Milka
Víťu zobrala polícia a ja som tam ostala stáť so slzami v očiach. Otvorila som dvere od bytu a prezliekla sa z krvavého oblečenia. Išla som si do obchodu kúpiť tampón. Nikdy som ho nemala. Raz som ho skúšala použiť, no nejak mi stále nešlo, ale teraz nemám inú možnosť než ho tam narvať a dúfať, že nejako pomôže. Potom som už len Išla na chvíľu domov a nakoniec k tomu gynekológovi. Bála som sa ale vedela som, že tam musím ísť. Pre istotu.-na gynekológii-
(G- gynekológ)G: Takže proč jste tady?
M: No ja, včera som mala pohlavný styk a popri tom zarzu zo mňa vystriekol veľký prúd krvy. Doteraz mi krvácanie nechce prestať. A nie nemám menštruáciu, tá mi skončila nedávno. Strašne ma to bolí a vtedy bolelo ešte viac. Dokonca som cítila ako keby vo mne niečo prasklo. Bolo to hrozné.
G: Takže chápu to dobře, že to byl váš první sex?
M: Ehm, nie, druhý.
G: Dobře, udělám vám vyšetření.Dala som tampón do koša a začal ma vyšetrovať. (Neviem ako také vyšetrenie vyzerá a ani čo sa tam presne robí)
G: Máte pravdu, něco tu nebude v pořádku. Vypadá to na něco vážného.
M: C-čo? A...
G: Dojednám vám operaci na zítra. Je to hodně vážně a musíte to dát do pořádku. Jinak...
M: Počúvajte, môj priateľ bol obvinený z činu, ktorý nespáchal a zajtra má pojednávanie... Musím tam ísť aby som dosvedčila jeho nevinu!
G: To je sice hezké jenže ak nepodstoupité operaci co nejdříve tak hrozí, že budete neplodná!
M: Tak mi to dajte na pozajtra.
G: To nejde, my máme všechno obsazeno až do konce Srpna.
M: Kašlem na to.
G: Vy jste tak tvrdohlavá! Co je jakože pro vás přednější?? Přítelů budete mít ještě habadej ale plodnost se nedá nahradit.
M: Vyberám si lásku... pozrite znie to odo mňa hnusne ale v túto chvíľu je mi moja plodnosť ukradnutá. Ja, keď budem chcieť dieťa tak si ho kľudne adoptujem. Ja som totiž niekoľko rokov vyrastala v decáku a mala som to fess ťažké. Ale prišiel on! Víťa, zachránil ma. Poskytol mi domov a ukázal mi, čo je to láska a dôvera. Preto... som mu dlžná ho z toho vymotať. Je tam neprávom.Odišla som. Nemala som na neho nervy. Bol taký vnucovačný... i keď viem, že mi chcel pomôcť. Ešte k tomu mám dneska narodeniny takže zrejme ich budem oslavovať doma sama...
-zajtra-
Víťa
Pamatuju si jenom, že jsem v tom aute usl... ale kde jsem teď!? Otevřel jsem oči a porozhlídnul se po místnosti. Vypadá to jako nějaká cela. *Ty kreténe, to ti nedošlo, že seš ve vězení?* Zrazu přišel tlustej bachař a odvedl mě do takové té místnosti, kde máte 'návštěvy'. Přišel za mnou Dominik. (D- Dominik)V: Ach Domčo, jak to, že o mně víš.
D: Volala mi Milka.
V: Aha. Víš než se děje cokoliv, nevěř Raďovi. Nic jsem neudělal. On mně zažaloval.
D: Víťo, byl snad někdy nějakej moment, kdy jsem tě zradil? Né. Natáčeli jsme spolu modpack sérii Hero, stavěli jsme hrady snad z těch nejbizarnějších bloku...
V: Jo no Bohémia čipsy.
D: ... dále tvá série Armoru, jak jsi mě tehdy zval do některých videí... a ještě pořád to pokračuje. Tolik videí jsme spolu natočili. Máme dokonce High Five! kanál kde jsme ty, Martin, já... tolik je toho...
V: Pěkná představa ale až mě po procesu dají do vězení tak bude po všem...
D: Tak se pak vrátíš.
V: Hah, mi řekni kdo bude chtít sledovat youtubera, který byl ve vězení. Budou se mě bát.
D: Ale Víťo... ty seš předse tak hodnej a-a-a... mnoho dětí a taky i tínedžerů má rádo tvůj kontent.
V: Domčo už přestaň nebo se rozbrečím. Aghr... mě budou ty děcka tak chybět!
D: To znelo kapičku pedofilně.
V: Dominiku! Ty dobře víš jak jsem to myslel.
D: Já vím, dělám si prdel.
V: No teď na to není moc vhodná chvíle. Víš co, udeláš mi radost když příjdeš na pojednávající proces. Nevím jestli tě pustí ale ty jenom řekni, že jseš Dominik Tuček, přítel obžalovaného. Nic víc, nic míň a pak by tě měli pustit.
D: Dobře tak já už půjdu.Ach. Šel jsem se trochu upravit abych udělal na okolí dojem. Bylo tu aspoň umyvadlo, zrcadlo a hřeben. Vylil jsem na vlasy vodu a pak si je s hrebenem ulízal. Oblék jsem si nejaké civilizované oblečení, co tam měli přichystaný a pomalu kráčel do soudni síni.
"Nádech, výdech... To dáš Víťo. Musíš." Řekl jsem si sám pro sebe, když jsem si sedl.
Podíval jsem se. V lavicích jsem viděl sedět Milku, Sama, Kláru, Dominika, Matyáše, Martina... a, počkat co? Mého strýčka?? Co ten tady dělá?? No nic... na druhé strane seděl samozřejmě za katedrou prokurátor s Radkem a jeho posměšním výrazem. Oproti mě seděla soudkyně s jejími asistentama. (SO: Sudkyňa/ Soudkyně)
SO: Dobrý den občané české i nečeské republiky... Máme tu totiž i Slováky no... Nyní může první kolo projednávání začít. Pane prokurátoři, oboznamte prosím tady přítomné o případu.
P: Milí zúčastnění. Dostal jsem od pána Baďuru trestní oznámení na tady přítomného pána Kresana z podezření z fyzického týrání neplnoleté Emílie Zavadská, již byla adoptovaná před dvěmi měsícmi. Musím také podotknout, že obžalovaný trpí schizofrenii takže není velmi vhodnou osobou pro výchovu tínedžera a vůbec.
SO: Dobře to nám stačí. Teď poprosím o slovo právníka obžalovaného. (PRA- Právník)
PRA: Takže opravdu nevím jaké máte přímé důkazi pro obvinění obžalovaného. Protože podle jeho výpovědi se celou dobu v podubu dvou dní oba nacházeli na jiném místě.
SO: Dobře, dobře, to stačí. Takže pane Kresan, myslím, že vy nám to obiasníte blíž. Jsem zvědavá, jestli máte alibi.
V: Všechno se to začalo předevčírem. Bylo ještě v podstate ráno. Milka mi řekla, že chce jít za svou kamarádkou na přespávku do Prahy tak jsem ji pustil. Odešla a já jsem zatím natáčel video s Domčou ehm, tedy panem Tučkem a také a panem Pasekou. Když jsme dotočili, tak jsem zase natáčel s panem Miščíkem a pak už byla tma a já šel spát. Na druhý den jsem šel stavět vyvýšenej záhon (kto nevie tak si to vygúglite) a v podstate jsem tím strávil celej den, než neprišla policie.
SO: Takto, nemůžeme vám ještě sto pro věřit ale zní to celkem uvěřitelne. Teď poprosím Milku aby nám řekla svou verzi posledních dvou dní.
Raďo
Matyáš mi ještě před procesem řekl o všem co jse stalo. Popravde, trochu bizarní nehoda ale co neděláte... Právě přišel rad na Milku, jen doufam, že to neřekne.M: Meno toho, kto mi to celé urobil je... M-
Nestihla to odpovědět, protože jsem jí nenápadně střelil šíp do nohy. Byl v něm jed. Nezabije ale může se to stát. Bylo pár případů, kdy jed zapůsobil. Ták jo teď jsem ve výhodě.
V: Emílie!!!
OKJ ĽUDIA 1,1K... slov... tak teda u ďalšej časti no...😀
°°°|hAnA|°°°
YOU ARE READING
Adoptovaná Láska
FanfictionVitaa je mladý úspešný youtuber, ktorý sa už dlhšie kamaráti s partičkou SMTV a aj s Morves. Je to ale všetko naozaj tak ako vyzerá? Čo ak je jeho súkromný život opozitum toho, čo vidíme na kamerách? Dozvieš sa v príbehu... Neber tento príbeh vážne...