"Olur mu Sarp? Senin gibi bir öğrenci hedefini belirlemezse heba olur bak. Söyle annene babana da götürsünler gezdirsinler."

"Müdür yardımcımız götürmenizi istedi diyeceğim o zaman?"

"Tabii tabii, olmazsa ben de ararım velini, bir hafta sonu gidin gelin şöyle."

Mutlulukla "Teşekkürler hocam." dedim, ailemle gitmem büyük bir grupla gitmekten çok daha iyiydi.

Eğer annemi azıcık tanıyorsam gezmekten sıkılacağı için bir kafeteryada falan oturacaktı, ben de Burçin'i arayabilecektim.

Dış görünüşü hakkında en ufak bir şey bilmediğim birini arayacaktım, tek umudum isminin yaygın olmamasıydı.

Ama içimde bir yerde, onu bulacağımı söyleyen bir ses vardı.

Bu hikayeden çok sıkıldım cidden. Uzuuun zamandır yeni bölümünü yazmıyorum, neyse ki öncesinde bayağı hazırlamışım.

Yarın da sine'ye yeni bölüm atmam lazım ama ortada bölüm yok :D

Düzenli olmak cidden benlik değil.

İyi okumalar.

Trans GünlükleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin