NIČ TO PRE NEHO NEZNAMENALO

1.5K 63 18
                                    

O 2 týždne

M: Víťo pozor! Veď to je hacker.
V: Nemyslím si. Je jenom dobrej. Má full dia armor a ja mám jenom nejakej boomstick.😣
M: Aha, vlastne hej. Nevšimla som si.

Víťa vypol pc. Ja som sedela na gauči a on sa otočil smutným pohľadom.

M: Prečo si taký smutný?
V: Zítra má Samo svatbu a...
M: Ty sa bojíš, že sa s tebou nebude baviť?
V: Tak nějak.
M: Ale veď ťa pozval. Nepozýval by ťa kebyže ťa tam nechce.
V: Máš pravdu.
M: No vidíš. Zajtra budeme tí najlepší hostia. Btw kto im vlastne ide za svedka?
V: Matyáš a.k.a. MaTTem pro tvoje info. Bude tam také Dejzr, Attack, Morvesáci, jejích přítelkyně a nejaký lidi z jeho rodiny, příbuzní a také Klára.
M: Klára?
V: Klarisa... Samova ségra. Bude družička. Je ji 14... mohli by jste se spřátelit.
M: Uvidíme.

-svatba-
Víta

Přišli jsme do kostela. Začala omše. (Btw na svadbe som nikdy nebola a vôbec nič okrem tej konečnej hlášky čo je vo filmoch nepoznám taže budem to popisovať nejako jak si to predstavujem ja) Já a Milka jsme sedeli v první řadě, prí jsme jenom dva tak budem sedět v předu... nevím jakej to mělo význam ale pro ně asi jo. Po nějaké hodince přišlo vdávání. (Xd ja neviem ako to nazvať v češtine, akože ja viem dosť dobre po česky ale tieto tu také pojmy... tak to som stratená) (Nechce sa mi to obkecávať, není to ff o Moonovi, taže to není podstatné.) Potom jsme všichni vstali a šli na primární. (Prijímanie, v SVK... btw ja som gréckokatolik, ja nwm jak to majú rimokatolici, taže si predstavte, že tam sú akože greko vieri ok? Naozaj nwm jak to majú oni...)
Přišel jsem ku knězi a ten mi dal chleba ve víně. (xd u nás dávajú rly víno aj deťom, čo ani nechodia😳... dobre,dobre, už by stačilo.) Vrátili jsme sa z cerkvi. (Dobre toto slovo nepochopia slováci a česi už vôbec... ehm mi tak doma volame kostol... hej no ste sa dačo poučili skrze toto story o mojej viere... tak ako ono to zas taky rozdiel neni len je to skorej taka omša jak robia na Ukrajine atd... dobre toto je lovestory a nie kniha o kresťanstve 😶, stačí, lem som musela dajak vyplniť kapču nejakým cringom... heh cringu nie je nikdy dosť 😅)

Večer byla ťa klasjična svatební oslava. Ja jsom počkal kdy bude čas a šel jsem za Samem. (Sorry za preklepy ale píšem to v noci a môj mozog si už robí akúsi česko-slovensko dajako divnu a neviem akú reč.) 

S: Ach, pozri sa na ten vzduch. Je to tu krásne.
V: No jo byl to dobrej nápad dělat svatbu v Tatrách. "Sam mně objal."
S: Sorry bro. Hneváš sa na mňa za to čo som ti povedal pred pár týždňami?
V: Neboj ne. Je dobré mít svůj názor na věc, a ty ho máš.

Chvíli jsme seděli na trávě ale pak jsem šel do hotelu. V apartmánu jsme měli jenom jednu ložnici a gauč. Šel jsem si ustlat na gauči. Dal jsem si dolů tričko a džíny a lehl si na gauč. Byl jako dost tvrdej, co si budeme. Přikryl jsem se a ještě koukal na FB. Už jsem skoro usínal no v tom měl, ze usínání vytrhl ženský hlas.

M: Víťo prečo spíš na gauči?
V: Proto.
M: Počkať čo? Nemôžeš mi odpovedať zrozumiteľne? "Kývl jsem hlavou na horu."
M: Nechceš byť so mnou... ako minule. Víťo bolo nám tak dobre... Nepamätáš si ako som ťa minule šteklila, ako sme sa objímali celú noc, jak sme museli meniť kvôli TEBE prosteradlo a jak sme jedli v noci bryndzu...
V: I mně se to líbilo jenom, že jak ti to říct... pro mně to prostě nic nebylo!
M: Č-čo?

Milka

Rozplakala som sa. Ako mohol niečo také povedať!? Jemu so mnou nebolo dobre... *To máš za to jaka si naivná.* A ty buď už radšej ticho. Nemám vedomie na to aby mi takto vyčítalo každý jeden krok. Nevedela som kam ísť. Bola som zúfalá. Sadla som si na peň do lesa. Otočila som sa za seba a uvidela som...

OKJ ĽUDIA 700 slov, ja viem, že je to menej ale musela som to takto strihnúť aby bol napínavý koniec kapitoli ale môžem vás za to potešiť tým, že dnes víde ešte jedna a bude mať aspoň tých 1000 slov😊 ale to bude asi až večer... btw MÔŽTE MI NAPÍSAŤ DO 💬 koho  si myslíte, že uvidela... JA VIEM ALE ZAUJÍMA MA TO😁

S POZDRAVOM HANI 😊😁😂

Adoptovaná Láska Where stories live. Discover now