Bütün gün günlük sahibini düşünmüştüm.
Arkadaşlarım yanımda futbol turnuvalarından bahsederken onları dinlemiyordum bile, bir an önce günlüğü okumaya devam etmek istiyordum ama etrafta onu çıkarmak da istemiyordum.
Nedense, günlüğü kendime saklamak istiyordum. Günlük sahibinin düşünceleri ilgimi çekiyordu. Bir insanın bütün samimiyetiyle yazdığı bir defter kolay bulunan şey değildi, hem de bu kadar ilgi çekici bir insanın.
İdareye gidip mezunların kazandıkları yerlerle ilgili broşürleri almaya karar verdim, onu bulacaktım.
Başarılı bir insan olduğunu ve bilgisayar mühendisliği istediğini biliyordum, ayrıca Rüya diye biriyle aynı dönemdendi.
Müdür yardımcısına gidip istediğimde broşürlerden de iyisini verdi, bir kitapçık.
"Geçen yıl dahil son on yılın mezunları." dedi müdür yardımcısı, bolca teşekkür eşliğinde ödünç aldım kitapçığı.
Geçen yıldan geriye gitmeye karar verdim, çok da eski olduğunu düşünmüyordum.
Gerçi, günlük sahibi 11'ken Stephen Hawking'in hala yaşadığını öğrenmiştim ama yine de işimi garantiye alacaktım.
Geçen yıl iki adet Rüya mezun olmuştu, ondan önceki yıl yoktu, öncekinde bir tane, öncekinde bir tane daha.
2018 yılında, yani iki Rüya olan yılda başarılı öğrenciler arasında bilgisayar mühendisliği seçen yoktu, elektrik elektronik seçen bir kişi vardı, onu not aldım.
2017'de Rüya görmediğimden es geçtim.
2016'ya baktım sonra, iki tane bilgisayar mühendisliği vardı ama erkeklerdi.
Günlük sahibinin erkek olduğunu biliyordum, ama bu onun etrafta kız olarak gezdiğini değiştirmiyordu. Aradığım kişi bir kız bedenine sahipti, bir kız ismine ve bir kız taklidine.
2015'e geçtim, yine başarılı birinin bilgisayar mühendisliği seçtiğini gördüğüm gibi not aldım.
Bir süre devam incelemeye devam ettim, neyse ki Rüya ismine pek rastlamıyorduk.
Kitapçığın tüm sayfalarının fotoğrafını çektikten ve not alabileceğim her ismi aldıktan sonra, aklıma yeni bir düşünce geldi.
Günlük sahibinin mezuna kalma ihtimali var mıydı?
Kitapçığı verirken müdür yardımcısına sordum, mezunlar sonunda üniversiteye girdiyse yazdıklarını söyledi, dolayısıyla geçen yıl mezuna kalmış biriyse ismini almamış olurdum.
Kitapçığı geri istemek yerine mezuna kalmış kızların isimlerini ayrıca not aldım, hepsini araştırmam gerekiyordu.
Mezunlarla iletişime geçmeden bulamayacağıma karar verdim, stalk yeteneği güçlü biri değildim.
Bir şekilde, bir mezunla konuşmalıydım. Mümkünse listedekileri tanıyan bir mezunla.
Bölüm yayımlamayı unutan yazar mı olur yav :(
Dünün hakkı sayın bunu, şimdi bir tane daha paylaşıyorum.
İyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trans Günlükleri
Teen FictionŞans eseri bulduğu bir günlük, Sarp'ın hayatını değiştirir. Farklı düşüncelerden nefret eden insanlara bu hikayede yer yok. Her birey farklı düşünür, geri kalanlar da ona saygı duyar. Not: Bilmeniz gerektiğini düşündüm, translık bu hikayede çok da b...