Nerissa ve Jenna'nın evi:
Nerissa "Kane, kopyaladığım yapay zekanın yazılanlarını göster." Bir hologram belirdi Nerissa inceledi "Kane, bu yapay zeka ile senin benzerlik yüzden kaç?" Cevap gecikmedi "%78" Nerissa elinde ki tükenmez kalemi çevirmeye devam etti "Benzemeyen %22'lik kısım ne?"
"Hologram'a farkları yansıtıyorum."
Hologramda bir kaç maddelik bir liste belirdi.▪Karen kadın sesi olarak ayarlanmış. Kane erkek sesi olarak ayarlanmış.
▪Karen bireysel bir yapay zeka. Kane iki kişi'ye yardım ediyor.
▪Karen kostüm, Kane ev yönetiyor.
.
.
.Liste böyle bir kaç maddeyle devam ediyordu Nerissa hepsini okuyunca sordu "Peter, yapay zekaya Karen adını mı vermiş?"
"Evet bay Parker kostümü aldığı gün ona bu adı vermiş." Jenna gözlerini kıstı "Kane, bir daha benim adlarıyla seslendiklerime 'bay-bayan' deme. Bay Parker ne ya?!"
"Anlaşıldı."
🔹
Nerissa başını yaptığı işten kaldırıp kahvesinden bir yudum aldı. Kaç saattir Jenna'dan ses gelmiyordu kontrol etse iyi olacaktı.Nerissa salonun kapısını açtı ve gördüğü şey ile gözlerini kocaman açtı.
"SEN!!?" Jenna başını o tarafa çevirdi o da gözlerini kocaman açmıştı. "Açıklayabilirim!" Nerissa hala kötü kötü ona bakıyordu "SEN! BENSIZ! Harry Potter maratonu mu yapıyorsun!?!?"
(potterhead olduğumu nasıl belli ederim.)
Jenna başını iki yana salladı "Daha birinci filmin başlama müziği bile girmedi! Sana sürpriz yapacaktım!" Nerissa hala ona kötü kötü bakıyordu ama biraz yumusamıştı "Ben cips getirmeye gidiyorum, başlatırsan seni öldürürüm." Dedi ve çıktı mutfağa doğru ilerledi.
Geldiğinde filmi başlatıp izlemeye başladılar ve sabaha kadar tüm filmleri izlediler.
🔹
O sırada Avengers kulesi:
Herkes sıkılmış bir şekilde salonda oturuyordu, yapacak hiçbir şey yoktu. O sırada Clint elinde kocaman bir kutu ile içeri girdi "Monopoly oynamak isteyen var mıı!?"
Herkes sevinç çığlıkları atarken Clint kutuyu ortada ki sehpaya koydu hepsi birlikte oyunu kurup oynamaya başladılar.
🔹
"Veee... Kazandım!" Kızıl saçlı kadın sevinçle gülümsedi. Clint başını iki yana salladı "Hile yaptın Nat! Üç kez üst üste altılık attın ya!?" Tony de sinirle konuştu "Bu fizik kurallarına aykırı! Ayrıca burada ben varken sen nasıl kazandın !?" Natasha sinir eden bir gülümseme ile konuştu "Şanslıydım." Steve konuştu "Şans mı? Nat tam 3. El oynadık ve ikisini sen kazandın!" Tony gururla öne çıktı "Birini de ben." Clint gözlerini devirdi "Tamam Stark anladık kazandığından beri her on dakikada bir 'ben kazanmıştım' diyorsun." Tony gözlerini kısarak Clint'e baktı "Benim mükemmelliğimi kıskanmana gerek yok Barton." Clint yana eğilip kızarmış gibi yaparken diğerleri gülüyordu.
Kahkahasını ilk durduran Steve olmuştu "Tamam gülmeyin yeter." Herkes kendine gelirken bir ışık ve çok yüksek bir ses ile herkes ayağa kalktı Tony bağırdı "Neler oluyor?!" Kaptan köşeden kalkanını almaya giderken bir ses duyuldu.
"Dostlarım! Sizi burada bulacağımı biliyordum!" Sonra havaya bakarak konuştu "Teşekkürler Heimdall!"
Thor flashback:
"Baba! Eğer iznin varsa ben Midgard'a gidiyorum!" Odin tahtında biraz öne eğilip konuştu "Izin veriyorum. Ama 17 yıl önce oraya bıraktığın pırlantaları da kontrol et." Thor başını salladı "Dostlarımın yardımıyla taşları sakladığım yeri kontrol ederim." Odin başını iki yana salladı "Orada ki dostlarına çok önemli olmadıkça pırlantalardan bahsetme Midgard daha buna hazır değil." Thor başını anladım anlamında salladıktan sonra konuştu "Sen nasıl istersen yüce babamız."
🔹🔹🔹
Thorun gelme vakti gelmişti artık.
Oy ve yorum yapiiiin 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp - Tony Stark
Fanfiction"O-onu kaybettim, onu b-benden aldılar." "kimi, Tony kimi aldılar?" "kızımı, k-kızımı kaçırdılar."