Nerissa ve Jenna Matt ile konuştuktan sonra eve geldiler. Nerissa adamı araştırmaya başladı, Jenna'ysa örgütte gizlice sızan arada onlara bilgi veren bir arkaşının yanına gitti.
Nerissa boş odaya seslendi "Kane, Luther Ulrich ile ilgili bulabildiğin bütün bilgileri toparla ve bir özet çıkar." On saniye odada bir sessizlik oldu sonra Kane'in sesi duyuldu.
"Luther Ulrich, Şuan 42 yaşında Amerika Brooklyn doğumlu, Anne adı Tessa baba adı Jagged ikisi de ölü. Harold Zaldoh'un yönettiği Zaldoh şirketinin yardımcı başkanı ve dış ticaret ile ilgilenen kişisi. Dört yıl önce 38 yaşındayken insan ticaretiyle suçlansa da bütün suçlamalardan aklandı."
Nerissa istemsizce arkasını ısırdığı tükenmez kalemi masaya bıraktı "Hepsi bu kadar mı?" Aksağanlı ses bir daha duyuldu "Dijital ortamda ki bütün bilgiler bunlar geri kalanlar halka duyurulan iş görüşmeleri." Nerissa önüne gelen saçını geriye attı "O zaman Jenna'yı bekleyim Lukas'dan da birşey çıkmazsa en yakın zamanda örgüte bir daha giriyoruz."
(Bu örgüt HYDRA değil. Eskiden HYDRA'nın yardımcı örgütü olan sonra ona ihanet edip hem HYDRA'yı hem de Avengers'ı karşısına alan bir örgüt. Birde Nerissa'yı kaçıran.)
Birkaç saat sonra:
"Nerissa, Jenna geldi." Nerissa okuduğu kitaptan Kane'nin sesiyle başını kaldırıp salona geçti Jenna kendini koltuğa atmıştı Nerissa sordu "Lucas'dan bir şeyler öğrenebildin mi?" Jenna başını iki yana salladı "Sadece ayda bir gelip başkan ile konuşup gidiyormuş. Başka birşey yok. Sen?" Nerissa seslendi "Kane, Luther Ulrich ile ilgili bilgi dosyasını göster." Odaya bir hologram yansıdı ve Jenna okumaya başladı.
Okuyunca Jenna sordu "Bu Zaldoh şirketinin amacı ne? Ne satıyor?" Nerissa ağrıyan başını ovaladı "Akıllı makineler ama pekte akıllı değiller. Yani işimize yarayacak bir bilgi değil." Jenna holograma bakarken konuştu "Peki bu suçlama? Insan ticareti..." Nerissa düz bir sesle cevapladı "Bunu Matt de biliyordur. Yoksa neden adamın peşine düşsün?"
Jenna başını salladı ve koltuktan kalktı "Kahve?" Nerissa başını koltuğa yaslayıp gözlerini kapatıp konuştu "Beni ne kadar da iyi tanıyorsun." Jenna mutfağa geçerken konuştu "O örgütten kaçtığından beri tanıyorum yanii... iki yıldır." Nerissa aklına gelenlerle yüzünü buruşturdu "Hatırlamasana." Jenna mutfaktan bağırdı "Tamam, özür!"
Nerissa Flashback:
Adam kolundan sanki koparacakmış gibi sıkıyordu kız eğer biraz daha sıkarsa kolunun kırılacağından emindi.
Adam 11 yaşında ki Nerissa'yı sürüklemeye devam ediyordu en sonunda durdu Nerissa burayı biliyordu. Adam kapıyı açıp Kızı içeri fırlattı. Nerissa sağ omzunun üstüne yere düştü adam kapıyı kapatıp gitti sonra kız nefret ettiği o sesi duydu
"Demek yine kaçmaya çalıştın... Ne kadar acıklı küçücük bir kız koca örgütten kalabileceğini sanmış." Adam küçük ama sert bir kahkaha attı. "Ayağa kalk!" Kız elleriyle yerden destek alıp kalktı ve o adamı gördü ahşap masasında oturmuş yukardan ona bakıyordu. Örgüt başkanı.
Adam'ın o sert sesi bir daha duyuldu "Geçen sene kaçmaya çalıştın da ne oldu?! Sana olanı söyleyeyim... karanlık odada aç geçirdiğin üç gün! En azından su vermiştik! Bu sefer ne farklı olacak sence! Faklı olan şey bu sefer sana acımayacağım! Üç gün mü? Rüyanda görürsün. Asker!" Kapıda bekleyen adam yavaşça içeri girdi "Bu akıllanmaz Gerizekalıyı tam bir hafta karanlık odaya kapatın. Bu sefer hem yemek hem de su yok!"
Kız duyduğuyla başını kaldırdı. "Bir hafta mı?" Masada oturan adam yavaşça ayağa kalktı ve kızın karşısına geçti ve kıza çok sert bir tokak attı kız yere düştü "Bana karşı mı geliyorsun! Önce yaptığın salaklığın farkına var! Götürün."
Asker yere düşen kızın kolundan yine aynı sertlikde tutup odada çıkardı iki kat aşağıya, bodruma indiler. Adam cebinde ki anahtar ile demir kapıyı açıp karanlık, küf kokan, içinde en az iki farenin olduğuna emin olduğu odaya kızı attı. Sonra da kapıyı kapatıp dışardan kilitleyip gitti.
🔹🔹🔹
Dün bölüm atamadığım için üzgünüm ama atamadım. Normalde hafta içi telefona sadece akşam girebiliyorum.
Dün akşamsa bir anda biryere gitmemiz gerekti ve bölümü yazamadım.
Ama bugün iki bölüm atacağım o yüzden merak etmeyin.
Ayrıca bu kitabı iki haftaya bitmesi gerek yoksa her gün bölüm atamam ki ben de bunu istemiyorum.
Bugün bir bölüm daha olacak. Büyük ihtimal yarında iki Bölüm atıcam ama kesin değil.
Oy ve yorum yapabilirsiniz 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp - Tony Stark
Fanfic"O-onu kaybettim, onu b-benden aldılar." "kimi, Tony kimi aldılar?" "kızımı, k-kızımı kaçırdılar."