Bunu yazıp üstüne çizgi çekmek gibi hayal ediyorum, altına çizmek olarak değil.
Kendimi bildim bileli insanlar bencil, savaşçıl hayvanlardır derim.
Bununla ilgili bir şeyler yazmış bile olabilirim, pek hatırlamıyorum.
Ayrıca insanlığın gelişmesi için, savaşın da gerekli olduğu gibi korkunç olduğunu bildiğim bir düşüncem vardı.
İnsanlığın gelişmesi benim için her şeyden önemli, yani kıyaslayınca. Yoksa insanlığın gelişmemesi de çok problem değil, o kadar umursamıyorum.
O sebeple, uğruna ne kadar can verilirse verilsin, karşı tarafı yenmek için daha iyi bir teknoloji yapıldıkça savaştan karlı çıkıldığını düşünürdüm.
Herhangi bir tarafta olduğumu düşünmem, iki taraf da kendini haklı sayar ama sonuçta ortaya bir teknoloji çıkar.
Bugün Halkların Dünya Tarihi diye bir kitaba başladım.
Dershanem falan da olduğundan kitap okumaya çok vaktim kalmıyor, ama başladım yani işte.
Orada okuduklarım yeni bir fikir üretmemi sağladı, o çıkmaz sokaktan bir kurtuluş.
Kitabın yazarı diyor ki, bundan binlerce yıl önce insan dayanışma içinde yaşarmış.
Hala dayanışmamız var evet, ama kendi aramızda.
Eskiden, ilkel insanlar cömertmiş. İstedikleri meslekleri seçiyorlarmış, ki o meslek toplumlarına en faydalı olacak meslek oluyormuş.
Bu bilinçle hareket ediyorlarmış.
Düşünsene, rakibi yenmek yerine dosta yardım etmek amaçlı bir gelişim.
Diğerlerini mutlu etmek amaç, diğerleri için en iyisini istemek ve bunu başardığı için mutlu olmak.
Bana annemi hatırlattı, içgüdü içduyu mu diyelim ne diyelim.
Asla gerçekleşebileceğini düşünmediğim ve savunanlarla içimden dalga geçtiğim o komünizm ütopyası, belki bir gün olur dedirtti bana.
Bizim gibilerle değil ama.
Tarihi olup, o tarih yüzünden ayrışmalar, rekabetler ve dahasını oluşturan toplumlarla değil.
Belki ileride gelişecek yunuslarla mesela, kim bilir?
Elim iş kazasına kurban gitti :D Eti öyle canice kesiyordum ki başparmağımın orada olduğunu görmemişim :(
Üstelik ben et yemem bile!
İçimde bir psikopat yatıyor sanırım.
İyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trans Günlükleri
Teen FictionŞans eseri bulduğu bir günlük, Sarp'ın hayatını değiştirir. Farklı düşüncelerden nefret eden insanlara bu hikayede yer yok. Her birey farklı düşünür, geri kalanlar da ona saygı duyar. Not: Bilmeniz gerektiğini düşündüm, translık bu hikayede çok da b...