Tony Stark Flashback
Sevdiği kadın ile bir gemideydi. Geminin dış kısmında ki yemek bölümünü boşalmıştı. Yıldızlar gökyüzünde parlıyordu. Deniz ise sonsuza kadar uzanıyor gibiydi. Sevdiği kadının denizi ne kadar sevdiğini biliyordu.
Hafif bir müzik çalmaya başlayınca Tony kaltı ve kahverengi saçlı masmavi gözlü sevgilisine elini uzattı "bu dansı bana lüfreder misiniz güzel hanımefendi?" Kadın gülümsedi ve adamın elini tuttu. Beraber dans etmeye başladılar. Kadın başını adamın göğsüne yasladı ve dansa devam etti.
Biraz daha dans edip yerlerine oturdular. Biraz daha sohbet ettikten sonra adam elini cebine attı ve siyah bir kutu çıkardı. Kadın'ın mavi gözleri parladı. Tony kadının elinden tutup kaldırdı. Ve kutuyu açtı. Içinde çok güzel bir yüzük vardı.
Kadının yüzünden bir damla yaş süzülürken Tony konuştu."Lora Olivia Ruth. Soyadının 'Stark' olarak değişmesini istermiydin?"
Kadının dili tutulmuştu sadece başını sallayabildi. Tony "bunu evet olarak alıcam. Ama önce." Kadın anlamamıştı. Kaşlarını hafif çatıp yakında kocası olacak adama baktı. Tony ise konuştu "Sadece yüzükle kurtullacağını mı sandın." ve masada ki el çantasından başka bir kutu çıkardı ve açtı içinde bir kolye vardı.üzerinde Kalp ve kar tanesi olan bir kolye.
Kadın gülümsedi Tony "arkanı döner misin?" dedi. Kadın arkasını döndü. Tony Lora'nın saçlarını geriye atıp kolyeyi ona taktı. "Işte şimdi harika oldu... "
2 yıl sonra
Lora Doğuma girmek üzereydi. Doğuma girmeden hemen önce Tony'e kolyesini verdi ve gülümsedi. Tony kolyeyi aldı ve karısının doğuma girişini izledi...
Sonra da arkadaşlarının oturduğu koltuğa doğru yürüyüp Bruce'un yanına oturdu.
▪▪▪
Birkaç saat sonra doktor çıkmıştı. Yüzünde üzgün bir ifade vardı. Tony hemen ayağa kalkıp doktora baktı doktor ise herkesi yıkacak o cümleleri söyledi."Kızınız doğdu... ama eşinizi kaybettik..."
O an tüm dünya durmuştu Tony için geriye doğru dengesiz bir adım attı yüzbaşı koşup onu omuzlarından tuttu ve düşmesini engelledi. Yüzünde yıkılmış bir ifade olan Tony kaptana döndü.
"B-ben yanlış duydum d-değil mi? O
ö-öl..." cümlenin devamını getiremedi ölmek kelimesi ona çok yabancı geliyordu. Hem de en değer verdiği kişi söz konusuydu.Tony'nin gözünden bir yaş aktı. Bir tane daha ve ağlamaya başladı. Diğer yenilmezler ise onu ilk defa ağlarken görüyordu.
Elinde kala kolyeyi sıkıyordu. O kadar sıkmıştı ki eli kanamaya başladı. Natasha elinden akan kanı gördü hemen koşup kolyeyi almaya çalıştı ama elini açmıyordu Tony. Sanki hayatı söz konusuydu daha dayanamadı ve yere yığıldı.
1 hafta sonra
Ilk hafta bebeğe çoğunlukla Natasha ve babalık deneyimi olan Clint bakmıştı. Çünkü Tony kızını görür görmez boğazına bir yumru oturuyordu. Aklına o gün geliyor ve gözü kararıyordu.
Lora'nın ölümünden bir hafta sonra Tony kızını ilk defa kucağına aldı. Ona bakarken yüzünde buruk bir gülümseme vardı sonra bir göz yaşı yanağından süzülüp bebeğin giydiği lila rengi tuluma düştü.uyuyan bebek yavaşça aynı annesininkine benzeyen mavi gözlerini açtı Tony'i görünce belli belirsiz gülümsedi sanki onun babası olduğunu anlamıştı. Ya da hissetmişti. Tony onun gözlerine bakınca aklına aslında aklından hiç çıkmayan Lora geldi. Tony cebinden hiç çıkarmadığı kolyeyi aldı ve inceledi arkasında ki yazıya baktı ve gözünden bir yaş daha düştü.
-L & T -
Yani 'Lora & Tony'
Tony kolyeyi incelemeyi bırakıp bebeğin Tulumunda ki küçük cebe koydu...
➖➖➖
Sanırım flashbacler bitti ama kim bilir belki bir tane daha yapabilirim.Bu bölüm full flashback di çünkü artık geçmişte ne olup bittiğini öğrenmeniz gerekiyordu.
Oy ve yorum yapabilirsiniz 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp - Tony Stark
Hayran Kurgu"O-onu kaybettim, onu b-benden aldılar." "kimi, Tony kimi aldılar?" "kızımı, k-kızımı kaçırdılar."