DCÉRA

2K 80 21
                                    

Milka
Ach jo, zasa v tom hroznom decáku! Aspoň, že tu nemusím trčať... idem do školy. V tom ma zastavila riaditeľka decáku.

R: Ale, ale kde jsme to byli v noci!?
M: Do toho vám nič nie je!

Padala som hét odtiaľ. Išla som do školy. Vošla som do triedy. Predtým som bývala s tetou na Slovensku, no potom sa presťahovala do Čiech a nasledne sa pol roka na to na mňa vykašľala a dala do decáku. Neviem no je mi tak celkom fajn. Je to dobrý decák, dobre tu varia, sú tu fajn izby a máte tu aj celkom voľnosť. Ani sa mi moc nechce nových majiteľov... pripadám si potom ako pes! Vydržím do dospelosti a pojdem hét. Není tam odo mňa nikto starší ani v mojom veku. Som tam najstaršia. A to je to, že každí bere len tie malé deti... mňa si nikdy už nikto nevezme. Ale ako som hovorila tak mi to nevadí. Prišla som do triedy. Sadla som si do lavice v strede. Pozdravila som kamošov. Nemám ich moc no za nič na svete by som ich nevymenila. Pomáhajú mi keďže som z decáku. Som im za to vďačná. Keď skončila škola tak som išla do mesta. Pozerala som akurát popri kráčaní video od Moona. No v tom som do niekoho narazila... Vita.

M: Prepáč, ja som nechcela do teba naraziť.
V: To je v pohodě. Jak se máš?
M: Fajn. Tie rany moc nevidno. A ešte jedno velké ďakujem za včera.
V: Ou, no rád jsem pomohl. Nechceš jít někde?
M: Vieš ja sa mám teraz stretnúť s bff... možno inokedy.
V: Aha dobře.

Víťa
Šel jsem domů. Po cestě jsem hodně přemýšlel. Mám hrozně divnej pocit. V té dívce je tolik utrpení. Sám jsem přece viděl jak ji mlátili. Plus to, že žije v decáku. Musí mít hodně špatnej život...

Přijel jsem domů. Udělal jsem si špagety. Jo jsem dobrej kuchař. Miluji hlavne italskou kuchyni. Najedl jsem se a pak šel dělat úkoly ze školy. Hodně jsi zakaldám na svém prospěchu ve škole. Když jsem byl na základce tak jsem si to tak neuvědomoval. No teď chci moc dostat stipendium. Moc to pro mně znamená. Chci jít po střední na vejšku. Ano teď se ptáte na co mi to bude no já vám to řeknu takle: Youtube dělám protože mně to baví no samozřejmě potřebuju nějaké peníze a protože bydlím sám a jsem na střední tak jsem musel vymyslet způsob jak si vydělat. Samozřejmě to nestačí proto také o prázdninách dělám různé brigády. Mimochodem letos budu maturovat a já moc potřebuji dosáhnout dobré výsledky. Abych měl stipendium. Víte hlavně jsem přemýšlel nad tím, že vlastně nebudu delat youtube pořád. Příde ten den když budu starej a okoukanej a prostě budu potřebovat novou práci... nejsem Jirka Král.

Dodělal jsem úkoly. Šel jsem za svou sestrou. Je ode mně starší o 10 let. Má sví deti a manžela. Občas se střetáváme: když potřebuji poradit, na slavnostech a tak dále... (idk či má vôbec súrodenca, toď je iba pre story).

-v kaviarni-
(S-sestra)

V: Čus ségra.
S: Ahoj Víťo.
V: Víš já jsem se chtěl zeptat na tvůj názor.
S: Poslouchám.
V: Včera v noci jsem zachránil jedné dívce život á...
S: Uu, náš malej Víťa se zamiloval?
V: Né to né ale, výš jak mi furt říkáš abych konečně udělal nějaký dospělý rozhodnutí, tak...
S: No.
V: Výš tá dívka je z decáku á...
S: Bráško nemysli na to! Vím co chceš udělat a jako tvá starší sestra ti říkám, že todle né.
V: Proč by jsem si ji nemohl ADOPTOVAT!?
S: Hah, vždyť ty sám jsi byl ještě před týdnem dítě. Ještě před 7 dni si měl 17! A teď tohle!? Nevím, no dle mně je na to moc brzo.
V: A já fakt myslel, že mně v tom podpoříš!
S: Ach... kolik jí vlastně je?
V: 16.
S: Víťo to opravdu není dobrej nápad. Kromě toho vlastní je předse lepší ne?
V: Vlastní nevlastní, já chci mít proste dítě a...
S: Chápu jako... nemůžeš si najít holku a to celý dle tebe znamená, že nebudeš NIKDY NIKOHO MÍT!?
V: Nějak tak.
S: Víťo to chce ale moc velkou zodpovědnost mít na krku puberťáčku, která te i tak o pár let opustí a budeš opět sám... a kromě toho ti nikdy neřekne otec, to nejde... to spíše budeš pro ní crush než rodič a to ti taky říkám, že to tak skončí...
V: Todle není vtipný!
S: Nechceš raději mladší? Co tak nějakou desítku, to ti na pár tech let vydrží a taky... uvidíš, že ten rodičovský vztah na tom bude líp než se 16 letou adolescentkou. Opravdu to můžeš být leda tak její přítel než rodič. Dělej jak myslíš, ja jsem tě varovala.
V: Dík za radu ale já svůj názor mám.
S: A proč jako zrovna ji?
V: Hodně trpí. Zišla by se jí rodina.
S: Ano Víťo rodina, né kluk co je na střední jako rodič, rodina...
V: Trhni si.

Neměl jsem na to náladu. Proč to nebere vážně!? Chci si ji adoptovat tak to také udělám. Byli 4 hodiny. Ještě byl decák otevřenej tak jsem tam zašel. Střetl jsem tam ředitelku toho celýho.

R: Dobrý den. Co si přejete?
V: Chci si adoptovat jedno děvče, které osobne znám.
R: To jako vážně!? My tú máme jenom malí děti a když jsi nekoho z nich adoptuje takovej mladík bude to vypadat, že jste pedofil. A tohle tenhle domov nestrpí.
V: Ach jo... já jsem myslel Milku. Má 16 ak se nemýlím.
R: Dobře no, to už zní lépe. A vám je?
V: 18.
R: To jako vážně? Je vám 18 a už teď jsi chcete adoptovat dítě?
V: Jo...
R: Musím říct, že jste nejmladší adoptivní rodič jaký u nás v tomhle domově byl.
V: Jo vážně?
R: Tak tady máte ty papíry co podepíšete a jedu po ní.

Milka

Bola som vo svojej izbe. Práve som kreslila fanart pre Attacka. No v tom prišla riaditeľka. Čo zase odo mňa chce!?

R: Ahoj Milko. Dolů tě čeká tvůj novej rodič. Jo a mimochodem... je to fešák.

Čo že čo? To čo má byť. No nič no. Išla som dole po schodoch a keď som prišla tak som neverila tomu kto to je...

OKJ ĽUDIA 1000 slov... skúsila som viac. Tak a moje kľúčové otázky nesmú chýbať: "AKÝ BUDE MAŤ MILKA POCIT Z TOHO, ŽE VITA SI JU ADOPTOVAL?" a to je asi všetko, teraz ma moc toho nenapadá. Tak Čus teda.

S POZDRAVOM HANI 😉😁

Adoptovaná Láska Where stories live. Discover now