Co lékař slíbil, tak taky dodržel. Ještě ten den nás pustil domů, takže jsme ještě stihli oslavit trošku pozdní Vánoce.
Silvestr jsme strávili všichni dohromady, ale jinak, než jsme byli za ty roky zvyklí. Letos jsme téměř nepili a užívali jsme si klidného Silvestra.Líbí se to teddysphotos a 550 dalším
tess_chester jediný člen naší domácnosti, kterému je nějaký Silvestr naprosto jedno.mialee tetiččino zlatíčko ❤
lilyjamesofficial on je dokonalý!
teddysphotos připouštím, že teď už je to ten nejhezčí zrzek, co byl u nás doma. Mám silnou konkurenci!
cherrypaeanseaborn @teddysphotos Ede!není zrzavý!Ano, hádky o tom, jestli Chris je nebo není zrzavý jsou stále aktuální.
V půlce ledna jsme Chrise nechali pokřtít, a pak už jsme já, Chris a Mia odletěli do San Francisca.
Líbí se to taron.egerton a 420 dalším
tess_chester -> San Francisko!mrclifford už se vás nemůžu dočkat!
sorridere_us přejeme krásný let! Už se těšíme, až poznáme Chrise!
alicejeffrey on je tak roztomilý! ❤
bethany_chest porodila sis budoucího lamače dívčích srdcí, sestřenko!No to snad...? Alice? Kdyby jen věděla..
------Cesta utekla v pohodě, Chris téměř celou cestu prospal. Nevím, po kom tohle má, ale nestěžuji si.
Na letišti už na nás čekal Oliver, který nás odvezl domů.
Ještěže mě napadlo připravit Chrisův pokojíček ještě předtím, než jsem odletěla do Londýna, teď aspoň nemusím stresovat s tím, že malý nemá ani postýlku, do které bych ho mohla uložit.
Celý den jsme s Miou jen proletěly u televize a nic jsme nedělaly. Chris celý den, ostatně jako každý jiný den, prospal.Na druhý den jsem Miu už zapřáhla do práce. Ráno ji vyzvedl Oliver a tím začala její týdenní stáž v Americe. Mně pro změnu začala mateřská dovolená. Ráno jsem obešla všechny doktory, aby vyšetřili malého. Naštěstí je všechno v pořádku. Prý je trošku menší, ale to je celkem pochopitelné, když se narodil dříve.
- - -
Po týdnu Mie skončila stáž a musela odletět zpět do Anglie. Odteď jsem tady zase sama. Do Anglie letím až na začátku léta a zůstanu tam co nejdéle. Snad.
- - -
únor
,,Je zvláštní, že tuhle nadaci vede muž. " zamyslela jsem se při rozhovoru s Oliverem, se kterým jsem zrovna na procházce, abysme uspali Chrise.
,,A já jsem co?" zeptal dotčeně.
,,Ty? Hm, ty jsi zženštilý muž." řekla jsem vážně.
,,Já vím, jen jsem to zkoušel." začal se smát.
,,Možná bys měla Johna poznat, přece jen je to tvá nadace a ani pořádně nevíš, kdo ji vede."
Má pravdu.
,,Máš pravdu. A vlastně - na co čekat? Půjdeme tam rovnou?" navrhla jsem.
,,Můžeme."Oliver si šel rychle udělat nějakou svou práci, zatímco já jsem se vydala směr má bývalá kancelář.
,,Dobrý den." řekla jsem po zaklepání.
Přede mnou se objevil celkem pohledný muž, který mohl být jen o pár let starší než já.
,,Dobrý den. Máte se mnou domluvenou schůzku?" zeptal se trošku zvláštním tónem hlasu.
,,Eh, nemám, ale přišla jsem se vám představit." přišla jsem blíže k němu.
,,Theresa Chester, těší mě." podala jsem mu ruku.
,,John Frank, omlouvám se, netušil jsem, kdo jste." byl zaskočený.
,,Ne, to je v pořádku. Měla jsem se ohlásit předem. Máte teď asi hodně práce, co?" zeptala jsem se.
,,Ano, teď toho máme trošku víc, ale bude to stát za to."
,,Nebudeme si tykat?" nabídla jsem mu.
,,Můžeme."- - -
duben
S Johnem se od našeho seznámení setkáváme čím dál víc. Občas u mě přespává a pomáhá se mi starat o Chrise. Johna už jsem i seznámila s Edem a Cherry, když tady byli naposledy.
Mám ho ráda. Možná i více než ráda.Líbí se to tess_chester a 126 dalším
john_frank Chris ❤tess_chester Mám vás oba ráda!
mrclifford ha, já to říkal!
teddysphotos @cherrypaeanseaborn vidíš tu zrzavou?John bere Chrise skoro jako vlastního, protože mi s ním pomáhal skoro od začátku.
Obě nadace fungují na 150 procent a já jsem konečně zase šťastná!Ahoj,
Jelikož jsme se dostali do části, ve které se toho zas tolik dít nebude, napadlo mě, že vám budu přidávat více 'instagramových příspěvků'. Tak by mě zajímalo, jestli se vám to líbí a co na to říkáte?❤
-A
ČTEŠ
Faith | Taron Egerton
FanfictionJak se díky jednomu dni může život otočit o 180 stupňů? Ze začátku jsem to nechápala, ale díky němu jsem na to přišla. 07.07.2019 - #1 v kategorii faith 17.07.2019 - #1 v kategorii edsheeran 26.07.2019 - #1 v kategorii sing /06.07.2019 - 18.08.2019/