Milka
Aj keď som sa pohádala s Víťom bála som sa o neho. Nedvíhal mi mobil a keď som si zapla lokalizačné služby tak mi ukázalo, že je mimo ČR. Jako už prešli 2 dni a stále nič. Rozhodla som sa to nahlásiť na políciu lebo som myslela, že sa niečo stalo. Viem, že má 18 a že mi budú hovoriť, že má právo zmiznúť ale skúsiť som to mohla.(P- polícia)
P: Takže jak vám mohu pomoct.
M: Môj... ehm, adoptívny rodič sa stratil. Domnievam sa, že sa mu niečo stalo, pretože by zavolal. Má schizofréniu a preto sa o neho moc bojím.
P: Tak schyzofrenii jo? A kolik mu je let?
M: 18.
P: No tak vzhledem k tomu, že má tu schyzofrenii tak ho půjdeme hledat, předse jen 18 to je ještě celkem dětský věk... uděláme pro tento krát vínimku.
M: Veľmi, veľmi ďakujem.
P: Potřebuju však pár informací o něm.
P: Jak jse jmenuje?
M: Vitalij Kresan.
P: Ukrajinec?
M: Ehm, áno, má ukrajinský pôvod, žije ale tuna v Česku.
P: Heh, no to mně podrž, 18-letý Ukrajinec se schizofrenii a má adoptovanou Slovenku a oba žijí v Česku. To jsou mi věci!
M: Why not? Ináč ja som Emília Zavadská a mám 16 rokov. No jo náš životopis by bol ešte dlhší ale niektoré veci vedieť nemusíte.
P: No dobře, přejdeme k případu. Jak vypadá a co měl na sobě když zmizel?
M: Hnedé vlasy z časti zafarbené na blond, vyšportovaná postava, nižšieho vzrastu, výrazné obočie.
P: Dobře to nám stačí a co měl na sobě?
M: Čierne džínsy, biele tričko, riflová bunda s kapucňou, čierna čelenka a biele adidasy.
P: A kde jsi myslíte, že by mohl jít?
M: Neviem vôbec. Keď som však pozerala lokalizačné služby tak mi ukázalo, že nie je v Česku.
P: Hmm, co když jel na Ukrajinu?
M: Ako je to možné, býva tam jeho babka, nechodí tam však bežne.
P: O důvod víc, že tam šel. Máte adresu?
M: Hej, je doma v jeho notese.
P: Tak pro to skočte a pak tam pojedeme.
M: Hej, dobre, hneď som späť.Víťa
Já jsem takovej blb. Proč jsem sakra usl v tom vlaku? Mohl jsem být už u babičky. Byl jsem v lese. Moc mně to tu děsilo. Byla tu zima a já jsem na sobě měl jenom tenký oblečení. Rozhodl jsem se udělat oheň, jenže na moje štěstí začalo pršet. Co teď budu dělat!? Chodil jsem po lese až jsem narazil na malinovej keř. Jé maliny... *Víťo nežer to, jsi v Černobylu, nevíš jaký to může mít účinky.* A jo pravda, ale to tu pak umřu hlady. Jako je pravda, že člověk vydrží nějaký ten měsíc bez jídla ale tohle já raději zkoušet nebudu, ještě dostanu anorexii, jako bych neměl dost chorob. Na maliny jsem se tedy vykašlal a šel dál, dál a dál. Přišel jsem k jedinýmu stromu. Hmm, co tak si postavit nějaký přístřešek? *Víťo, tohle není minecraft, tady jsi v realite.* Ach jo, máš pravdu ale co budu tedy dělat? Sedl jsem si na zem a přemýšlel. Byl jsem hodně utahaný, nic jsem za ti dva dny nejedl, nepil a nespal. Mé tělo není stavaný na takovéhle 'dobrodružství'. No spíše bych řek, že to je boj o přežití. Usl jsem. Nevím jak se mi to povedlo ale usl jsem. Když jsem usínal tak jse mi hlavou honily obavy aby mně něco nesežralo, například nějaký vlk. Ztrácel jsem nadeji, že mně někdo najde.Milka
Našla som adresu tak sme išli policajtovím autom a celú cestu sme sa rozprávali. Bol celkom sympatický, mal 19 rokov. Stali sa z nás kamaráti, tak som mu povedala aj o Víťovej minulosti. On povedal, že je mu to ľúto.P: Jinak já jsem Radek Baďura tykej mi prosím. (Xdd fakt chcela som tam dať niekoho zo SMTV...) (R-Radek)
M: Nebol si náhodou na Moonovej svadbe?
R: Jo to jsem byl já, dokonce jsme spolu mluvili.
M: Aha jasné, už si spomínam. Nepoznala som ťa, zmenil si sa. K lepšiemu samozrejme.
R: Víš stratil jsem opravdu moc subs. tak jsem se rozhodl youtube na chvíli omezit a našel jsem si práci policistu. (Cringe alert)
M: Aha.
R: Jo a lhal jsem, Víťu znám. Je to předse youtuber, který má se SMTV pár videí. Já jsem se s Víťou hodně pohádal a tak jsem se hrál, že ho neznám, přesto, že ho znám hodně.
M: Oukej, nebudem sa do vás miešať.
R: Né v pohodě, to už bylo dávno, jenom se pořád nebavíme no.-o hodinu-
No, myslím, že sme práve prišli. Zaklopala som na dvere rustikalného domu. Otvorila dvere nejaká starenka. Bolo mi jasné, že nebude vedieť slovensky tak som skúsila niečo iné. (B-babka)M: Do you speak English?
B: Yes. I worked in England.
M: That's fine and I have some question. Is your grandson here? (Guys neviem moc dobre anglicky takže ten rozhovor bude trochu blbý)
B: Vitalij?
M: Yes, Vitalij.
B: No, he isn't there. I don't know where he is. I don't see him more time. (To je cringe😕)
M: Oukej, thanks. We must go find him.
B: Naschle.M: To ako čo malo byť? Ona vie celú dobu česky a mi tu s ňou konverzujeme anglicky. What? No nič, poďme ho hľadať.
R: A kde ho chceš jako hledat?
M: Neviem ale určite je v tomto regióne. Určite išiel za svojou multi jazykovou babkou ale nedošiel.
R: Něco na tom bude.Víťa
Měl jsem sen. Sen:Bylo klasický ráno a já jsem šel do školy. Když jsem přišel tak tam byla Táňa. Políbil jsem jí a sedl si k ní protože zvonilo na hodinu.
T: Musím ti po škole něco říct.
V: Klidně mi to řekni teď.
T: Né ja nemůžu. Nechci aby to slyšeli spolužáci. Je to moc důležité.
V: Tak dobře tedy.Přišli jsme po škole do tichý uličky a tam spustila:
T: Já, já, já...
V: Ty?
T: Bojím se. Nevím jak ti to říct.
V: Neboj se. Já pochopím vše. Opravdu.
T: Kdy bys věděl o co de tak bys měl taky strach! Dnes jsem byla u doktorky.
V: A jéje, to nevěští nic dobrého.
T: A taky, že není.
V: Zlato, ty si nemocná?
T: Né ale to co ti teď řeknu tě asi zaskočí.OKJ ĽUDIA 1000 slov. Klasika. Ja viem, že je to odo mňa hnusné ale ja som to proste musela tu strihnúť.😁 Btw zajtra idem asi k babke a tam není wifi takže neviem kedy víde ďalšia kapitola, sľubujem ale, že keď sa vrátim do Prešova tak vydám viac naraz. Možno ešte dneska bude. Nezabudnite checknúť moju novú knihu😉.
S POZDRAVOM HANI
YOU ARE READING
Adoptovaná Láska
FanfictionVitaa je mladý úspešný youtuber, ktorý sa už dlhšie kamaráti s partičkou SMTV a aj s Morves. Je to ale všetko naozaj tak ako vyzerá? Čo ak je jeho súkromný život opozitum toho, čo vidíme na kamerách? Dozvieš sa v príbehu... Neber tento príbeh vážne...