Herkes saldırı pozisyonu almıştı ki kapıdan birisi girdi "Bay Stark bu sirenlerde ne böyl-" çocuk sandalyeye bağlı kendi ile yaşıt (17 yaşında) kızı görünce küçük bir küfür etti. Kız gülümsedi "Naber Pete?" Peter da gülümsedi "Iyi, sen nasılsın Jenna?" Peter gergince yenilmezlere baktı hepsi bir ona bir Jenna'ya bakıyordu.
(Peter burada 17 yaşında.)
Kız sandalyeye bağlı ellerini gösterdi "Olabildiği kadar." Peter tekrar kıza döndü "Ner yok mu?" Jenna sırıttı "O da geliyor." Bir anda Peter'ın yüzü düştü "Sanırım ben karşı taraftayım." Jenna gülümsedi "Merak etme sen torpillisin sana çok vurmam." Peter kızardı sonra da gülümsedi "Başka kim geliyor tek Ner mü?" Jenna başını yukarıya kaldırdı "Şimdi öğreniriz."
(Size bir şey sorucam 'Ner'i nasıl okuyorsunuz? Ben bazen 'Ner' bazen 'Nör' diyorum o yüzden hata olabiliyor.)
Tam o sırada tavanda ki büyük havalandırma kapağı açıldı ve içinden üç kişi çıktı neyse ki oda büyüktü.
Jenna onları görür görmez kendini geriye atıp sandalyenin üstüne düştü sandalye kırıldı Nerissa hemen yanına gelip kelepçeyi kırdı.
O sırada bir ses duyuldu "Örümcek!" Peter göz devirdi "Wade..." Nerissa da sırıttı "Nasılsın örümcek çocuk." Peter ofladı "Bir örümcek adam. Iki aynı yaştayız."
Wade bir Matt'e bir Peter'a baktı "Red Team tamamlandı!" Matt konuştu "Öyle bir şey yok." O sırada Jenna konuştu "Ma- pardon daredevil yeni kostümü sevdim." Matt düz bir ses ile konuştu "Evet bende sevdim."
Tony en sonunda dayanamayıp bağırdı "Peter! Sen bunları nereden tanıyorsun!" Peter yüzüne yapmacık bir gülümseme yerleştirip telefonuna baktı "Ah! May çağırıyor! Sizinle sonra konuşuruz bay Stark. Görüşürüz... Jenna!" Tony arkasından bağırdı "Telefonunun ekranı kapalıydı May sana mesaj falan atmadı!"
Herkes bir birine bakarken Wade bağırdı "Dövüşün laaaan!" Wade'in hatırlatmasıyla aklı başına gelen herkes saldırmaya başladı.
Wade Kaptan ile, Nerissa Clint ile, Matt Natasha ile, Jenna Ironman ile dövüşüyordu. Bruce'ise Peter'ın ardından odadan çıkmıştı.
Nerissa kulaklığına dokundu "Kane, Koruyucu gözlük." Wade Nerissa ve Matt'in kulaklıklarından bir nanoteknolojik parça çıktı cam gözlük gözlerine yerleşti.
Nerissa dövüşün arasında Jenna'ya da bir gözlük attı ve yere bir küre şeklinde bomba attı, bomba da Nerissa'nın kimyasallar ile gücünü arttırdığı biber gazı vardı Tony hariç tüm yenilmezler ellerini gözlerine kapattı Tam havalandırmadan tekrar kaçacaklardı ki Tony Nerissa'nın ayağını tuttu Nerissa kemerinden bir disk çıkarıp zırha yapıştırdı bu disk hangi tür okursa olsun tüm enerjiyi kısa süreliğine içine çekiyordu.
Zırh bir anda durdu Tony ne olduğunu anlamadan Nerissa ayağını kurtarıp geniş havalandırma borusunda koşmaya başladı.
Iki dakika sonra herkes girdikleri 7. Kat havalandırma kapağından dışarı çıktı planladıkları gibi kulenin yanında ki motorları bıraktıkları parkta durdular.
Matt konuştu "Benim işim buraya kadar yardım lazım olursa çağırın kızlar." Wade heyecanla konuştu "Ben de çağırabilir miyim?" Wade başını iki yana salladı "Hayır. Ölümsüzlere yardım etmiyorum." Dedi ve gitti.
Wade kızlar gibi çalıların arasına değil de parkın ortasına park ettiği kırmızı scooter'ına atladı ve bacak bacak üstüne atarak sürmeye başladı.
Yanlız kaldıklarında Nerissa Jenna'ya imalı imalı baktı Jenna bu bakışın anlamını biliyordu Nerissa sırıtarak konuştu "Eveeeeet, şimdi 15 dakika önceye gidiyoruuuz. Peter neden sadece sana görüşürüz dedi? Hayır yani burada benim gibi bir mükemmellik de var." Jenna göz devirdi "Çünkü siz gelmeden önce konuştuk." Nerissaa motoruna binerken konuştu "Bu burada bitmedi Turuncuk!"
🔹🔹🔹
Oy ve yorum yapın 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp - Tony Stark
Fanfiction"O-onu kaybettim, onu b-benden aldılar." "kimi, Tony kimi aldılar?" "kızımı, k-kızımı kaçırdılar."