ČO SI MI TO UROBIL!!!?

1.2K 53 5
                                    

Odporúčam si k tomu zapnúť nejakú SAD songu, jako není to nejak extrém smutné ale tak mýslím, že sa k tomu ako tak aj hodí...

Milka
Sedela som v sprche a nadšene pozerala do hora. Než som sa nazdala už som vo dverách videla opierajúceho sa Víťu.

V: Já jen budu asi znít jako nějaká starostlivá maminka ale chci se jen zeptat. Máš to tam uvnitř v pořádku?
M: Áno, áno, neboj, som v poriadku.
V: Dobře. Snažil jsem se být co nejjemnější a nejněžnější jak to nejvíc jenom umím.
M: Áno dobre. Neboj sa, na včerajšok budem spomínať len a len v dobrom.
V: To jsem rád.

Víťa odišiel a ja som si uvedomila, že som zabudla zavolať Matyášovi. Rýchlo som vypla sprchu, osušila sa a vybehla von na záhradu s mobilom.

MT: Ahoj.
M: Ahoj.
MT: No tak co, kdy přijedeš!?
M: Prosím, netlač na mňa! Dobre no, tak teda o 4 hodiny... Ale naozaj len jedna noc! A potom mi dáš pokoj, ináč uvidíš! A neopovažuj sa ublížiť Víťovi alebo dačo žalovať Radkovi rozumieš!?
MT: No dobře no, jen přijď tedy...

Nemám na neho nervy. Maty bol super kamarát ale behom jedného dňa sa z neho stal sku*vený nadržaný kkt.

M: Víťo?
V: Ano zlato?
M: Vieš písala mi moja najlepšia kamarátka zo základky - Bára, tu ty nepoznáš, že sa prisťahovala pred dvomi týždňami do Prahy a že či by som nemohla ísť k nej prespať, nemáme to do Prahy ďaleko... prosím, dlho som ju nevidela.
V: Ale viď, že můžeš...
M: Super ďakujem. Hrozne sa teším!

Silne som ho objala a pritom sa mi vyronila slza. Absolútne som sa tam netešila. Zožieralo ma ako musím Víťovi klamať len pre jeho dobro. Bolo to strašné a nikomu neprejem toto zažiť. Je to hrozné.

Sadla som si do nášho krásneho auta a Víťa naštartoval. Išli sme asi tak trištvrte hodiny. Vymyslela som si fake adresu v blízkosti Matyášovho bytu aby som nemala ďaleko. Vysadil ma na chodníku a ešte otvoril okno.

M: Ehm, vieš čo, zajtra prídem sama. Vezmem si vlak ok?
V: Ale viď já po tebe klidně přijdu, mě to nedělá problém.
M: Vieš ale ja som zistila, že v tom vlaku čo pôjde som si minule zabudla moju najobľúbenejšiu mikinu...
V: Hah, čudné ale dobře. Tak se měj. A BAV SE!

Pri poslednej vete mi prešiel mráz po chrbte. Ach jo! Zaklopala som mu na dvere, po tom čo mi otvoril z dola. (Viete asi ako to myslím)

MT: Ah, no výborně! Pojď dál.

Zatvoril dvere. *Toho budem ľutovať.* Vyzliekol sa a potom aj mňa. Pohľad na jeho telo ma vôbec nevzrušoval. Práve naopak, hnusil sa mi. Bol zrejme nadržanejší než som čakala pretože ma rovno zvalil na posteľ.

M: Kde. Máš. Kondóm!??
MT: Nebude, tak si to užiju víc, navíc kontroloval jsem a nemáš plodný dny takže se nestrachuj jo.
M: T-ty! Čože si... akože to si až taký odporný stalker! Fuj. Ako si to vlastne zistil.
MT: Jednoduše, když jsi byla u mně tak jsem trochu rozoberal složení koše v koupelně a...
M: Nehovor mi, že si naozaj robil, to čo si myslím...
MT: Tak nějak, měla's to moc silný, podle té...
M: Stačí! Nie len, že si taký debil, že sa hrabeš takto v niečom na čo by si sa fakt nemal pozerať, je to súkromné a-a-a, tebe už akože vôbec nedochádza aké všetké choroby z toho môžeš chytiť. Tá krv je totiž odpad, vieš, ak ti nedošlo. (Určite ste sa v tom teraz stratili a neviete čo sa presne deje😂... Tak sorry no za moje INOTAJE... ale mne sa to nechce všetko nazývať pravým slovom, lebo proste neviem, no...)
MT: Aghr... Zdržuješ!

Ľahol si na mňa a bez nejakých 'úvodov' rovno urobil vec, ktorej  som sa najviac bála. Strašne to bolelo. Robil to hrozne rýchlo a dravo a proste bolelo to, normálne by to bolieť nemalo ale v mojom prípade strašne. Bol to najhorší sex aký som si mohla len predstaviť. Zrazu som len cítila ako vo mne niečo 'prasklo'. Zvrieskla som snáď na celý barák a Matyáš sa odo mňa odtiahol. V zápätí na neho len vytriskol obrovský prúd krvy. Zľakla som sa a posadila. Skúsila som sa postaviť no, malé premene krvy zo mňa stále vychádzali. Vôbec som nechápala čo sa to teraz deje. ( Xd ani ja nechápem, čo som to vlastne teraz napísala, neviem akože, čo také by jej mohlo vo vnútri prasknúť ale budiš no😂. Mám nápad... keďže je to fanfikcia, znamená, že tu môžu byť aj fiktívne veci, takže aj fiktívne orgány... WTF, to čo mám za fantáziu!?) Matyáš sa len pozrel na svoje brucho a keď zočil tú tonu krvy čo mu po ňom steká tak úplne stuhol. Bol v šoku a na druhú stranu ani nevedel, čo povedať.

MT: Hahh, co se to stalo!?

Ja som nebola schopná nič povedal. Zrazu som začala príšerne plakať. Bolo mi jedno ako ma vidí Matyáš. Bolo mi to jedno. Jediné čo som teraz chcela bolo cítiť Víťove objatie. Objatie muža, ktorého milujem a viem, že ma utíši keď sa mi niečo stane.

Maty
Byl jsem vystrašenej. Co se to sakra stalo!? Chtěl jsem mít normální sex! A tohle. Podíval jsem se kolem. Stal jsem vedle postele. Na posteli seděla Milka. Příšerně brečela a ječela na celej barák. Rozhlídl jsem se po posteli. Všude, kolem byla krev: na matraci, na polštáři, na peřine a taky na podlaze.

M: Matyáš! Č-čo si mi to sakra urobil!! Ja sa bojím... No tak nestoj tam tak. Urob niečo!!! Je to tvoja vina, tak niečo rob!
MT: Podívej ja jako opravdu nechápu co jse teď stalo...
M: Matyáši... čo si mi to urobil...
MT: Já, nemůžu se takle na tebe dívat, prosím, di prič. Na, tady, obleč se a di.
M: A kde mám podľa teba akože teraz ísť? Ha... uvedom si, krvácam, ja nemôžem ísť takto na verejnosti!
MT: Aghr... na, tady máš peníze, kup si vložku a di...
M: Na toto vložka nestačí! To není menštruácia ale vnútorné krvácanie! To je niečo úplne iné.
MT: Mně to nezajímá. Už di.
M: Toho budeš ľutovať!

Já jsem takovej sku*venej pi*us! More, co jsem to udělal... Řekne to Víťovi a jsem nahranej. Není cesty zpět, určitě mu to řekne i kdybych jí vyhrožoval s Radkem... nebo? Asi mám plán...

Milka
Išla som po ulici. Prežívala som neskutočnú bolesť. Išla som a zrazu proste len tma. To je jediné, čo si pamätám.

OKJ ĽUDIA 1K SLOV. Snáď to bolo aspoň trošku napínavejšia kapitola a nebola taká nudná ako ostatné. A nebojte, v ďalšej časti sa už dočkáte Attacka...

°°°hAnA°°°

Adoptovaná Láska Where stories live. Discover now