aycsemerci Selam?
arpcisarp Nasılsın?
aycsemerci İyiyim, teşekkür ederim.
aycsemerci Siz nasılsınız?
arpcisarp Gerginim biraz J
arpcisarp Biz aynı lisedeniz de, son sınıf öğrencisiyim ben.
arpcisarp Üniversite ve bölüm hakkında biraz danışmak istemiştim.
arpcisarp Makine mühendisliği
aycsemerci Ah, anladım.
aycsemerci Sorularınızı sorun isterseniz, ben elimden geldiğince yardımcı olurum.
arpcisarp Makine mühendisliği seçmenizden başlayabilir miyiz o zaman?
arpcisarp Nereden esti yani?
aycsemerci Yararlı bir şeyler yapmak istiyordum.
aycsemerci Ülkeye katkım olmasını falan.
aycsemerci Çevremde pek çok kişi tıp istiyordu benim adıma ama ben hep diyordum ki tıpçıların teknolojisini ben yapacağım, mesleğim onlarınkinden üstün.
arpcisarp Ya affedersiniz siz yerine sen demiştim başta, şimdi siz deyince de tuhaf hissediyorum.
aycsemerci Siz demek zorunda değilsiniz, rahat ettiğiniz gibi konuşun lütfen.
aycsemerci Ben teyzeme bile siz diye hitap ederim.
arpcisarp Teşekkürler, kabayım diye üzülmüştüm ben de kshkfhdfkj
arpcisarp Peki üniversiten hakkında neler diyebilirsin?
aycsemerci Seçim aşamasını mı soruyorsunuz, yoksa bu üniversitede karar kıldınız da emin olmaya mı çalışıyorsunuz?
arpcisarp Pek üniversite düşünmedim açıkçası, direkt neye göre seçtiğini söylersen sevinirim.
aycsemerci Ben İstanbul daha imkanlı bir şehir olduğu için burada kalmayı tercih ettim, Ankara'da güzel üniversiteler tutturabiliyordum oysa.
aycsemerci Ayrıca hocalarının çalışmalarına baktım biraz, makalelerine göz attım. Hoşuma giden konular olunca artı puan daha kazandı.
aycsemerci Benim dilim biraz kötü, yurt dışı da düşünmüyorum zaten. O yüzden tamamen İngilizce olan bir üniversite yerine bazı dersleri İngilizce alabileceğim bir üniversite seçtim.
arpcisarp Sonrasında meslek bulurken zorluk çekmez misin dilin yoksa?
aycsemerci İngilizcem kötü sadece, iyi derecede Fransızca biliyorum ve Rusça öğrenmek için de çabalıyorum.
arpcisarp Mühendislikte Almanca ve Rusça önemli diye biliyordum ben de kjdshfkuhk
aycsemerci Doğrudur, İngilizce benim için eksiklik ama diğerleriyle kapatacağım diye düşünüyorum.
arpcisarp İngilizcede kötü olmanın bir sebebi var mı ki?
aycsemerci Bilmem, küçüklükten başlayan nefret ve ön yargılar.
aycsemerci Kendimi şartlamışım İngilizcede kötüyüm diye.
arpcisarp Anladım.
aycsemerci Yardımcı olabildiysem ne mutlu J
arpcisarp Aklımda hala pek çok soru var, zaman zaman sorabilirim umuyorum?
aycsemerci Elbette, lisemden birileriyle konuşmak beni de mutlu eder.
arpcisarp Harika :D
Hesaplar sembolik, kontrol etmedim var mı böyle hesaplar diye.
İyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trans Günlükleri
Teen FictionŞans eseri bulduğu bir günlük, Sarp'ın hayatını değiştirir. Farklı düşüncelerden nefret eden insanlara bu hikayede yer yok. Her birey farklı düşünür, geri kalanlar da ona saygı duyar. Not: Bilmeniz gerektiğini düşündüm, translık bu hikayede çok da b...