°2°

8.9K 349 87
                                    

Kız elinde ki bıçağı adamın boğazına daha da bastırdı. Adam kılını bile kıpırdatmıyordu, çünkü en ufak hareketinde öleceğini biliyordu.

Sonra kızın sert ama güzel sesi duyuldu "Neredeler ?! Söyle yoksa bu bıçak boynuna derin bir kesik bırakır..." adam sırıttı ve konuştu "Söylemeyeceğim. Ama senin elinden de ölmeyeceğim..." sonra adam bir inilti çıkardı. Kendi cebinde ki bıçağı kendi karnına saplamıştı. Kendini öldürmüştü.

Kız yerde kıvranan adama baktı ve güldü "Ne bu gurur meselesi mi? Tam bir salaksın. Kendini öldürmen öleceğin gerçeğini değiştirmiyor." Sonra arkasını dönüp kapşonunu kafasına geçirdi, Nerissa.

Bir kaç sokak ilerlemişti ki telefonundan gelen bildirim sesiyle durdu.

Gönderen: Jen-Jen

Gelirken çikolata al. Fıstıklı olmasın alerjim olduğunu biliyorsun. Bir hafta kıpkırmızı gezemem.

Nerissa, gelen mesaja bakıp yolunu değiştirdi ve bir bakkala girdi iki fıstıksız çikolata alıp parasını ödedi.

Sonra eski yola dönüp bir çöp konteynırının önünde durdu. Konteynırı sağa çekip arkasında ki kapağı açtı. Küçük oyuğa çantasında ki bir kaç silahı ve kanlı eldivenlerini bıraktı. Ve konteynırı yerine yerleştirdi. Eve o kadar silah ile gitmek tehlikeli olurdu.

Biraz daha yürüdükten sonra eve geldi ve kapıyı açtı, kapıyı kapatırken içerden Jenna'nın sesini duydu "Adamı öldürdün mü?" Jenna'nın yanına gelip çantasını koltuğa fırlattı "Adam kendini öldürdü." Jenna daha kısık bir sesle konuştu "Salak" Nerissa
Yüzüne o bilmiş gülüşünü takınırken konuştu "Ben de ona öyle dedim. Neyse. Eee ne yiyoruz." Jenna ayağa kalkıp mutfağa doğru ilerledi ve Nerissa'ya bağırdı "Tost yapıcam gel ve şu peynirleri doğra!" Nerissa oflayarak yerinden kalktı ve mutfağa doğru ilerledi. Giderken söylenmeyi de unutmadı "Tamam, Violet anne"

Mutfağa girdiğinde karşısında kızgın bir Jenna bulmayı zaten bekliyordu. Jenna sesini yükselterek konuştu "Sana daha kaç defa bana ikinci adımla seslenme diyeceğim!?" Nerissa dolaptan peynirleri çıkartırken konuştu "tam olarak hesaplardım ama şuan zamanım yok. Bu yüzden 3000 den fazla olacağına garanti verebilirim Violet."

Jenna sinirle ayağını yere vurdu "Sen pislik bir dahisin Perla." Nerissa bıçağı eline aldı ve arkadaşını sinir etmeye devam etti "Bak. Ben senin aksine ikinci adımı seviyorum, Tabii ben mükemmelim orası da ayrı mesele."

Jenna Tost makinesini fişe takarken söylendi "Egoist..."

                         ◽◽◽

Tony Stark Flashback:

Uyudugundan emin olduktan sonra küçük bebeğin alnına bir öpücük kondurdu "iyi geceler Nerissa" daha bir yaşında ki bebek uykusunda tatlı bir ses çıkardı. Tony ışığı kapattı ve odadan çıktı. Kendi odasına gidip yatağına yattı. Sabah olacaklardan habersiz.

Sabah uyandığında yapay zekasına seslendi "Jarvis saat kaç?" Bir ses gelmedi. Tekrar denedi "Jarvis?" Yine ses yoktu hemen yataktan kalktı ve kızının odasına girdi. Jarvisin kapanması demek tüm güvenlik önlemlerinin devre dışı kalması demekti. Odanın kapısını açtı ve içeri baktı ama beşik boştu...

Sadece beşiğin yanında ki gece lambasına bir not yapıştırılmıştı.

-Üssümüzü patlatmanın bedelini kızın ile ödeyeceksin Stark. -

                         ◽◽◽

Eveeeet sanırım az az neler olduğunu anlamışsınızdır.

Hala anlamadıysanız diğer bölümlerde daha açık bir şekilde  açıklayacağım.

Bakalım beğenecek misiniz

Oy ve yorum yapabilirsiniz 💗

Kayıp - Tony Stark Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin