Raďo
Šel jsem po chodníku ku Matymu. Ano, chci ho překvapit, že přijdu. O ničem neví. Počas cesty k nemu jsem však uviděl na chodníku ležet s krvavým oblečením... Milku!? Žduchl jsem do ní ať se probere.R: Milko prober se. Milko, Milko, slyšíš mě!? Emílie, tohle není sranda, okamžitě se prober!
Nic. Tak asi se neprobere. Sebral sem jí do náruče a šel s ní zpět na vlak. Tu návštěvu zruším, i tak o ní nevěděl. Jen by mě zajímalo co se jí stalo. Co když jí něco udělal Víťa?? Jako znám ho dobře a jsem si jistý, že on to nebyl... ALE! Musím toho využít, co by asi tak řekla policie na takový postoj k dítěti... hmm. A jó, viď já jsem předse policie. Hah. Jenže já chci víc! Chci aby to šlo na soud. Ano na soud. Přišli jsme ke mně domů. Už tu samozřejmě dolezl můj malej otravnej brácha. (B- brácha)
B: Radku... co je to za ženu. A p-proč je od krve. Ona má snad na sobě kečup??
R: Zmizni spratku! Nic nechápeš, nestarej se.Jak ja nenávidím svého bratra. Je ufňukanej, rozmaznanej a hlavně ničemu NECHÁPE! Hhh, má při tom věk na to aby věděl, co je to krev... děti v jeho věku už davno ví co je to sex a pod. a on! On neví ani jak rozeznat krev od kečupu. Ach jo, co to z neho vyroste. Kdyby že jsem jeho otec tak je už dávno vyděděnej!
Položil jsem Milku, ehm, ehm... Emílii. Oběti nemůžu předse říkát zdrobneninou, to né!Milka
Prebrala som sa v neznámej miestnosti. Teda zdalo sa mi, že ju od niekaľ poznám. Zrejme ma niekto našiel a vzal ku sebe domov... Ale naozaj ju poznám. Nadomnou bola strecha so zelenou strechou a vedľa plagát s netopierom. Bolo tam vcelku dosť netopierov. Ták jo... sú len 3 možnosti, kto tu môže žiť: a) Batmanov obdivovateľ, b) Attackov fan, c) upír. Ehm... to tretie asi nie. Zrazu sa otvorili dvere a bol v nich Rado. Heh, to mi ešte chýbalo... Ale ako som sa dostala až k nemu domov??R: Takže, tady máš nejakej ten čaj, ponožky a tady máš Horalku. Asi to budeš potřebovat... No nic, budeš tady, v tomhle kumbále a já jdu nakrmit psa, hned jsem tu. Ani se nehni. Rozumíš jo?
Moja šanca újsť! Pôjdem oknom, nemám na výber. Čaj mi netreba, ponožky... wtf!? Načo sú mi ponožky?? Tie mi tiež netreba a Horalka, tú si vezmem, čo... som hladná no! Vzala som si ešte svoj mobil. Ešte, že sa mi do neho nehackol, mám totiž fess divné heslo, na ktoré nikto nepríde: PECIVAL😂. Ani Víťa ho nevie no... Dobre, nebudem riešiť to ako som sa sem dostala ale idem hneď na vlak do nášho mesta. A hádám tiež, že to bude dĺžka.
Raďo
To s tím psem jsem si vymyslel. V skutečnosti jsem šel zavolat prokurátoři. (P-prokurátor)P: Přejete si?
R: Ano, chci obžalovat svého známého za fyzické násilí na neplnoleté osobě.
P: Aha s tím případem bychom si měli poradit, není to nic zvláštního. Takových případů, je totiž hodně. Ehm, vaše jméno a jméno obžalovaného? Musím si vás vyhledat v počítači.
R: Aha jasně, já jsem Radek Baďura a obžalovanej je Vitalij Kresan. Nevím jestli se to na konci píše s j nebo y ale to už si zistíte vy...
P: No... jak koukám tak pro oba je nakonec nejbližší soud Praha. Takže vám napíšu oznámení kdy to bude a vašeho známého si zatím odvedem na policii kde zatím bude. A takže o týrané dítě se jedná Emílie Zavadská. Je ním adoptovaná jak vidím. Pán Kresan má dokonce schizofrenii, hmm, zajímavé, protože to může znamenat, že za týrání může právě rozdvojená osobnost.
R: I kdyby to MOŽNÁ byla pravda, tak řekněte: Je podle vás v pohodě, že se o dospívající dítě stará schizofrenický tínedžer, kterého jediná práce je YOUTUBE.
P: No ale pokuď mám správné informace tak i vy pane se živíte youtubem.
R: Ano ale to je něco celkem jiného. Já nikoho nevychovávam a mě peníze z youtubu pro mě samého stačí, ale co když jemu né? Co když krade???
P: Dobře pane uklidnete se. Toto je moc křivé obvinění ale teď řešíme jinej problém. Jo a mimochodem už jsme poslali policii na adresu obžalovaného, takže se nebojte.
R: Výborně.Milka
Sedela som vo vlaku a počúvala nejaké random pesničky, dokonca som zabudla ako sa volá.
Tak sa teším až konečne uvidím svojho Vitíka. Stále to bolí, hrozne. A dokonca ešte stále krvácam. Musím vyzerať ako úplný kréten. Ach, keby len tí ľudia vedeli, čo mi Matyáš urobil. Otázne je, či to povedať Víťovi. Bude na mňa strašne naštvaný, že som mala sex s Matyášom ale na druhú stranu ma k tomu Matyáš prinútil. Keď sa vrátim tak sa pôjdem samozrejme dať ku gynekológovi samozrejme skontrolovať, lebo je nadmieru jasné, že asi niečo nie je v pohode. Áno a budem chcieť aby mi za to Matyáš zaplatil odškodné, veľmi vysoké odškodné a ak to bude niečo vážne tak sa s ním nebudem párať a rovno na neho podám trestné oznámenie. Bojím sa Víťovej reakcie ale musím mu to povedať lebo sa budem cítiť previnilo. Musím, tak jo, za chvíľu by som mala byť doma. Prišla som domov a uvidela som políciu pred naším domom. Wtf čo tu robí polícia!? A prečo berie Víťu so sebou? Do p*če čo sa tú deje!? Pribehla som hneď za nimi. (P- policajt)
M: Čo sa tu stalo!?
P: Teď nemám čas vysvětlovat.
M: Víťo, kam ťa to vezú??
V: Teď to neřeš, to bude dobrý. Ale v žádném případě nechoď k Raďovi aby ti nic neudělal!
M: To on! Ja som to vedela, vedela som, že to bude taká sviňa, že si na teba niečo vymyslí.
P: Paní přijďte pak zítra na pojednávající proces na Pražský soud.
M: Dobre.Prišla som ku Víťovi a pošepkala mu do ucha:
M: Víťo vydrž, ja ťa z tamaď dostanem, budem sa snažiť kým nevyhráme! A Raďo bude potom pykať!
OKJ ĽUDIA 1K SLOV. Ďalšia časť. Ináč ja som si všimla takú jednu vec... Prečo mám sakra #1 in smtv a 1# in vitaa... to nedáva zmysel! Táto kniha si to nezaslúži a už vôbec nechápem prečo mám za smtv, keď smtv nie sú hlavné postavy ale vedľajšie😂. By ma fakt zaujímalo jak to ten Wattpad zaraďuje lebo toto hodnotenie je asi z inej dimenzie. To si proste nezaslúžim, je ďaleko viac lepších kníh takže neviem no čo s tým... teda s tým sa nedá nič robiť. To by musel Wattpad niekto opraviť. A ešte to ich VYHĽADÁVANIE no...
°°°|hAnA|°°°
YOU ARE READING
Adoptovaná Láska
FanfictionVitaa je mladý úspešný youtuber, ktorý sa už dlhšie kamaráti s partičkou SMTV a aj s Morves. Je to ale všetko naozaj tak ako vyzerá? Čo ak je jeho súkromný život opozitum toho, čo vidíme na kamerách? Dozvieš sa v príbehu... Neber tento príbeh vážne...