19

552 46 5
                                    

Bugün felsefeden 98 aldığım için ağladım.

:D :D

Of çok komikti, 98'e ağlayan inek kız oldum diye dalga falan da geçtim ağlarken.

Ama hakkımı yedi kadın, ben yazılı esnasında sordum hocaya "Hocam ders kitabına göre mi derste anlattığınıza göre mi yapalım?" diye.

Felsefe dinlediğim nadir derslerden, o konuyu anlattığı dersi de adım gibi hatırlıyorum.

Ders kitabına yanlış yazılmış demişti hoca, kendisi düzelttirmişti.

Yazılıda sorduğumda ders kitabına göre yapın dedi.

Çıktığımdaysa ders kitabında o yanlış, dersi dinleseydin bilirdin diyor.

Dersi dinleyen zaten üç kişiyiz mk, biri sınıfta havası olsun diye uğraşan Deniz, biri hocanın gözüne girmeye çalışan Hasan, biri de ben.

En yüksek alan da benim zaten sınavdan, benden bir sonraki en yüksek alan 80 mi ne 😒

Benim de hoşuma gitmişti sınav, arka sayfada felsefe tarihi yerine gerçek felsefe soruları sormuşlar diye.

Ha bunu da söylemem lazım, sorulardan biri insan neden tanrıya inanır tarzı bir şeydi.

Fıtratı böyle, canı istemiş tarzı cevaplar vermişler :D

Ben bir paragraf yazdım tabii işte korkudan, her an yanlarında birinin onları desteklediği hissinden falan diye.

Hayatım bunlarla geçiyor benim oğluum.

Emojiyi çizdiğini düşündüm, renksizini hayal edin yani.

İyi okumalar.

Trans GünlükleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin