,,Tak zkus napsat ještě Davidovi, třeba bude on o někom vědět, dobře?" počkala jsem na odpověď, položila telefon a opět se pustila do mé práce. Sotva jsem stihla dořešit další hovor, tak mi opět volala má nejlepší asistentka a kamarádka v jednom - Mia.
,,Co David říkal?" naléhala jsem na odpověď.
,,To ti nepovím, ale dal mi tip, kterému jsem napsala a pokud se mu náš koncept zalíbí, tak mu domluvím s tebou schůzku, dobře?" aargh, proč je tak velká tajnůstkářka?!
,,No, tak dobře. Ale nezapomeň! Máme na to necelý týden než to celé vypukne!" vím, že nemá cenu z ní dolovat, kdo je ta "tajná" osoba, protože mi to stejně neřekne.
,,Tak ahoj, šéfová." zachichovala se a položila hovor a já jsem se znovu pustila do práce.
Až jsem měla splněno vše na mém To-do listu, bylo už skoro osm hodin večer, a tak jsem se co nejrychleji sbalila a vyrazila do svého útulného bytečku u Temže.
Dnes už toho přes mou únavu určitě moc neudělám.
Poté, co jsem si udělala večeři, jsem ještě na chvili zasedla k notebooku, abych se podívala na maily. Čekal na mě mail od Mii.
,,Proč mi, k sakru, posílá mail?" řekla jsem si sama pro sebe. Když něco potřebuje, tak mi napíše na mobil.Od: Mia Lee
Pro: Theresa ChesterNazdar šéfová (HAHA!),
podařilo se mi domluvit schůzku s naší náhradní variantou za celebritu číslo 5!
Schůzka: zítra, tj. 25. 3. 2019 v 9.30 am, tvá pracovna.
Hned na to máš schůzku s novinářem z The Times, chce se tě optat jen na pár otázek ohledně akce.
Potom už máš celý den volno.
Neboj, ráno přijdu dříve, abych ti tam trošku pouklidila. :-)
Tak se na zítra dobře vyspi!
Mám tě ráda a dobrou noc.
Mia, xoxo.PS: Vem si na tu schůzku nějaké sexy oblečení! :-)
No, tak to mi scházelo. Podle toho, co mi Mia napsala to bude nějaká mladá hvězdička asi v nem věku, který bude extrémně zažraná do toho, že je slavná.
Pak je tady ještě druhá možnost - starý a bohatý muž, který mele z posledního. Já budu mít za úkol ho sbalit a Mia potom dostane všechny peníze.
Občas nechápu, jak se my dvě spolu můžeme kamarádit a vůbec.. jak my dvě spolu můžeme pracovat na tak velkých projektech?!
Možná je to proto, že já jsem z nás dvou ta chytřejší a ona zase ta hezčí, díky které máme sponzory. Ona to prostě s lidma umí.
Při tomto přemýšlení jsem usla. Uvidíme, kdo se skrývá za přezdívkou 'tajemný'.Tak tady máme další příběh. :-)
Respektive můj první příběh, protože vznikl někdy v září 2018 ještě předtím, než byla vůbec nějaká myšlenka toho napsat Under Pressure.
Doufám, že i tento příběh si najde své fanoušky a že se vám bude líbit.
-A, xx
ČTEŠ
Faith | Taron Egerton
FanfictionJak se díky jednomu dni může život otočit o 180 stupňů? Ze začátku jsem to nechápala, ale díky němu jsem na to přišla. 07.07.2019 - #1 v kategorii faith 17.07.2019 - #1 v kategorii edsheeran 26.07.2019 - #1 v kategorii sing /06.07.2019 - 18.08.2019/