004

72 7 0
                                    

Ráno mě jako každé ráno vzbudil budík. Vzala jsem mobil do ruky a začala se dívat na instagram. V tom mi ale něco došlo.
Proč, sakra, v mé posteli leží Taron? Rychle jsem zvedla peřinu, abych se ujistila, že mám na sobě prádlo. Bohužel jsem ho neměla.
,,Kurva." zaklela jsem asi příliš nahlas, protože spící Taron vedle mě se začal probouzet.
,,Aargh, moje hlava!" řekl a chytil se za ni. Vždyť jsme toho včera zase tolik nevypili, ne?
,,Prosím, řekni mi, že víš, co se včera dělo a taky že si jseš jistý s tím, že jsme se spolu nevyspali." doufala jsem, že si aspoň on něco pamatuje.
,,Promiň, mám okno." řekl po chvíli přemýšlení.
,,Mohl by ses otočit? Chtěla bych se převléct." požádala jsem ho a on mi vyhověl. Rychle jsem na sebe hodila spodní prádlo a první delší tričko, které jsem objevila. Poté jsem z místnosti odešla, aby se mohl i on převléct.
Šla jsem do obýváku, ve kterém jsem si sedla na sedačku a snažila jsem si vzpomenout, co se včera stalo. Bohužel marně.
,,Ehm, Thesso? Zapomeneme na to, dobře?" vynořil se z mé ložnice a řekl mi.
,,Dobře." usmála jsem se na něj. On zvedl ruku na náznak pozdravu a odešel. Jednoduše odešel.
Já jsem se snažila pobrat vše, co se stalo. Určitě jsem byla mimo. Nevím, jak dlouho tento můj stav trval, ale vzpamatovala jsem se až díky tomu, že mi začal zvonit mobil. Vzala jsem jej do ruky, abych se podívala, kdo mi volá. Viděla jsem neznámé číslo s americkou předvolbou.
,,Dobrý den, hovořím s Theresou Chester?" ozval se z druhé strany mužský hlas.
,,Dobrý den, ano. S kým mluvím?" optala jsem se, protože hlas byl pro mě neznámý.
,,Jmenuji se Oliver Clifford, jsem manažer v jedné firmě zabývající se růstem nových projektů a firem. Slyšel jsem o vaší nadaci Sorridere nejnovějšímu projektu Sorridere in faccia a moc se mi to zamlouvá." představil se mi.
,,Tak to mě moc těší, děkuji." aspoň tohle mi spravilo náladu.
,,Napadlo mě, jestli byste nechtěla zřídit pobočku nadace i v Americe. Nejlepší místa by byla buď v New Yorku, Washingtonu nebo San Franciscu. Stačí jen abyste si vybrala. O kanceláře a vše potřebné se postarám já. Jen bysme potřebovali vyřešit ředitele Sorridere. Pokud chcete, můžete být u začátku vy osobně, pokud byste chtěla zůstat v Londýně, tak bysme udělali výběrové řízení na tuto pozici. Co na to říkáte?" wow, tohle jsem vůbec nečekala!
,,Eh, upřímně jste mě překvapil. Tohle jsem vůbec nečekala, ale samozřejmě vaši nabídku přijímám. O místě se musím ještě rozmyslet a podívat se, ve které oblasti by nadaci nejvíce potřebovali. Já bych ráda zůstala v Anglii, takže vyhlásíme výběrové řízení." tomuto nebudu moci uvěřit ještě dlouho.
,,Dobře, všechny potřebné věci vám ještě dnes pošlu na mail a na všem se spolu domluvíme, může být?" řekl mi.
,,Může, budu se snažit co nejdříve vše vyřídit. Mockrát vám děkuji. Nashledanou!" položila jsem telefonát.
Hned jsem tuhle novinku volala Mie, která z toho byla stejně nadšená jako já. 
Zbytek dne jsem jen připravovala první den Sorridere in faccia. Dělala jsem letáčky s programem, dělala jsem plánky pro rozmístění pódia, laviček a stánků a obvolávala jsem všechny sponzory akcí, abych se ujistila, že přesně ví, co mají dělat.
Večer jsem sedla k počítači a začala hledat, kde by bylo nejlepší zařídit nadaci. Po dlouhém přemýšlení jsem se rozhodla pro tu nejlepší variantu, kterou jsem mohla vymyslet a od které se bude odvíjet i další projekt.
Až mi Oliver poslal všechny papíry a informace, které budou třeba k zařízení nové pobočky, rozhodla jsem se mu podat mou odpověď na město.

Od: Theresa Chester
Pro: Oliver Clifford

Myslím, že ideální město pro nadaci bude San Francisco, od kterého se bude odvíjet i další projekt - dostaneme děti na týdenní pobyt do teplého San Francisca!

Theresa

Ahoj,
další díl je tady!😊
-A

Faith | Taron Egerton Kde žijí příběhy. Začni objevovat