Nerissa yavaşça gözlerini açtı, kalkıp yüzünü yıkadı sonra da kıyafetlerini giydi."Kane?
"Evet?"
"Jenna mutfakta mı?"
"Hayır, odasında. On dakika önce uyandı."
Nerissa önüne gelen kahverengi tutamları kulağının arkasına sıkıştırıp Jenna'nın odasına doğru gitti.
Kapıyı çalmadan girdi, çünkü çalması için bir sebep yoktu. Nerissa saçlarını ören Jenna'nın yanına oturdu "Kahvaltı?" Jenna göz devirdi "Üşendim beraber yapacağız." Nerissa başını salladı "Tamam, ne yiyoz?" Jenna iki taraftan ördüğü saçlarına bakıp konuştu "Yumurta." Jenna gözlerini kocaman açtı "Biz? Yumurtayla? Doyucaz?"
Jenna başını iki yana salladı "Zaten tıka basa doymana gerek yok." Nerissa kaşlarını çattı "Neden?" Jenna ona döndü "Wade çağırdı Peter, sen, ben Matt yemek yiyecekmişiz. Matt'i nasıl ikna etmiş merak ediyorum." Nerissa sırıttı "Ne ikna etmesi Şantaj yapmıştır gerizekalı." Jenna güldü "Chimicanga yiyecekmişiz." Nerissa "Wade'den başka bir şey bekleyen mi var?" Jenna ve Nerissa gülerek odadan çıktı.
🔹
Nerissa ve Jenna Cafe'ye girince köşede oturan Wade, Peter ve Matt'i gördü. Wade hariç kimse kostümlerini giymemişti. Cafe sahibi de buna alışmış görünüyordu.
Iki kız masaya doğru ilerleyip oturdular Wade'in önü paket kağıtları ile doluydu maskesini burnuna kadar çekmişti.
Wade konuştu "Norodo Koldonoz." Nerissa ona garip garip baktı "Ağzın doluyken konuşma bir şey anlamadım." Wade uzun uğraşlar sonucu lokmasını yutunca konuştu "Nerede kaldınız diyorum Naneli." Nerissa gülmeye başlarken Jenna kollarını göğsünde bağladı "Jenna'yı köpek kovaladı." Wade ve Nerissa kahkaha atarken Matt ve Peter sessizce gülüyordu ama Jenna'nın 'susun yoksa şu paketleri ağzınıza tıkarım' bakışları yüzünden susmak zorunda kalmışlardı.
Hepsinin siparişleri gelince (Wade'in 17. siparişi) Matt konuşmaya başladı "Bir sorunumuz var." Wade hariç hepsi ona döndü Wade chimicangasıyla aşk yaşıyordu.
Nerissa Matt'e baktı "Sorunumuz da 'Avengers' kelimesi geçiyor mu?" Matt başını salladı "Aslında tam olarak yenilmezler ama Peter..." Peter onun sözünü kesti "Merak etme, reşit olmadığım için teknik olarak yenilmez sayılmıyorum." Matt başını sallayıp devam etti "Avengers, Nerissa ve Jenna için bir arama kararı başlatmış." Hepsi şaşkınca ona bakerken Peter rahat gözüküyordu "Tahmin ediyordum, Bay Stark size takmış özellikle de sana." Peter başıyla Nerissa'yı işaret etti Nerissa eli ile kendini gösterirken konuştu "Zekamdan etkilenmiştir." Matt "Aslında gerçekten olabilir, Çünkü zekandan dolayı seni tehlikeli görüyor olabilir. Wade sordu "Naneli Zeki diye neden tehlikeli olsun ki? Stark kafayı mı yemiş? Lütfen kafayı yemiş olsun."
Matt başını iki yana salladı "Yaptığın icatları onların üstünde kullanma ihtimalini düşünüp bunun için önlem alıyor olaabilirler." Peter kaşlarını çatarak Matt'e baktı "Ama Ner böyle bir şey yapmaz?" Jenna Peter'a döndü "Onlar Nerissa'yı bizim gibi tanımıyor." Nerissa ofladı "Tamam kapatın şu konuyu bu arada Matt madem arama kararı çıkartılmış neden polisler bizi yakalamıyor?" Matt Nerissa'ya döndü "Karar sadece üst mevkiler tarafından biliniyor. Şimdilik..."
Avengers Kulesi:
Kızıl saçlı kadın Tony'nin yanına oturdu "Şu arama kararından emin misin?" Tony başını iki yana salladı "Artık hiçbir şeyden emin değilim ama onları bulmamız gerek öyle ya da böyle." Natasha başını salladı "Haklısın." Tony o Stark gülümsemesini yüzüne yerleştirdi "Ben her zaman haklıyım." Natasha göz devirdi o sırada içeri Steve girdi "Tony, bu arama kararı da ne böyle?" Tony ona döndü "Daha kesin değil bir kaç gün daha onları bulamazsak kararı yayarım."
🔹🔹🔹
Eveet biliyorum bu son bölümler biraz boş olmaya başladı ama finale yaklaşıyoruz bir kaç bölüm daha böyle gidip sonra coşucaz.
Kısaca fırtına öncesi sessizlik 😉
Oy ve yorum yapın 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp - Tony Stark
Fanfiction"O-onu kaybettim, onu b-benden aldılar." "kimi, Tony kimi aldılar?" "kızımı, k-kızımı kaçırdılar."