| part 6 | yg

1.2K 140 38
                                    

2015, Daeugu

— Üdv Dr. Lee, képzelje eljöttem újra, hát nem meglepő? — jelentette be Min Yoongi, amint beért az orvosához.

— Tudtam, hogy jó hatást fogok magánál elérni — kapta a választ a fiatalabb, mire csak felvonta a szemöldökét. Leülni nem volt hajlandó.

— Azért jöttem, hogy egy szívességet kérjek — Dr. Lee erre a szívére tette a kezét, majd próbálta eljátszani hatalmas megdöbbenését, egy túlságosan is drámai módon. Yoongi ki nem állhatta a színészkedést.
— mit van úgy oda?

— Elnézést kérek, de nem gondoltam volna, hogy valaha segítséget fog kérni tőlem, ráadásul önszántából jött el — az orvos megigazította az előnytelen szemüveget, amit viselt, majd reménykedve várta Yoongi szavait.

— Új életet akarok kezdeni, nincs szükségem Daeugura. El akarok menni, ehhez viszont a maga engedélye kell.

A páciens szavai könyörtelenül csengtek és őszintén. Egy ideig lebegtek, majd végérvényesen Dr. Lee gondolatai közé furakodtak.

— Nem értem — mondja az orvos, Yoongi pedig idegesen sóhajt fel — miért nem jó itt?

— Maga biztos, hogy pszichológus ember? — akad ki az érintett, majd ropogtatni kezdi ujjait, a benne rejlő feszültség végett.
— nem akarok itt maradni, mert csak rossz dolgok történtek velem! Újra akarom kezdeni.

— Nem gondolom ezt jó ötletnek.

— Fogja be inkább — temeti a tenyereibe az arcát Yoongi, hogy próbálja leplezni - a szerinte gyengeségét mutató - könnyeit
tudta, hogy maga még mindig az ország legszarabb orvosa?




————————

Húha, drágaságaim, ne haragudjatok, hogy ilyen rövid részt hoztam :(
következőnek rám rendes részt hozok ígérem'

Húha, drágaságaim, ne haragudjatok, hogy ilyen rövid részt hoztam :( következőnek rám rendes részt hozok ígérem'

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

( az életem értelmei láthatóak a képen )

ʏᴏᴏɴᴍɪɴ | ᴀᴢ ᴀʙʀᴀɴᴅWhere stories live. Discover now