Pls poprosím prečítať záver dole, hrubým písmom.
Pomohla som mu vyjsť po schodoch. Ľahol si na posteľ a dal dole tričko. Ja som zobrala tampón a začala mu čistiť ranu od krvy. Hrozne kričal. Veľmi ho to štípalo a bolelo zároveň. Nakoniec sa mi ho podarilo ukľudniť. Jemne som ho objala a ľahla si vedľa neho. Bol veľmi zmätený z posledných pár dní. To všetko čo sa stalo...
V: Milko, proč si sakra nezůstala u Sama!?
M: Ja som nemohla! Nevydržím bez teba. Musela som ťa vidieť.
V: Dobře, dobře, nech to být. Nebudem se k tomu vracet.
M: Víťo, prečo si taký smutný?
V: Nevím, nemám dobrou náladu. Přijde mi, že jsi nějaká jiná, jako bys mi něco TAJILA.Oh shit... nemôžem mu povedať o Matym, nemôžem. Budem to držať v tajnosti. Iná možnosť nie je. Snáď bude mať aspoň večer dobrú náladu. Musí proste, inak je všetko v keli a, a, a... Za úplne všetko môžem JA, keby som sa vtedy na Samovej svadbe nepohádala tak by sa nič nestalo, od vtedy sa to začalo. Od vtedy sú len samé problémy.
M: Víťa nič ti netajím. Naozaj všetko je v poriadku. Si unavený tak táraš nesmysli, pospi si a budeš ok.
V: Možná máš pravdu...
M: A teda ako si prišiel k tej rane??Všetko mi povedal. Chudák. A jo ešte je tu Raďo... Ahgr. Jeden ma chce znásilniť, druhý mi skoro zabil Víťu... ja na to nemám! Samozrejme, s Matym si odtrpím pár hodín a budem s ním v poho, ale čo ďalej, to neviem.
Víťa zaspal. Šla som dole. Premýšľať ako to dnes bude. Bol už večer. Moc som sa tešila ale zároveň som si bola vedomá toho, čo má prísť potom. Nechcela som na to teraz myslieť. Prišla som k Víťovi, ktorý bol už trochu triezvy zo spánku. Sadla som si na posteľ a pozerala do stropu. Nevedela som ako nadviazať rozhovor. Bolo mi to trochu trápne a divné. Pritúlila som sa k nemu.M: V-Víťo...
V: Co je?
M: Ja len, neviem ako ti to mám povedať...Super fakt super, musím to nejak vyklopiť. Niečo si vymyslieť.
V: Neboj se, mluv.
M: Tak dobre, vieš poslednú dobu ma veľmi láka urobiť jednu vec.
V: Koupit nový auto? No máš pravdu, to starý už moc není v módě a...
M: Nie, nie, auto je úplne v pohode. Máme skvelé auto, nič proti nemu nemám.
V: Aha, tak co potřebuješ? Já ti koupím cokoliv budeš chtít.
M: Toto je ale zdarma. Avšak treba na to aj druhého človeka - teba.
V: Počkat co? Já ti pořád nerozumím. Nemůžeš mi to blíže specifikovat?
M: Dobre, dobre, poviem ti to takto... mám proste len chuť na sex...
V: Ou, no, víš, já...
M: To je v poriadku keď sa na to necítiš, máš na to dôvod, dnes si nemal najlepší deň.
V: Tak jako možná by to i šlo...
M: Vážne?
V: Ano vážně.
M: Super!(Ja viem, že tento dialóg je hrozný a blbý ale chcem mať proste 1000 slov a to mi v tuto chvíľu napadá ako jediné ako nejak natiahnuť ten text... no)
Vyzliekli sme sa a... ( Ďalej si to viete predstaviť, fakt nechcem to tu písať, o týchto veciach nemám veľa vedomostí takže by to aj tak bolo na nič no)
-proste neskôr-
Víťa
Bylo to trochu divný ale... co bych pro ni neudělal né? Přála si to, tak jsem jí to splnil, i když musím říct, že jsem se trochu bál. Nevím čeho ale připomínalo mi to tu holku se kterou jsem 'chodil' ve 14ti. Nevím prostě to slovo: SEX, mi jí připomínalo. No jo, byly to hrozný časy. Ale Milka taková není a to mně upokojuje. Ale i tak byla dnes hodně divná. Už zaspala a já jdu zavolat Samovi.V: Ahoj Same.
S: Jé ahoj, čo potrebuješ?
V: Chci si promluvit.
S: A-a o čom??
V: Chci se ujistit, že kým byla Milka u tebe, že bylo vše v pořádku, nebo jak to mám říct, zkrátka přijde mi divná a taká nesvá od kdy se vrátila...
S: A v čom ako?
V: Například dnes se mnou přišla s tým, že chce dělat, víš co a...
S: Aww, náš Víťa si po dlhom čase konečne užil...
V: To není ale vše, mám prostě pocit jako kdyby mi něco TAJILA, nevím co, ale vím, že mi určitě něco tají, znám ji dobře a takle se ještě nesprávala.
S: Kľud, neviem ale ako... keď bola u nás tak bola úplne normálna, takže to sa ti asi zdá, choď si poriadne pospať a uvidíš, že keď sa ráno zobudíš, zistíš, že je všetko úplne v pohode a ona je taká ako vždycky.
V: Ale...
S: Vážne, daj na moju radu, uvidíš ráno.
V: No ok teda.Samo
Ach jo. Musím jej zavolať. Takto to nejde. Je mi jasné, že sa niečo stalo, ale keďže Víťa vie dosť spanikáriť tak som to musel urobiť takto.M: Ehm, haló?
S: Milka, ihneď mi povedz čo sa stalo.
M: Jak ako čo sa stalo?
S: Teraz mi volal Víťa, že si myslí, že mu niečo tajíš a tak a ja som mu to našťastie vyhovoril ale to nevydrží dlho, takže mi povedz všetko čo sa stalo odkedy som ťa vysadil.
M: Okej, tak teda. Vysadil si ma a ja som tam nejaký čas čakala, potom som si stopla nejaké auto a zistila som, že bol v ňom Matyáš. Fakt, vážne. Tak ma zaviezol do Prahy a povedal, že môžem na pár dní ostať. Samozrejme, že som mu povedala všetko. Takže všetko vie. Bolo to fajn až kým... bol večer a ja som sa prezliekala a on ma omylom uvidel a, potom o pár minút som k nemu prišla, že nemôžem zaspať ale on sa na mňa vrhol a chcel ma znásilniť. Nechápala som prečo ale to teraz nebudem riešiť. Nakoniec som ho uprosila. Povedala som mu, že som ešte panna a, že Víťa by zistil keby som sa vrátila, že už nie a vykopol by ma asi a ja by som nemala kde byť. Tak ma teda pustil a povedal, že mám ísť za Víťom hneď domov a mať s ním sex a keď nebudem panna sa mám vrátiť k nemu a tam si to vraj rozdáme, a že ak neprídem tak zavolá Radovi a, a... Samo, prosím povedz mi čo mám robiť.
S: Ja-ja musím to najprv spracovať.OKJ ĽUDIA. 1K SLOV. Štandard ako vždy. Btw ďalšia kapitola - 20 bude ŠPECIÁL, lebo je to okrúhle číslo a tak teda chcem skúsiť niečo iné. Minule ak pamätáte bol špeciál, že 1600 slov, či koľko a teraz som sa rozhodla pre vás urobiť. CHARAKTER ASK!!!
Takže snáď viete, čo to je... proste mi pod túto kapitolu napíšte otázky na Milku, Víťu, Sama, Raďa, Matyho, a vlastne na hocijakú postavu z knihy, budem odpovedať ako za tú osobu takže napíšte aj koho sa otázka týka a btw môže to byť aj otázka na MŇA, kebyže chcete niečo vedieť ale skôr na ten príbeh no...
Takže kapitola bude zložená z 1K slov a ptm nižšie aj špeciál, čiže spomínaný Charakter ask.
A AK NEBUDÚ ŽIADNE OTÁZKY TAK ŠPECIÁL NEBUDE...
To je všetko info.
°°°|hAnA|°°°
YOU ARE READING
Adoptovaná Láska
FanfictionVitaa je mladý úspešný youtuber, ktorý sa už dlhšie kamaráti s partičkou SMTV a aj s Morves. Je to ale všetko naozaj tak ako vyzerá? Čo ak je jeho súkromný život opozitum toho, čo vidíme na kamerách? Dozvieš sa v príbehu... Neber tento príbeh vážne...