červen
Líbí se to taron.egerton a 796 dalším
tess_chester Today I am 6 months old and ready to fly to London!
lilyjamesofficial musíme se vidět!
mrclifford šťastný let vám přeji :)
dailymail kdy představíte Christopherova otce?
cherrypaeanseaborn už se vás nemůžu dočkat! @teddysphotos kde máš tu zrzavou teď, hm?Ti dva se nikdy o Chrisově barvě vlasů nepřestanou dohadovat.
Dnes po pár měsících letíme do Londýna za Cherry a Miou, která pořádá opět nějaký zábavný den pro děti, něco podobného, jako byl Sorridere in faccia, ale v Dublinu. John s námi bude týden v Londýně, pak se ale musí vrátit. Já s Miou a Chrisem poletíme do Irska a možná se k nám přidá i Cherry.
,,Právě jsme přistáli na letišti Heathrow v Londýně. Děkujeme vám, že jste si pro vaši cestu využili právě našich služeb. Přejeme vám krásný zbytek dne, nashledanou."
John vyšel z letadla dřív než já s malým, protože šel pro kufry. Já jsem naopak čekala, až všichni cestující opustí letadlo a já budu moci v klidu a bez tlačení vyjít se spícím Chrisem ven.
,,Myslím, že jsem v hale zahlédl Miu, tak běž za ní. Já ještě počkám na poslední kufr a přijdu." řekl John celkem podrážděně. Posledních pár dní se strašně změnil a chová se jinak, ke mně celkem odtažitě, ale k malému se pořád chová, jako kdyby byl jeho vlastní táta.
Měl pravdu - v hale už nás netrpělivě vyhlížela Mia.
Po přivítání mi okamžitě sebrala Chrise a celou dobu na něj žvatlala nějaké nesmysly.Ještě večer v den příjezdu jsme byli u Cherry, která nás ráda viděla. Z Chrise byla hotová stejně jako všichni ostatní. Ed je na turné a nejspíš nestihne dojet, aby nás viděl.
Zítra beru oba dva mé kluky do londýnského Sorridere, Chrise chtějí vidět všichni, kteří tam pracují a John jde prozkoumat novinky, které zde Mia zavedla. Zdá se mi, že je stále nějaký přešlý. Dokonce i holky si toho všimly. Asi se ho na to budu muset zeptat.- - -
,,Na kdy je naplánováný let do Dublinu?" zeptala jsem se v Mii, když jsem přišla k ní do kanceláře. John už si zjišťuje novinky, ujal se ho David. Ano, ted David, díky kterému je Chris vůbec na světě. A Chris spí vedle v kanceláři.
,,Odlétáme 6.7., přímo až v den akce, ostatní organizátoři a všichni ambasadoři už budou na místě." řekla.
,,Kdo jsou ambasadoři?"
,,Někteří zůstali z posledního Sorridere in faccia a máme i pár nováčků. Vím, že ti Lily psala, že by tě chtěla vidět, tak se uvidíte v Dublinu, Lily je totiž stále ambasador. Víc si nech jako překvapení. Mimochodem ty pro všechny budeš taky překvapení, protože ti, co ví, že jsi tady, si díky mně myslí, že odjedeš do Ameriky zpátky s Johnem." zase je tajnůstkářka, bezva.- - -
Po třech dnech jsem to ale nevydržela, dala jsem Chrise na hlídání k Cherry a vzala jsem Johna na mou oblíbenou vyhlídku za městem.
,,Sem jsem chodila strašně ráda, než jsem se přestěhovala do Ameriky. Dokázala jsem tady trávit i hodiny." při všech vzpomínkách na tohle místo jsem se musela pousmát.
,,Je to tady krásné." řekl, ale ani se na mě nepodíval.
,,Johne? Podívej se na mě." řekla jsme po chvíli ticha zoufale. Když se na mě podíval, tak jsem ho políbila. On nespolupracoval a hned se odtáhl.
,,Promiň." řekl mi a já jsem se v hlavě snažila vstřebat, co se stalo.
,,Děje se něco? Víš, že mně to říct můžeš." nemluvil.
,,Řekni aspoň něco, vždyť to ticho je nesnesitelné."
Podíval se na mě. Brečel.
,,Já ti nechci ublížit. Na to vás mám oba až moc rád." objala jsem ho a počkala, než se aspoň trochu uklidní.
Zhluboka se nadechl a spustil.
,,Víš, když jsem tě, vlastně vás, před půl rokem poznal, můj život se otočil k lepšímu, tebe i Chrise jsem-" začal mi zvonit telefon.
Cherry
Hovor zamítnut.
Pobídla jsem ho k pokračování.
,,-doopravdy miloval. Bylas má první holka po třech letech a konečně-" telefon zase začal zvonit.
,,Víš co? Radši to vem. Co když se něco stalo." měl pravdu.
,,Promiň." řekla jsem a odešla s telefonem trošku dál.
,,Cherry? Co se děje?" zeptala jsem se.
,,Ahoj, malý tady už pěkně dlouho brečí a nevím, jak ho mám uklidnit." byla trošku vyplašená.
,,Ještě nikdy nebyl pořádně beze mě, asi se mu stýská. Víš co? Dej mě na hlasitý odposlech, stejně by měl jít za chvíli spinkat, takže na něj chvíli budu mluvit a třeba to zabere." navrhla jsem a Cherry tak udělala.
Měla jsem pravdu. Stačila čtvrthodina mluvení a zpívání ukolébavek a Chris usnul. Slíbila jsem Cherry, že se pokusíme přijet co nejdříve, snad.,,Odkdy kouříš?" zeptala jsem se Johna, když jsem přišla zpátky k němu, protože měl zapálenou cigaretu.
,,Pár týdnů. Než se zeptáš proč, tak mě to uklidňuje." jen jsem kývla.
,,Můžeš pokračovat v tom, co si mi chtěl říct?" pobídla jsem ho.
,,Víš, proč jsem s tebou nikdy nemluvil o bývalých partnerkách?" típl cigaretu a pokračoval ,,Protože jich bylo minimum a to doslova. Nikdy mě holky moc nebraly, a tak jsem byl raději sám. Pak si ale přišla ty s Chrisem a oba dva jste mi přirostli k srdci. Poprvé jsem cítil lásku, aspoň jsem si to teda myslel."
,,Ty-" skočila jsem mu do řeči.
,,Tesso, prosím, neskač mi do řeči."
,,Promiň." omluvila jsem se.
,,Já nevím, jak to říct. Pamatuješ si, jak jsem na začátku května byl na tom posezení, na které si tehdy nemohla, protože byl Chris nemocný, u Olivera?" zeptal se mě.
,,Pamatuji." odpověděla jsem.
,,Někoho jsem tam poznal." odvrátil pohled na druhou stranu ode mě. Já jsem pořádně ani nemohla dýchat kvůli tomu, jaký to byl pro mě šok.
,,J-jak si tam někoho poznal? Vždyť to bylo posezení s kluky z práce a kamarády Olivera, ne? Na fotce, co jsi mi ukazoval jsem žádnou ženu neviděla. Ona to fotila?" rozbrečela jsem se.
,,Ne, to bylo focené na samospoušť a nikdo jiný, než my na fotce, tam nebyl." odmlčel se.
,,Tak která to je?" zeptala jsem se ho.
,,Dylan."
,,T-ty jsi..?" ani jsem to nedokázala říct, protože jsem tomu nedokázala uvěřit.
,,Jsem gay, Tesso."
,,Ale jak si na to přišel?" stále jsem tomu nedokázala uvěřit. Je to jako špatný sen. Vždyť já ho miluji.
,,Všechno je s ním jiné. Když jsem tě objímal, když jsme se líbali, nebo třeba při sexu s tebou jsem nikdy necítil to, co s ním. Je to prostě jiné, lepší. Tím nechci říct, že jsi špatná, to právě naopak, ale ocení to nějaký heterosexuál. Tebe mám doopravdy rád, ale nemůžu říct, že bych tě miloval, promiň. Možná bys mohla zabojovat o Chrisova tátu, nebo si najdi někoho jiného, ale hlavně nezůstávej sama. Aspoň kvůli mně." brečeli jsme oba. Objala jsem ho.
,,Začátky budou těžké, ale jestli budeš šťastný, budu za tebe šťastná taky. Pamatuj, že ať už jsi gay nebo ne, vždy budu stát při tobě, Johne."Zdravím,
Tak tady máme trošku zvrat. Co na něj říkáte? ❤
Možná si někdo z vás všiml, možná ne, že Taron si v klidu komentuje a srdíčkuje fotky vlastního syna. Myslíte, že něco tuší? :)
-A
ČTEŠ
Faith | Taron Egerton
FanfictionJak se díky jednomu dni může život otočit o 180 stupňů? Ze začátku jsem to nechápala, ale díky němu jsem na to přišla. 07.07.2019 - #1 v kategorii faith 17.07.2019 - #1 v kategorii edsheeran 26.07.2019 - #1 v kategorii sing /06.07.2019 - 18.08.2019/