prosinec 2019
Líbí se to cherrypaeanseaborn a 859 dalším
tess_chester Today I am one year old and wish you a Merry Christmas!lilyjamesofficial on zase tak vyrostl!
johnfrank krásné narozeniny, zlatíčko.
teddysphotos já i Cherry malému přejeme všechno nejlepší. Doufám, že se brzy uvidíme.
mrclifford milovník kávy už od narození!
mialee všechno nejlepší, zelenoočko!Nemůžu uvěřit, že už to je rok. Rok plný radosti, štěstí, lásky a taky neprospaných nocí, kdy je celé malý probrečel. Potvrdilo se mi, že i dva můžou být plně milující rodina.
S Johnem jsem pořád v kontaktu a občas nás dokonce přijede i navštívit. Dokonce mi představil i Dylana. Je to celkem milý člověk a s Johnem mu to přeji.
Vánoce, samozřejmě jako každé jiné, trávíme doma v Londýně. Ano, pořád to zde beru jako domov a doufám, že se sem časem vrátíme na stálo.
Včera u nás byli Cherry, Ed, Mia a dokonce i její nový přítel George a oslavili jsme první narozeniny Chrise. Myslím, že si s Georgem budu rozumět.
Dnes slavíme Vánoce jen ve dvou.červenec 2021
Líbí se to dylanfrank a 678 dalším
tess_chester guess who's homejohnfrank tvému bezpochyby nejoblíbenějšímu gay páru se už teď velice stýská!
teddysphotos to fotil Chris?
cherrypaeanseaborn @teddysphotos zlato, myslíš, že dvou a půl leté dítě by zvládlo vyfotit takovou fotku? @tess_chester jsem nejlepší fotograf, že?
mialee mám tu nejkrásnější kamarádku!Ano, po dvou letech jsem celou nadaci plně svěřila Johnovi a vrátila se konečně do Londýna.
Rok 2021 je prostě zlomový. Ed se konečně oženil s Cherry a náš gay pár do toho před měsícem taky praštil. Jsem za ně velmi šťastná a přeji jim to.
S Chrisem je v poslední době veliká sranda. Už umí celkem mluvit, zatím říká jen jednoduché věty, ale snaží se. Taky už umí pořádně chodit, ale stejně raději běhá, což není úplně nejlepší.
Do konce prázdnin mám ještě volno, a pak přebírám opět vedení londýnské nadace. Mia se s Georgem vydává na roční cestu po nějakých zemích.
ČTEŠ
Faith | Taron Egerton
FanfictionJak se díky jednomu dni může život otočit o 180 stupňů? Ze začátku jsem to nechápala, ale díky němu jsem na to přišla. 07.07.2019 - #1 v kategorii faith 17.07.2019 - #1 v kategorii edsheeran 26.07.2019 - #1 v kategorii sing /06.07.2019 - 18.08.2019/