მე: იუნგი?
შ: ხო რა იყო გეხუმრე. აბა რა ხდება?
მე: მგონი მანქანა გამიფუჭდა--ვეუბნები მანქანიდან, ის კი ჩემსკენ მოდის
შ: აბაა მაჩვენე?-- მეც მანქანიდან გადმოვედი და საჭესთან იუნგი დავსვი.
მე: აბა რა არის?
შ: ხუმრობ არაა? -- მითხრა და ასე გამომხედაშ: მანქანაში უბრალოდ საწვავი გათავდა, სულ ესაა, აი ნახე-- მიმითითა საწვავის მაჩვენებელზე.
მე: ვაიმეეეე რა სულელი ვარ, ეგ საერთოდ ვერ მოვიფიქრე.
შ: ჩაჯექი მე წაგიყვან.
მე: კარგი. -- მეც მას გავყევი და წინ ჩავჯექი.მე: მადლობა იუნგი რომ მომიყვანე.
შ: არა რისი მადლობა, ისე აწი შუგა დამიძახე.
მე: კაი შუგა, კარგად-- გავუცინე და კარისკენ გავიწიე
შ: მინა
მე: გისმენ? -- მეც მისკენ შებტრიალდი.
შ: იცი ვიფიქრე, რადგან მეგობრები ვართ, იქნებ ერთმანეთის ნომრები ჩაგვეწერა.
მე: ააა კი რათქმაუნდა. --მან მისი ტელეფონი მომცა მე კი ჩემი, მეც ჩემი ნომერი ჩავწერე:მინა💜
და ტელეფონი დავუბრუნე.
შ: კარგად
მე: კარგად:))სანის pov
მთელი დღე ფილმების ყურებაში გავატარე. ისე დაღამდა ვერც გავიგე, ამიტომ ოთახში დასაძინებლად ავედი. ოთახში შევედი და რას ვხედავ... არის წამოწოლილი ბატონი თეჰიონი.
მე: არ მითხრა რომ აქ დაძინებას აპირებ?
თ: ხო რა იყო არ შეიძლება ჩემ ოთახში ჩემ საწოლზე დავიძინო.
მე: აბაა მე რა ვქნაა, სასწრაფოდ გადი ოთახიდან.
თ: მე მგონი შენ ჩემი მეორე წესი დაგავიწყდა.
მე: ასეთი დებილი როგორ ხარ?
თ: ვითომ რატომ?
მე: ერთი წესი გითხარი და ისიც ვერ დაიმახსოვრე. მე არავის წესებს არ ვემორჩილები ასე რომ წადი და სხვა ოთახში დაიძინე.
თ: მე არ სადაც არ წავალ
მე: მაშინ მე წავალ-- ჩემ მაიმუნს, ბალიშს და გადასაფარებელს ხელი დავავლე და ქვევით ჩავედი. დივანზე მოვკალათდი პიცის ჭამა დავიწყე თან ანიმეს ვუყურებდი.