017

55 4 2
                                    

Malý se najednou začal smát a natahoval se k Taronovi, který si ho vzal k sobě.
,,Víš, že vůbec není podobný na Eda?" řekl, když se na něj zadíval.
,,Vím, protože Ed je jeho kmotr, takže není moc velká šance, že bude po něm." řekla jsem tiše. On se na mě nevěřícně podíval.
,,Má tvůj úsměv." řekl za chvíli.
A tvé oči, Tarone.
Teď nebo nikdy.
,,Já bych ti chtěla-" ne, to nedám.
,,-chtěla bych ti ještě jednou poděkovat za to, že si mě před tím rokem odvedl do té nemocnice, kdyby nebylo tebe, tak se Chris vůbec nemusel narodit." zamluvila jsem to.
,,To by byla celkem škoda. Jednou z něj bude lamač dívčích srdcí." řekl.
Po tobě.
,,Tarone, pojď, máš program." vyrušil nás jeden z pomocníků.
,,Promiň, už musím jít. Rád jsem tě zase viděl a tebe, chlape, jsem rád poznal." řekl Chrisi a vrátil mi ho.

Odešel a já jsem si oddechla.
Stejně myslím, že po našem rozhovoru už musí něco tušit.

Jelikož jsme byli oba unavení, tak jsem usoudila, že je nejvyšší čas vyrazit zpět na hotel.
Chris mi usl už při cestě na hotel a mně to na hotelu taky netrvalo moc dlouho, než jsem usla.

Ráno mě čekal šok, Chris, který celou noc spal vedle mě, v posteli neležel. Po chvíli jsem si všimla, že v pokoji není ani Cherry, takže předpokládám, že jsou v jídelně na snídani. Abych se ujistila, rychle jsem se oblekla a připravila a šla jsem do jídelny. Byli tam a já jsem si oddechla.
Chris ale nebyl, jak bych čekala, u Cherry, Mii nebo Lily, ale byl u Bena a Tarona, kteří se do něj snažili nacpat nějaké mléko a přesnídávku. Bylo celkem vtipné je pozorovat.
,,Kdo by řekl, že v roce 2019 bude tvého syna naráz krmit Roger Taylor a Elton John, že?" řekla vysmátá Lily.
,,Dívej se, jak si Christopher oblíbil strejdu Tarona." pošeptala mi Mia, která stále neví, kdo je jeho pravý otec.
Žádného strejdu, ale tátu.

Hned po snídani se vydali všichni na letiště a odletěli zpět domů. Já, Cherry a Chris jsme si dovolenou v Irsku prodloužili o pár dní, takže jsme tu zůstali.

                               -  -  -
Pár dní v Irsku uteklo jako voda a my se nacházíme v Lotyšsku, kde má dnes Ed svůj koncert a my jsme ho přijeli, jako překvapení, podpořit.
Mii jsem o rozchodu řekla těsně předtím než odjela do Londýna.
Jedeme doslova na čas, protože už hrají předskokani a Ed začíná za hodinu, takže snad se s ním uvidíme ještě předtím, než začne hrát.
Stihli jsme to a máme ještě půl hodiny do začátku koncertu.
První jsme do šatny nechali jít Cherry, protože je jeho přítelkyně a bylo by dobré jim nechat chvíli i samotě, když se tak dlouho neviděli.
Za pár minut jsme do šatny přišli i já s Chrisem.

Líbí se to harrystyles a 583 965 dalšímteddysphotos můj nejvěrnější fanoušek za mnou přijel na koncert do Rigy!tess_chester  ❤❤edsheeran

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Líbí se to harrystyles a 583 965 dalším
teddysphotos můj nejvěrnější fanoušek za mnou přijel na koncert do Rigy!
tess_chester  ❤❤
edsheeran.u.k sluší vám to!
dailymail Je to váš syn?

Celé vystoupení jsme si užili. Dokonce se mi potvrdilo, že jsem si už v těhotenství naučila Chrise na Edovy písničky, takže vydržel celé dvě hodiny sledovat ze zákulisí koncert.

Po koncertu jsem si vzala Eda stranou.
,,Potřebuji s tebou mluvit." chytla jsem ho za ruku a odvedla do prázdné místnosti.
,,Rozešli jsme se." přiznala jsem a on se na mě nechápavě podíval.
,,Je gay." špitla jsem.
Ticho.
,,Holka, ty ty gaye asi přitahuješ." řekl po chvíli a teď jsem se nechápavě podívala zase já na něj.
,,S jedním gayem máš dítě a s druhým si půl roku žila. Ty máš na ně snad nějaký magnet, ne?" začal se smát. Samozřejmě tím prvním gayem narážel na Taronovu roli Eltona Johna v Rocketmanovi. Taky jsem se začala smát.
,,Debile." na nic jiného jsem se přes smích nezmohla.
Jsem ráda, že mám takové kamarády jako je Ed, Cherry a Mia. Ti při mně budou stát vždy a já jim jsem za to vděčná.

Ahoj,
Dneska máme trošku kratší kapitolu, ale snad nevadí. :)
Samozřejmě si představte to dítě (Chris) na fotce v Edové náruči o pár měsíců starší, nechtěla se mi hledat jiná fotka a tahle se mi celkem i líbila, tak jsem ji použila. :)
-A

Faith | Taron Egerton Kde žijí příběhy. Začni objevovat