TO ČO NEVIE MU NEUBLÍŽI

1.2K 58 3
                                    

V: Radku nech mě!
R: Smůla.

Vytáhl nůž z kapsy.

V: Co chceš jako teď udělat!?
R: Nic.

Nestihl jsem nic říct a už jsem měl vbodnutou kudlu do břicha.

V: Jak's mohl??
R: Já jsem nic neudělal, jenom jsem si vyčistil cestu... a teď, jsi pěkně přes tvé lokalizační služby vyhledám Milku...
V: Né, né, né, né!

(Btw sorry za češtinu, že sú tam nejaké tie gramatické chyby ale ta keď mňa hrozne baví písať v inom jazyku no...🙃 a btw nepoužívam prekladač iba prediktívny text v češtine aby tá gramatika sa dala aspoň kus spracovať a ešte jedna vec... asi sa nikdy nenaučím kedy používať MNĚ a MĚ, takže bude všade MNĚ ok?🤷🏻‍♀️)

Milka
Tak jo. Som v Prahe. Je to tu pekné. Išla som k Matymu na pár dní kým si to celé poriadne premyslím. Zložila som si malú tašku s vecami do jeho obývačky.

M: M-Maty?
MT: No??
M: Ja len, že kde budem spať...
MT: Ouch no, jelikož bydlím v byte tak tu není moc místa...

(Guys neviem teraz, zdá sa mi, že MaTTem býva dakde v dome na okraji Prahy ale aj tak mi niečo hovorí, že má aj svoj vlastný byt dakde v meste no... viem, že je to somarina ale mne sa to tak proste zdá... to je jedno proste v tejto story bude mať byt)

M: Aha chápem, mám ísť spať na gauč...
MT: Né ty na gauči spát nebudeš. Budeš na mojí posteli.
M: A ty??
MT: Tak co jiného mi zůstává, než jít na gauč.
M: Keď ti to nevadí.
MT: Hah, neboj, nevadí.

Deň prešiel rýchlo. Boli sme spolu snáď všade. Potom som si išla ľahnúť. Bola už noc. Bola som unavená. Keď som sa prezliekala tak som skoro dostala infarkt, lebo Maty akurát otvoril dvere a videl ma celú nahú. Ja som sa v tu chvíľu nezmohla na to aby som čokoľvek urobila:

MT: V-vypadáš opravdu...
M: Maty vypadni!! Hneď. Nepozeraj sa!
MT: Promiň, já nechtěl takle přepadnout, chtěl jsem se jenom zeptat jestli nechceš kakao a...
M: Maty zatvor dvere! Jediný kto ma môže vidieť nahú je Víťa. Nikto iný. Takže tam tak nestoj a choď.

Maty
Lekl jsem se rovnako jako ona. Popravde nějak jsem se tam zastavil. Ano, musel jsem na ni koukat. Proč? No zkrátka instinkt... jsem předse chlap, každej chlap když vidí nahou ženu tak prostě... (nie každý ale to je jedno) Sedl jsem si na gauč, bylo to komplikovaný. Přemýšlel jsem pár minut. Nemohl jsem usnout. Zistil jsem, že jsem se do ní zamiloval. Nevím jak... přišlo to samo od sebe. Zrazu vyšla z pokoje:

M: Prepáč, že som na teba tak zrevala ale zľakla som sa.
MT: Nech to tak. Co se stalo to se stalo. Zapomeň na to co se stalo.
M: Nemôžem zaspať.
MT: Ani já.
M: Poď sa rozprávať.
MT: Ok.

Kecali jsme o sprostostech. Pak mi však vyletela z úst trochu intimní otázka... No to bude tím, že je už pozdě a můj mozek plácá nesmysli:

MT: Ehm Milko... můžu se zeptat?
M: Jasné, čo potrebuješ?
MT: Ono je to trochu intimní otázka a...
M: Hovor.
MT: Já jen... si ještě panna?
M: Ehm, hej? Prečo to potrebuješ vedieť. Ešte sme sex nemali... niesom plnoletá.
MT: Ale můžeš, sex je od 15...
M: Aha, na to som úplne zabudla. Ale teraz vážne... načo ti to je vedieť?
MT: Víš, je to trochu dementní...

Milka
Nechápala som čo chcel povedať poslednou vetou. Počkať čo? Zrazu ma pritlačil o stenu a chcel ma pobozkať. Ja som ho ale odstrčila tak, že spadol na gauč.

M: Matyáši Tomko! Čo to ako malo znamenať!?
MT: Milko já se zamiloval. Vím, že máš Víťu ale... jedna noc předse ještě nikoho nezabila. Prosím, jenom jedna noc a už tě nebudu obtěžovat.
M: Uvedomuješ si čo po mne chceš!? Ja, ja, nemôžem podviesť Víťu. On by mi to nikdy neurobil a a a...! "Rozplakala som sa."
MT: Tšš... co Víťa neví to mu neublíží. Když se o tom nedozví tak se nic nestane. "Strhnul ze mně noční košili."
M: Prosím nie!

(Len pre info, tak MaTTem není záporná postava ale nejaké zápletky samozrejme musia byť takže MaTTem spôsobí menšie problémy.)

Nepočúval ma a vyzliekol aj seba.

M: Maty nie! Prosím nie! Ja chcem prísť o svoje pannenstvo s Víťom a nie s tebou chápeš!?
MT: Tak to udělám za něj no.
M: Nechápeš, že na to príde!? On na to príde a vyhodí ma a už nikdy ma nebude chcieť vidieť sakra. Ja ho milujem, nechcem o neho prísť.
MT: Dobře tedy uděláme to takhle: Zítra půjdeš domů a tam se vyspíš s Víťom a kdyby nechtěl tak ho prostě donut jó? A pak když budeš mít čas tak příjdeš do Prahy a u mně si to pěkně rozdáme. Nebudeš už sice panna ale to je jedno no, hlavní je jen jedno...
M: C-čo!? Maty si môj dobrý kamarát a som ti za všetko vďačná ale Víťa je moje všetko, ja ho nemôžem podviesť!
MT: Jak chceš... Když to nepřijmeš tak hnedka zavolám Radkovi kde seš a Víťa to nepřežije!
M: Dobre, dobre, urobím to. Len mu nevolaj.
MT: Tak se mi to líbí.

Išla som si ľahnúť. Celú noc som preplakala.

Víťa
Vytáhl jsem si kudlu z břicha a skočil na něho. Zatáhl jsem ho silně za vlasy. Pustil můj i-phone a rozbil se. Nevadí, aspoň, že ji nenajde. Kým se tam spamatovával tak jsem utek. Nasadl jsem do vlaku. Ta rána hrozně bolela ale neměl jsem co s tím dělat. Hodně jsem krvácel až se lidé ohlíželi kolem co to sakra se mi stalo.

Milka
Ráno som sa zobudila a šla na vlak domov. Keď som prišla tak mi otvoril Víťa. Nechápal prečo som už tu. Išla som do vnútra. Vybozkávala som ho a išla si vybaliť veci. Potom som si sadla na gauč a uvidela Víťovu ranu.

M: To kto ti urobil!?

Nebol čas na nijaké vysvetľovanie. Vzala som ho do izby mu to ošetriť.

OKJ ĽUDIA 1000 SLOV. Btw ano už som doma🙃. Takže tu je nová kapitola, po dlhšej dobe no... Btw zistila som jednu vec a to, že Vitaa má 19 a nie 18 rokov no... snáď to nevadí ale tak je to ff takže si myslím, že takáto menšia chyba nevadí.

°°°hAnA°°°

Adoptovaná Láska Where stories live. Discover now