°16°

4.1K 284 90
                                    

"Ner! Sanırım bir sorunumuz var!"

Nerissa Jenna'nın sesiyle okuduğu kitaptan başını kaldırdı "Ne oldu    Jen-Jen?" Jenna bağırdı "Odamda bir yaratık var!" Nerissa koşarak Jenna'nın odasına girdi "Hani nerede?" Jenna eliyle perdeyi gösterdi perdenin üstünde Nerissa'nın dört ya da beş santim büyüklüğünde olduğunu tahmin ettiği bir hamamböceği vardı (yazar bunu yaşamıştır. Ve tüm gün odaya girememiştir. Boyutlar doğrudur.)

Nerissa gözlerini devirerek odadan çıkarken konuştu "Sana bu yaratığı öldürmen için silah vereceğim savaşçı." Dedi 'yaratık' kısmını vurgulayarak.

Nerissa koridor dolabına gitti ve parmak ucunda yükselip dolabın üstünde ki böcek ilacını aldı odaya dönüp Jenna'nın eline tutuşturduktan sonra konuştu "Bu senin silahın şimdi o yaratığı öldür! Evimzi istilacılardan korumak senin görevin." Jenna kıkırdayarak elini başının üstüne koydu ve asker selamı verdi "Emredersiniz komutanım." Sonra böceğe çok yaklaşmadan sıktı o sırada Nerissa odadan çıkmıştı.

Nerissa aklına gelenle yarı yolda tekrar Jenna'nın odasına girdi "Bu arada kayalığa gidiyorum." Jenna başını aşağı yukarı salladıktan sonra Nerissa odadan çıktı.

Odasına gidip üstünü değiştirdi üstüne krem rengi bir t-shirt altına da siyah pantolonunu giyip dışarı çıktı kaldırımda duran iki motordan siyah renkli mavi detayları olan motoruna bindi. Jenna'nın motoru siyah-sarı renkliydi.

Motoru çalıştırıp kayalıklara giden yola girdi.
🔹
Tony albümü kapatıp odadan çıktı garaja inip arabalarından mat siyah olana binip sürmeye başladı biraz yanlız kalması gerekti.
🔹

Nerissa ağaçlık alana gelince motoru park edip  ağaçların arasına daldı kayalığa girince hep oturduğu büyük kayanın üstüne oturup denizi seyretti.

Bir kaç dakika sonra duyduğu ayak sesleriyle hemen yerinden kalktı buraya kimse gelmezdi. eli belinde ki tabancaya giderken gördüğü kişiyle afalladı Tony Stark şaşkın bir şekilde ona bakıyordu ki Nerissa'nın da ondan bir farkı yoktu.

Ilk kendine gelen Nerissa oldu "Sen de hep karşıma çıkmak zorunda mısın?! Önce hamburgerci şimdi kayalığım!"

Tony göz devirirken cevap verdi "Nerden senin kayalığın oluyormuş? Sen daha doğmadan önce ben buraya yalnız kalmak için geliyordum."

Tony'nin gözü bir an için kızın boynuna kaysada sadece kolyenin zincirini gördü geri kalanı t-shirt'ün yakasından içeride olmalıydı.

Nerissa yüzünü denize çevirip konuştu "Sanırım aynı sebepten buraya geliyoruz, her neyse bu konuşma beni yakalamana kadar gider o yüzden bir daha burada görüşmemek üzere!"  

Nerissa sözünü bitirir bitirmez koşarak ağaçlık alana daldı yola çıktı.  Motorunu görür görmez hemen üzerine atlayıp son hızda oradan uzaklaştı arkasında ise kaldırımdan ona bakan bir Tony bıraktı.
🔹
Nerissa evin kapısına seslendi "Kane, ben geldim." Kapı kendi kendine açılırken Nerissa içeri girdi Jenna salonda telefonuyla uğraşıyordu onun yanına oturup dikkati üstüne çekti "Hey Weasley! Az önce Tony Stark ile karşılaştım."

Jenna gözlerini kocaman açıp ona baktı "Nerede? Yolda mı?" Nerissa cevap verdi "kayalıkta." Jenna mümkünmüş gibi gözlerini daha çok açtı "Ne?!" Sonra birden ciddileşti "Nerissa... oraya gitmen artık güvenli olmayabilir..." Nerissa hızlıca başını iki yana salladı "Hayır. Orası benim kayalığım orayı ne kadar sevdiğimi biliyorsun." Jenna önüne gelen turuncu tutamları kulağının arkasına sıkıştırırken konuştu "Biliyorum... peki Tony Stark orayı nasıl bulmuş. Seni mi takip etti?" Nerissa kolyesi ile oynarken konuştu "Hayır, dediğine göre ben daha doğmadan önce o oraya geliyormuş." Jenna yavaşça başını salladı "Yine de çok gitmemeye çalış. Yakalanmanı istemiyorum."  Jenna gülümseyip sıkıca arkadaşına sarıldı.

                          🔹🔹🔹

Geç geldi biliyorum ama yazmayı yetiştiremedim.

Oy ve yorum yapın 💗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oy ve yorum yapın 💗

Kayıp - Tony Stark Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin