TO.NEMOŽE.BYŤ.ON

1.3K 58 4
                                    

Milka
Prechádzam sa lesom. Bola som si trochu zabehať, čiže prečistiť myšlienky. Zrazu som prišla k odbočke ČERNOBYĽ LESNÁ TRASA. Hmm, tam som sa vždy chcela pozrieť. Zabočila som do lesa smer Černobyľ. Jak som tak išla som uvidela nejakého bezdomovca. Teda aspoň vyzeral ako bezdomovec. Keď som prišla bližšie tak som uvidela, že nemá tričko a je celý od krvy.

M: Pane Bože! Čo sa mu stalo!?

Odvalila som ho aby som mu videla do tváre. C-čo? Víťa?? Nie, nie, nie. To nemôže byť on! Zavolala som záchranku. Do 20 minút prišla. Začala som plakať. Veď ani neviem, či vôbec žije. On sa rezal? Pomyslela som si keď som uvidela v jeho ruke jeho prívesok kríža a retiazku od krvy. Po chvíli prišla sanitka. Keď ho nakladali tak som si všimla, že má na bruchu niečo silno vyryté. Nevidela som tam, pretože ho zakryli akousi plachtou.

-nemocnica-
Prišla som tam. Hneď som sa spýtala sestričky. (Bude hovoriť slovensky ok? | S- sestrička)

M: Prosím vás, neviete kde leží Vitalij Kresan?
S: Áno.
M: Dobre tak mi len povedzte kde je a idem tam.
S: To nepôjde.
M: Prečo?
S: Práve je na operácii.
M: Č-čo!? A čo mu sakra operujú?
S: No, podľa mojích informácii ide o slepé črevo. Vraj mal nad ním niečo silno vyryté a zasiahlo mu to až cez kožu, čo spôsobilo ako vonkajšie tak vnútorne krvácanie. Taktiež zhruba 4 alebo 3 dni nič nepil, nespal a nejedol. Len z ťažka sa nám ho podarilo stabilizovať. Ešte jeden deň a zomrel by na nedostatok vody.
M: A-a-a p-pr-e-ži-j-e??
S: Takto, to závisí od toho či sa podarí operácia. Teda od doktorov.
M: Tak im povedzte aby to nezbabrali!
S: Ukľudnite sa prosím, nedá sa to ovplyvniť. Uvidíme ako dopadne operácia.
M: Nechápete ma! Ja bez neho nemôžem žiť. Víťa je moje všetko. Milujem ho.
S: Heh, to je síce pekné ale odo mňa to nezávisí.
M: Hhh.

Čakala som 4 hodiny v nemocnici. Za všetko môžem JA! Kvôli mne ušiel. Keby som nebola taká krava tak by sa nič nestalo. Nezaslúžim si u neho bývať. Zrazu prišla ku mne tá sestrička.

S: Hah, konečne som vás našla.
M: Čo chcete?
S: Ja len, že môžete ísť za ním. Operácia dopadla úspešne.
M: Vďaka Bohu, že je v poriadku. A na ktorom je lôžku?
S: 12.
M: Ďakujem.

Prišla som tam. Vitík spal. Bol hrozne cute. Určite si toho veľa vytrpel. Chitila som ho za ruku a hladkala ho po tvári. Vlasy mal od krvy.

M: Tak strašne mi chýbaš.

Odkryla som jemne perinu a odhrnula mu nemocničné tričko. Zaujímalo ma, čo tam mal vyryté. Skoro som dostala infarkt.

M: O nie! Tak toto... EMÍLIA... m-moje meno!

Skoro som sa znovu rozplakala. On ma miluje! Nie, nie, nie, možno to ešte nie je stratené.

-o 2 hodiny-
Zobudil sa. Vyzeral byť trochu vystrašený.

M: Kľud, už je dobre. Neboj sa.
V: Kde to jsem a jak to, že pořád žiju??
M: Po prvé si v nemocnici a po druhé... "Povedala som mu všetko, ako som ho išla na políciu, ako som sa s Raďom pohádala a aj ako som ho našla."
V: T-takže mě pořád miluješ?
M: Ehm, vyzerá to tak. Ale Víťo sľub mi, že to, čo máš na bruchu si už nikdy nebudeš robiť!!
V: J-já byl jsem zoufalý. Myslel jsem, že zemřu tak mi bylo jedno co mám na svím těle!
M: Dobre, dobre, teraz ale aká je si situácia? Hmm, no kedy ma vrátiš do decáku??
V: Přemýšlel jsem nad tím a nechám si tě.
Jsem ochotnej ti odpustit. I když to od tebe bylo opravdu hnusný tak tě pořád miluju.
M: Ja teba tiež.
V: Pojď ke mně.

Víťa
Byl jsem neskutečně rád. Přivinul jsem si ji k sebe. Miluji její vůni. A ty její vlasy... ahh.

M: Láska, kedy ťa pustia?
V: Představ si, že už zítra.
M: To je super. Ja musím ísť domov. Treba tam upratať a tak...
V: Jo jasně. Tak já zítra přijedu.

-zajtra-
Tak jo. Šel jsem domů. Po tolika dnech se vrátím domů. A tam mě čeká ona. No jo.

V: Jsem doma.
M: Tak si mi chýbal.
V: No jo, tak já jse du asi trochu najíst.
M: Tak ja idem teda do sprchy.

Milka
Bola som v kúpeľni. Práve som sa vyzliekala aby som mohla ísť do sprchy. Keď som bola nahá tak mi niekto zaklopal na dvere. Dala som si pred seba uterák a išla otvoriť.

V: Ehm, já, víš, ehm, tak mi napadlo jestli bych nemohl jít s tebou.
M: Popravde toto som trochu nečakala ale... ta šak dobre, čo s tebou.

Víťovi bol v momente nadšený ako keď dostanete i-phone X. (Xd) Hneď sa začal vyzliekať až skočil do sprchy a pustil na seba horúcu vodu.

M: Hej a čo ja!?

To som nemala hovoriť lebo ma chytil s mokrými rukami a šupol pod tu horúcu vodu. Potom sme si začali spievať úplným dementno-opitým hlasom Jonas Brothers - Sucker.

V: I am sucker for you...
M: Jój ty tak pekne spievaš.
V: A odměna?
M: Ach no dobre no.

Víťa sedel v tureckom sede a ja som si položila hlavu na jeho svalnaté nohy. Začala som ho štekliť na bruchu.

V: Stačí. To lechtá.

Ako to povedal som ho začala ešte viac štekliť. On sa strašne smial. Ja som si potom pritisla hlavu na jeho hruď na ktorú ešte stále padala voda zo sprchy. Bol to pekný pocit. Začala som ho bozkávať úplne všade. Vzdychal od vzrušenia. Keď som si bola istá, že som ho pobozkala úplne všade tak prešiel on na mňa. Áno musím uznať, že sa vie bozkávať lepšie ako ja. Ja bozkávam veľmi dravo a napäto, za to on je úplne uvoľnený a do každého bozku vkladá úplnú jemnosť. Jeho pery sú ako pierko. Takéto pery by chcel bozkávať každý.

M: Nudím sa.
V: Jo máš pravdu, je tady už dost dusno.
M: Neviem ako ty ale ja idem spať. A budem spať minimálne do 10tej, taže sa nepovažuj ma zobudiť.
V: Oukej. 

OKI ĽUDIA 1100 SLOV. Bez zápletky zatiaľ ale ja to nejak zamotám, bez toho by to bola nuda. Nemôže byť proste skoro celý dej happy. To proste nejde. Btw, nezabúdajte, že v utorok som na Cypre takže kapitoli asi nebudú vychádzať.😞 A čo sa týka tej časti o tej sprche, tak si m myslím, že to nie je ani úchylné ani nič, myslím, že je to v pohode a že sa to dá normálne prečítať, o nič tam vlastne nejde takže. Snažím sa v týchto veciach písať mierne, takže nejaké poriadne erotické scénky v tomto story nenájdete. Tak ako moje súkromné príbehy sú trošku z iného súdka než toto napríklad... ale nemienim ich zverejniť pretože by ste z nich dostali mor normálne 😵... rly fakt nechcite vedieť o čom sú...

S POZDRAVOM HANI 😃😄😅         

A BTW KNIHA KONKURZ FAKT NEBUDE VYCHÁDZAŤ ČASTO. TERAZ SA PROSTE VENUJEM TEJTO A KEĎ JU DOKONČÍM TAK BUDE KONKURZ VYCHÁDZAŤ ČASTEJŠIE ALE ZATIAĽ IBA OBČAS.

Adoptovaná Láska Where stories live. Discover now