M: Víťo, si normálny!?
Bol úplne na mol. Doslova som ho dotiahla ku autu a naložila ho na zadné sedadlá. Ja som si sadla za volant. Áno viem, nemám ešte 18 ale šoférovať viem. Robila som si skúšky. Asi to nebol dobrý nápad chodiť do klubu, počkať to bol hrozný nápad. Prišla som "domov" a zhodila ho na gauč.
M: Ták a tu budeš!
Pozrela som sa na hodinky. 11. Super. Ale zajtra je nedeľa taže je jedno dokedy budem spať. Hádam, že tento mladý muž bude chrápať ešte dlho. Sedela som na barovej stoličke. Zrazu mi niečo okolo pásu obmotalo ruky... Víťa. Čo som si myslela.
M: Ehm, Víťo, mohol by si dať tie ruky preč!?
V: Nee. Já-já...
M: Vyzerá to tak, že si pekne opitý. Už ťa vidím ráno ako sa budeš desiť z toho ako si bol na mol... ale, že čo ťa viedlo k tomu sa tak opiť?
V: Milko já se bojim.
M: Ehm, čoho sa bojíš?
V: To je všeobecně. Proste se tady všeho bojim.Tak to je už dosť stupídne myslím. No nič. Viem, že je opitý a drísta somariny. To prejde. Ale ten pach po vodke... och.
V: Milko, prosím. Pojď spát ke mně. Ja sám neusnu.
Víťo máš 18 rokov... žeby? To skôr 6. No nič no. Si trochu pripitý. Trochu? Vážne len trochu? A poriadne. Tak som ho odniesla hore. Nebol najľahší, to musím povedať. Keďže som ho nevedela odniesť tak som proste chytila za ruku a ťahala po zemi až na posteľ kde som ho už dáko zdvihla. Ľahla som si vedľa neho. Samozrejme, že som sa prezliekla, nebudem predsa spať v sukni. Trochu mi síce vadilo, že keď zaspal tak ma objímal ako nejakého plišového medvedíka. Kto vie aký mal sen? Po nejakom čase som konečne zaspala aj ja.
Víťa
Ráno jsem se vzbudil. Vedle mně ležela Milka. Oukej, todle je trochu divný. Asi měla zlej sen tak došla za mnou. Včerejšek si nejak dobře napamatuji. Jenom to, že jsem někam jeli a že tam byl nějaký alkohol. Nevadí, když se probudí tak se ji zeptám. Šel jsem natočit nejakej nový armor z minecraftu... to maj mí diváci nejraději. Když jsem dotočil tak mi zavolal Sam, a.k.a. Moon.
V: Čau Samo, co potřebuješ?
S: Sú prázdniny a tak mi napadlo, že by som jeden mesiac strávil v Česku. Každý týždeň budem u niekoho. (Vitaa, MaTTem, Attack, Dejzr) A keďže nie si v SMTV som sa rozhodol ísť najprv k tebe.
V: Oukej a kdy přijedeš?
S: Popravde... 5km do tvojho mesta.
V: Aha, no dobře. Sejdeme se ve Starbucks. Le mně domů teď nemůžeš... to je nadlouho, řeknu ti to tam.
S: Dobře.Milka ještě spala. Napsal jsem ji odkaz na lednici, že mám setkání a že přijedu za 2 a půl hodiny.
-Starbucks-
Stojím před kavárnou a najednou uvidím ja na křičí v dálce nějakej blonďáček snad s těma nejmodřejšíma očima v Evropě.
V: Same, já jsem tady. "Sam se ke mě rozběhl a objal mě."S: Víťo, Víťo, Víťo! Ty si mi ale chýbal!
V: Ty mě taky Same! Pojď, jdeme si sednout. "Sedli sme si do rohu za stůl."
V: Tak co, jak se máš? Něco nového?
S: Skvele. A jo, viem, že by som ti to nemal hovoriť teraz ale ja proste nevydržím. Budem sa ženiť. Za 2 týždne. Chcel som ti poslať pozvánku a aj ju pošlem, ale keďže si môj kamarát tak ti to hovorím už teraz.
V: Tý jo Same. Nezdáš se. Hodně ti to přeju, ale není to moc brzo?
S: Asi ale tak sme sa rozhodli. Milujem ju a ona mňa... čo viac k tomu treba?
V: Máš pravdu.
S: A čo ty a vzťahy? Ako si na tom?
V: Já... víš zítra to budou přesně 2 roky od Tániny smrti.
S: Prepáč, to som nevedel. Ak tomu chápem dobre tak si stále single?
V: No jo to jo. Ale zato jsem udělal tenhle týden moc velký rozhodnutí ve svím životě.
S: Budem hádať... kúpil si nehnuteľnosť?
V: Ehm, ne.
S: Rozhodol si sa skončiť s youtubom?
V: Ne ne.
S: Si gay?
V: Nee, Same co jsi o mě myslíš!?
S: Vzdávam sa. Fakt neviem. Povedz.
V: Dobře tedy, řeknu ti to takle... adoptoval jsem si jednu holku.
S: Kecáš.
V: Nekecám.
S: Víťo ty nemôžeš mať deti!?
V: Ale můžu, tedy aspoň doufám, že jo ale to s tím nesouvisí. Víš chtěl jsem udělat nějaký dospělý rozhodnutí tak jsem se rozhodl, že jsi adoptuju jednu dívku, které jsem zachránil minule život... znám ji a má hodně těžkej život, aspoň ji tak pomůžu.
S: Teda Víťo, toto by som na teba nepovedal. Koľko má rokov?
V: 16.
S: 16!? Tak akože sú len 2 možnosti ako to skončí: a) ona sa do teba buchne a bude z toho taká zúfalá až skončí na psychiatrii
b) bude tvoj hater, bude mať na teba ignor, keď vyrastie pôjde dakam het, ty ju už neuvidíš, zrútiš sa a skončíš na psychiatrii
V: Ale notak Same, nepřeháněj tak. Nikdo na psychiatrii neskončí. Bude to normální život. Jsem její rodič a tak to i zůstane.
S: Víťo uvedom si, že ty niesi jej rodič a ona nie je tvoja dcéra.
V: Vždyť je. Teď to má napsaný v papírech.
S: Ty ma asi nechápeš... nemá tvoje gény. Nie si jej otec, si proste random tínedžer, čo si ju adoptoval... naozaj ti hovorím, neskončí to dobre...
V: To je možná pravda s těmi geny ale prostě...
S: Víťo sakra, pred týždňom si mal ešte 17!! Nehovor mi, že vieš ako sa treba starať o dieťa... sám si ním do nedávna bol.
V: Same neřvi na mně! Vím co dělám. Není ji 5. Vím se o ním postarat. Vždyť člověk v jejím věku je už naprosto samostatnej.
S: Pravda ale... tu ide skôr o psychiku. Ženy v jej veku sú veľmi citlivé. Majú nevyvážené hormóny. Ako budeš riešiť keď sa zamiluje do nejakého chlapca a podobné veci. V tomto by jej pomohla matka...
V: Jo vážně super, takže teď jako když nejsem žena se jako nemůžu postarat o dítě nebo co!? Výš co Same, bude dělat jak já chci, je to můj život.
S: Rob ako chceš ale môj názor poznáš.
V: A to jsem si myslel, že kamarád je vod toho aby mě podpořil. To jsem se asi splet.
S: Na svadbu si aj tak pozvaný. Uvidíme sa tam.
V: Čau.Sam odešel prič. No jo aspoň bude v domě více místa. Přišel jsem domů přede mnou stála Milka a neměla kto ví jak dobrou náladu. Spíš vypadala hodně naštvaně.
OKJ ĽUDIA ĎALSIA KAPITOLA NA SVETE... 1100 (1000 je u mňa štandard) Tak zbytok tohto a možno ani ďalší týždeň nič nevíde, proste mám nejaký program a nestíham vydávať... prazdniny no. Tak teda vidíme sa u ďalšej časti.
S POZDRAVOM HANI 😃😄
BTW XD TOĎ HORE TO JE DÁKA MOJA KNIHA... som ju našla včera a typujem, že má tak 60 rokov😂, akože ten text stojí za nič ale fajn sa na tom trénuje azbuka (btw ten text je rusinsky, som rusinka hej, ákože zrejme 90% vas vobec nevie co to je za národnosť ale to je jedno no...😂😂)
Dúfam, že sa vám môj cringe o Víťovi aspoň na 0,01% páčil 😂😂📚📚✒
YOU ARE READING
Adoptovaná Láska
FanfictionVitaa je mladý úspešný youtuber, ktorý sa už dlhšie kamaráti s partičkou SMTV a aj s Morves. Je to ale všetko naozaj tak ako vyzerá? Čo ak je jeho súkromný život opozitum toho, čo vidíme na kamerách? Dozvieš sa v príbehu... Neber tento príbeh vážne...