მაინც შევამჩნიე ის ორი სატანა. მარია და სუბინი. აიიი სად დამერხააა. რაც მთავარია თვითონ ვერ შემამჩნიეს.
ქ: მოდით ბავშვებო იქ დავჯდეთ.-- მიგვითითა ქუქიმ ხელით კუთხეში მდგარ სავარძლებისკენ.
შ: ვინაა ბიჭო შენი ბავშვიიი ჰაააა
ქ: აბა ბაბუა იუნგის ხო არ დაგიძახებ-- ყველას გაგვეცინა შუგას გარდა
შ: მიდი ერთი გაიარეეე.-- შუგამ ქუქს ხელი უჯიკა და დივნის კუთხეში დასჯილივით დასვა. მეც ქუქს გვერდით მივუჯექი. მე კი ჯიმინი მომიჯდა. თეჰიონი წინ მეჯდა მის გვერდით მინა და შუგა.
ნამჯუნი: აბა რა დავლიოთ?
ქ: რამე მაგარი სასმელი ჰიონ.
ჯინი: არაა შენ არაფერსაც არ დალევ.
ქ: მაგასაც ვნახავთ-- გაბრაზებული ბარისკენ გავარდა.
მინა: აუუ მე ცეკვა მინდა წავალ სან არ წამოხვალ?
მე: არა იყოს.
ჯიმინი: წამო მინა ერთად ვიცეკვოთ. -- უთხრა, ხელი ჩაჰკიდა და ცენტრისკენ გაიყვანა. ამ დროს შევამჩნიე თუ როგორ ეჭვიანობდა იუნგი. ოუუუუ ვფიქრობ სასიყვარულო სამკუთხედი შეიქმნაააა
ყველა საცეკვაოდ გავიდა. მხოლოდ მე და თეჰიონი ვიჯექით პირისპირ და ხმას არ ვიღებდით თუ შუგას არ ჩავთვლით რომელსაც იქვე ეძინა.
თ: პატარავ მოწყენილი რატომ ხარ? -- მითხრა და გვერდით მომიჯდა.
მე: აიიი რატომაც-- თვალებით ვანიშნე რომ წინ გაეხედა. მარია და სუბინი ჩვენსკენ მოდიოდნენ.
თ: ეს ვინაა შენი ყოფილი? ჩამჩურჩულა ყურში.
მე: ხო და ჩემი და. -- თეჰიონმა კი გაკვირვებული გამომხედა.
თ: მაგაზე არ იდარდო. -- უფრო ახლოს მოიწია და ხელი გადამხვია.
მარია: დაიკოო როგორ მომენატრე-- მოვიდა და მაგრად გადამეხვია, რა ეფერისტიააა.
მე: კარგად შენ?
მარია: მეც კარგად. თეჰიონ როგორ ხარ? ქორწილზე კარგად ვერ გაგიცანი.
თ: მადლობა კარგად. ეს ალბათ შენი შეყვარებულია. -- სუბინისკენ მიუთითა.
მარია: ხო სუბინია.
სუბინი: გილოცავ სან.
მე: მადლობა. ყველა პატარა მაგიდასთან დავსხედით.
მარია: ერთმანეთს კარგად შეეწვეთ?
მე: იმაზე კარგად ვიდრე გვეგონა-- თეჰიონმა ღიმილით გამომხედა, მეც კარგად მივეხუტე.