ONI NEMAJÚ METRO (musela som to tam dať 😂)

1.6K 69 52
                                    

VAROVANIE! TENTO PRÍBEH OBSAHUJE VEĽKÚ DÁVKU CRINGU A NEZMYSELNOSTI
... ale aj cez to budem rada keď si to prečítaš 🙂.

Išli sme spať. Ľahli sme si čelom vzad. Mala som nutkanie sa k nemu poriadne pritúliť. Tak som si dala ruky okolo jeho hrude a pritiahla sa bližšie. Ešte nespal, len sa hral, že spí aby ma mohol vo svojom 'spánku' objímať tak, že by som si myslela, že spí a nevie, čo robí. Mňa ale neoklame.

M: Notak Víťo, otvor oči. Ja viem, že nespíš a viem, že sa chceš objímať, mne to nevadí.

Keď som to povedala tak sa ku mne otočil a otvoril oči. Začal sa ku mne túliť a hýbať pánvou na znak toho, že je mu so mnou dobre. Potom sa začal vlasmi obtierať o moje líca ale následne prestal. Usmial sa a ďalej sa maznal. Ja som mu prechádzala prstami po jeho bruchu. Bol iba v boxerkách lebo tvrdí, že je tu hrozne teplo a dusno pričom mne je tu zima jak na severnom póle. By ma zaujímalo kto z nás ma pravdu. Začal vzdychať a hrozne sa smiať až zletel z postele, čo urobilo hrozný hluk. Super, fakt super. Bola som sa pozrieť na Martina ale našťastie ho to nezobudilo. Bola mi hrozná zima tak som sa vrátila do Víťovho teplého objatia. Začal mi rukou prechádzať po boku ako na nejakej horskej dráhe. Asi ho naozaj milujem. Keby ma tak ale pobozkal. I keď predsa mohol by to urobiť. Premýšľala som, čo urobiť aby sa to stalo. Pohladkala som Víťu po tvári a hrala sa s jeho vlasmi. Strašne sa červenal. Bol úplne na zjedenie. Viac som sa obtierala o jeho telo. Vzdychal ako keby účinkoval v nejakom orchestri. (LOL XD moje prirovnania😅)

M: Víťo?
V: No...
M: Už ti niekto povedal, že si hrozne sexy, hot, nenormálne mužný a máš to naj telo na svete? (Existuje vôbec na planéte taký chalan?😂🤔)
V: No jo, právě teď. "Červenal sa ešte viac."

Čakala som, že ma konečne pobozká, ale nie. Čo mám robiť do kelu... nevadí po čase to príde samo. Teraz sa mi i tak nechce, asi ho trošku pošteklím. Začala som ho štekliť na krku, pod rukami a hlavne na bruchu. Začal sa smiať a hovoriť niečo najmenej zrozumiteľnou rečou, potom som už povedal niečo normálne.

V: D-do-s-s-t. Už stačíií. Budu vzdychat celou noc tak, že nezaspíš.
M: A mne sa aj tak spať nechce. Ja som spala asi hodinu v kine takže nie som unavená. Vzdychaj si ďalej...ja už asi nezaspím.

Hneď jak som dopovedala som sa na neho vrhla a začala ho znovu štekliť. On to nevydržal a od smiechu sa... Rýchlo utekal na WC a ja som sa tam smiala z jeho výrazu.

M: Jo a prines nové prosteradlo.

Zakričala som mu a pozrela sa na IG. Nič nové. Šak jasné, ludia spia. Btw koľko je asi tak hodín... 2... oukej. Pozrela som sa na YT. Našla som nejaké random video od 5-minute craft. Prešlo asi 10 minút. Víťa nikde. Zišla som dolu po schodoch a videla ho ako žerie dač z chladničky... mohla som si myslieť.

M: Čo žerieš teraz v noci?
V: Nevím, stavil jsem se cestou tak jsem si vzal kousek bryndze. (XDD dá sa kúpiť v Česku  vôbec bryndza!?😂😂 to je myslím len tuna na Slovensku a na Ukrajine.)
M: Dám si tiež, nezaškodí trochu. (XD KTO UŽ JE bryndzu len tak na posedenie?? Asi lem ja... to je cringe😂.)
M: Ehm, máš to prosteradlo?
V: Tady je na stole.
M: Dobre, tak ideme hore ho dať na posteľ.

Prišli sme dať nové prosteradlo a ľahli si na posteľ.

V: Co chceš dělat?
M: To, čo pred tým.

Asi som to nemala hovoriť. Víťovi sa na tvári objavil fakt široký úsmev a potom na mňa skočil a začal na oplátku on štekliť mňa. Smiala som sa jak tur. Div, že sa Martin stále nezobudil, úplne sme na neho zabudli. Víťa si na mňa ľahol a spokojne sa trel s hlavou o môj krk. (Wow, xd, lol😂😂)Ja som bola ticho a nehybne ležala, nechcelo sa mi nič robiť a ani hovoriť. Nakoniec sme predsa lem zaspali.

-ráno-
Zobudila som sa. Skopla som zo seba Víťu a keď som sa postavila tak som sa poriadne nadýchla keď som otvorila oči uvidela som vo dverách Martina.

Ma: Tak co. Vydrželi jste to nějak spolu? Btw já jsem se vyspal do růžova. Máš skvělou postel Milko.

Nič som nepovedala len som s totálne strapatými vlasmy a spoteným pyžamom odkráčala do obývačky kde som hlavou tresla o gauč a zaspala.

Ma: To vůbec nespala.
V: Popravdě jsme šli spát až o 4té.
Ma: Jo tak. Dobře, bylo mi s váma opravdu dobře ale už musím jít, chci dojít včas na to Slovensko.
V: Dobře tak tedy ahoj Martine... ale musím tě varovat... ONI NEMAJ METRO! (😂😂😂😂 Sme chudobný národ no... XD)
Ma: Lol, vím. Tak tedy naschle.

Ja som sa zobudila.

V: Ehm, to co jse stalo v noci... promiň za mé chování, já nevím co to do mně vyjelo a prostě choval jsem se trochu trapně a...
M: Nič sa neospravedlňuj. Je to normálne. Bolo super. Nikdy som ešte nikoho tak dlho a tak silno neobjímala. I keď nemusel si veru na mne zaspať, teraz si necítim moc kosti.😶
V: Jo promiň, budu si dávám pozor na čem usnu. Co dnes děláme?
M: Nič sa mi nechce. Choj si natáčať, ja budem doma.
V: Mám nápad, já něco natočím a pak si zahrajem Minecraft.
M: To beriem.

OKJ ĽUDIA TROCHU NUDNÁ KAPITOLA NO... 970 slov... snáď neva, že trochu menej😶. Sorry za to jaka je to nuda ale skúsim to nejak rozbehnúť. Prvá ff... chápete. Ďalšie budú lepšie.

S POZDRAVOM HANI 😊😊

Adoptovaná Láska Where stories live. Discover now