I know ten názov je fake, to som robila ja ale tak, čo už no sa čas od času pohrať s písmenami?😂👌🏻⬆️
Ráno som sa zobudila. Víťa spal opäť na mne. Áno ľudia opäť. Hmm, vidím, že on asi moc sľuby nedodržuje. Nechcela som ho budiť, zobudil sa sám.
M: Ahoj lámač kostí.
V: Jejda promiň. "Postavil sa."
M: V pohode už som si na to zvykla.
V: Tak jo... ehm, co tu dělám?
M: Heh, no ja som prišla v noci a keď som sa zobudila tak sa stala menšia nehoda...
V: Cože se stalo??
M: Vieš ja som sa ťa tak trochu zľakla a ty si schytal päsťovku do brucha. Potom som ťa zachraňovala a ty si skončil už spať tuna.
V: Aha.
M: Btw xd, máš ako dosť erotické sny...
V: Jo no... to je prostě moje noční já. Heh, já za to nemohu, to můj mozek.
M: Hmm a môžem sa spýtať s kým sa v snoch tak vášnivo olizuješ?
V: Nechci vědět.
M: Dobre xd, dobre, ideme na raňajky.Išli sme na raňajky. Potom na túru. Úplne sme zabudli na včerajšok. Tatry sú proste krásne.
V: No neloudej se tak! Přijdem pak pozdě na večeři.
M: Veď idem.Išli sme na Téryho chatu. (Btw nie Taryho ale Téryho xd🤣) Keď sme prišli tak sa zotmelo.
M: Asi tu prespíme.
V: Jo no. ( na tej chate)Víťa
Sedl jsem si na pařez a a napil se vody. Pak jsem šel do křoví na záchod, když vtom co nevidím? Králík. Vyfotil jsem ho a dal na insta s popiskem: cute. Pak jsme šli dál. Sedli jsem si na kámen v takovým lese a já povídám.V: Já myslím, že teď je nejvhodnější čas pro rozhovor.
M: Tiež si myslím. Kto začne?
V: Ty.
M: No dobre, takže včera som ťa počula ako sa rozprávaš s Klárkou. Povedzme, že sme sa skamarátili a ona ma kryla keď som u nej bola prespať. Popravde našla ma v lese ako plačem tak ma zobrala k nej. Nechcela som ťa vidieť. To, čo si mi povedal ma dosť zabolelo a... chápeš ale potom keď som počula tvoje slová tak som chcela ísť naspäť za tebou. Pochopila som ako to celé je a prečo to je a zbytok vlastne vieš. Teraz ty. A pravdu.
V: Fuh, no jak začít. Vše to začalo před 2 lety.
M: Aha! Ja som tušila, že za tým niečo bude.
V: V tú dobu mi bylo 16 a jednou u doktora jsem zaslechl něco, co mi popravde moc ovlivnilo život:Flashback
(D- doktor)D: No, kluku, mám pro tebe hodně špatnou zprávu.
V: Jakou doktore?
D: Jsi vážně nemocný.
V: Je to smrtelné?
D: Je to psychická nemoc. Nedá se z toho dostat. Jako bylo pár případů když na to člověk zemřel ale to je ojedinělé, neměj strach, nezemřeš, nejsi na tom tak špatně.
V: To mi odlehlo.
D: Ale říkám ti, že život s tím není Bůh ví co. Dokáže tě to psychicky zložit.
V: Dobře, dobře, mně se to nestane. A můžu vědět název tý choroby?
D: SCHIZOFRENIE.V: Na to jsem se rozbrečel. Vyběhl jsem z nemocnice, doktor na mně řval ať se vrátím ale v tu chvíli mi byl ukradenej. (Neviem o tej chorobe toho veľa, skoro nič takže si ju upravím tak aby mi to sedelo do story) Celej víkend jsem byl doma. Nic jsem nejedl, nepil, nespal a nemluvil. V pondělí jsem šel do školy, musel jsem. No jo a byla tam ona... Táňa. S Táňou jsem chodil. Miloval jsem ji ale pár dní po tom jak se dozvěděla o mé chorobě tak řekla, že jse nášho vztahu bojí a dala mi kopačky. Byla tehdy zima. Šla domů. Já jsem po ní řval ať se vráti jenže ona mně neposlouchala. Šel jsem za ní až do parku, tam jse na mně naštvala a dala mi facku. Já jsem se na to taky naštval. Řekl jsem si, že já ji neuhodím, nejsem takovej, jenže v tu chvíli to přišlo. Má schizofrenie se poprvé projevila. *Víťo uhoď ji! Zaslouží si to.* Já to neudělám. *Ale ano.* V tu chvíli mně něco tak tahalo, že jsem ji nakonec uhodil a moc silně. Já jsem se rozbrečel. Nechtěl jsem to udělat, to udělalo za mně moje druhý já. To špatný já. Táňa mi jenom řekla, že jsem krypl a pak ale sklouzla na ledu u silnice a... asi všichni víme co jse stalo... Táňi srazilo auto. Nepřežila to. Byl jsem z toho zdrcenej a bral si to za chybu. A několik týdnů na to mi zemřeli rodiče. Byli obětí teroristů v Itálii, když jeli na svou dovolenou. Bylo mi hrozně ale překonal jsem to. Do 18 byl můj zákonnej zástupce strejda ale tan se mnou nebydlel. Žil v Anglii. Tahle zkušenost mně ale naučila, že než se děje cokoliv nesmím se zaplést do vztahu. Bojím se, že by to pro tu holku neskončilo dobře.
YOU ARE READING
Adoptovaná Láska
FanfictionVitaa je mladý úspešný youtuber, ktorý sa už dlhšie kamaráti s partičkou SMTV a aj s Morves. Je to ale všetko naozaj tak ako vyzerá? Čo ak je jeho súkromný život opozitum toho, čo vidíme na kamerách? Dozvieš sa v príbehu... Neber tento príbeh vážne...