016

55 5 2
                                    

Celý týden utekl rychle, nikomu jsme nic neřekli, protože jsem se domluvili, že to oznámím sama, až John odjede. Johnovi se od našeho rozhovoru výrazně ulevilo a byl zase ten veselý člověk, do kterého jsem se zamilovala. 

Momentálně se s malým a Cherry nacházíme v hotelu v Dublinu. Akce začíná za tři hodiny a pořád nikdo netuší, že jsme tady.
Jelikož čekáme, než se Chris probudí a my budeme moci vyrazit, rozhodla jsem se, že Cherry přiznám pravdu ohledně vztahu s Johnem.
,,Cherry?"
,,Ano?" odpověděla mi.
,,Rozešli jsme se." řekla jsem to na rovinu.
,,C-cože?" řekla zařazeně.
,,Je gay." nechtěla jsem to dál rozebírat.
,,Můžu se tě na něco zeptat?" zeptala jsem se hned vzápětí. Ona kývla na souhlas.
,,Nevadí ti, že si někteří myslí, že je Christopher Edův syn? Popravdě, prosím." zeptala jsem se a ona se zamyslela.
,,Popravdě jsem nad tím nikdy nepřemýšlela. Vím, že Edův není a že Ed je jeho kmotr a tvůj skoro bratr, takže teoreticky na malého máme větší práva než takový John. Ostatním může být úplně jedno, kdo je jeho biologický otec. Ed je vlastně takový jeho náhradní táta. A ty máš jediné štěstí, že není zrzek." zasmála se. Já jsem ráda, že to Cherry bere tak dobře.
,,Děkuji ti, Cherry."

Hned, jak se Chris probudil, vzala jsem si ho do nosítka a vyšli jsme směr park, ve kterém se koná Sorridere in faccia. Pořád nevím, co mě čeká, ale těším se.
U vstupu si nás vyzvedl David, který nám dal kartičky, díky kterým nás pustí úplně všude a navedl nás do VIP stanu, ve kterém má být Mia a noví ambasadoři.
,,Á! Už tady máme i zakladatelku nadace i se synem a kamarádkou Cherry." řekla Mia, když nás uviděla a zamávala na nás.
,,Zdravím vás." pozdravila jsem ostatní. Všechny jsem si prohlédla.
,,Tak já věřím, že všechny naše nováčky obě znáte, ale raději vám je představím. Prolhané krásný- Ashley Benson s Lucy Hale a pánové Harry Styles a Ben Hardy. Z minulých ambasadorů tady není mistr Sheeran, ale to vy dvě moc dobře víte a-"
A Taron, prosím, řekni to, prosím, prosím. Chci ho vlastně potkat nebo ne? Vždyť já ani nevím, co chci!
,,-a Tom Holland, ten se omluvil, protože má dnes jiný program." řekla Mia.
Kurva.
Jelikož Cherry tady jako jediná ví pravdu o DNA malého Chrise, tak se na mě podívala pohledem, který říkal neboj, bude to v pohodě, máš tady mě.
Pane Bože! Jaký má Ed štěstí, že má tak bezva přítelkyni jako je Cherry!
Mezitím, co Mia vysvětlovala nováčkům, co se bude dít, tak jsem se já vydala za Lily, abych ji překvapila. Cherry dostala za úkol fotit, takže ji uvidím asi až večer.
Lily byla, jak nečekaně, na svém stanovišti, kde bude trávit čas, když nebude mít program.
Byla ke mně otočení zády, tak jsem ji zakryla oči.
,,Ať jsi, kdo jsi, dej tvé ruce z mého obličeje, je docela nepříjemné nevědět, kdo na mě sahá." řekla a já jsem se zasmála.
,,Taky tě zdravím, Lily." Lily se nevěřícně otočila a nadšeně mě objala, samozřejmě opatrně, protože jsem měla Chrise na sobě v nosítku. Lily z něj byla úplně nadšená. Když si Lily chovala malého, přišla mi zpráva.

Mia
Přijď k pódiu, budeš zahajovat akci, tentokrát bez ambasadorů. Xx

No bezva!
,,Lily? Myslíš, že bys mi mohla pohlídat Chrise? Teď mi psala Mia, že mám zahájit akci." zeptala jsem se.
,,Jasně, ale nech mi tady nosítko, půjdu mu to tady ukázat, ale zkus si pospíšit, mám program jako první, dobře?" Lily byla nadšená z toho, že ji nechám na chvíli Chrise.
,,Kdybych to nestihla, tak ho nech někomu z ambasadorek, která má program po tobě, dobře?" slovo ambasadorek jsem zdůraznila. Ona mi to odkývala a já jsem se vydala na pódiu.

Jelikož po uvítání už stála Lily pod pódiem bez Chrise, tak hádám, že ho mají na starosti holky.
,,Všichni byli ve VIP stanu, tak jsem jim ho tam nechala." řekla mi na rychlo.

U vstupu do stanu jsem se zarazila, ve stanu byla jen jedna osoba. Respektive osoby dvě on a můj, náš syn. Ano, hlídal ho Taron. Musím říct, že bych se na ně dokázala divat dlouho. Taron ho má v nosítku, chodí s ním po stanu a ukazuje mu vše, co se v něm nachází. Chris vypadá, že ho to vážně zajímá a já konečně vím, na koho je to mé dítě tak podobné.
Když se tak na ně dívám, mám jedinečnou příležitost na to, abych Taronovi řekla pravdu.
Mám nebo nemám? Teď nebo nikdy, máš!
,,Ahoj." řekla jsem Taronovi a on se na mě otočil.
,,Ahoj Tesso, ostatní už šli do svých stanů, tak jsem ti malého pohlídal. Je ještě úžasnější než na fotkách." rozplýval se nad vlastním synem. Byl by fajn táta.
Tak mu to řekni, blbko!
,,Doufám, že jednou budu mít taky takového roztomilého syna jako máš ty!" řekl.
Kdybys jen věděl..
,,Jednou se ho dočkáš. Můžeš mi malého dát? Měl by se najíst." zeptala jsem se a on ze sebe zacal sundávat nosítko.
Teď nebo nikdy.
,,Tarone, něco bych ti chtěla říct."
,,Můžu s tebou mluvit?"
řekli jsme oba naráz.
Argh.
,,Tak začni." řekla jsem mu, když mi podal Chrise.
,,Chtěl bych se ti omluvit za to, jak jsem tehdy po té noci odešel téměř bez rozloučení, ale tohle se mi nikdy nestalo a byl jsem z toho trošku v šoku. Promiň mi to." omluvil se mi.
,,To je dobrý, taky ti byl pro mě šok. Neměl si problém u Alice?" zeptala jsem se.
,,U Alice? Proč bych u ni měl být problém? Nic neví a i kdyby, tak ji do toho nic není. V tu dobu byla dávno zasnoubená."
Počkat, počkat cože?
,,Zasnoubená? Já jsem si myslela, že jste spolu chodili, nebo spíš podle toho, co píše bulvár, že spolu stále chodíte." teď už opravdu nic nechápu.
,,Ne! Je to má vzdálená příbuzná a ten "vztah" byl jen nahraný." přiznal.
No to si ze mě děláš prdel!
,,Jak se má Ed?" změnil téma.
,,Jo, celkem dobře. Teď koncertuje v Evropě a příští týden za ním nejspíš pojedeme." usmála jsem se na něj.
,,Já bych ti asi něco měla říct..."
Nádech a výdech, Tesso.

Ahooj,
Tady to utnu.
Tak co? Řekne mu to?
Xx

Faith | Taron Egerton Kde žijí příběhy. Začni objevovat