Nerissa yapay zekasına seslendi "Kane, herşey hazır mı?"
"Evet, gereken bütün eşyalar çantalara dolduruldu." Nerissa, başını salladı. Sonra Jenna'nın odasına girdi kapıyı çalmak gibi bir huyu yoktu. Jenna'nın da öyle bir beklentisi yoktu.Odaya girince saçını tarayan bir Jenna buldu Jenna saçlarına çok özen gösterirdi.
Nerissa seslendi "Ne zaman çıkarız?" Jenna ona bakıp konuştu "Kane, saat kaç?" Ses odada yankılandı "20:43" Jenna Tarağı yatağının üstüne bırakırken konuştu "Hazırsan dokuzu çeyrek geçe çıkar motorlar ile giderse buçukta orada oluruz." Nerissa başını sallayıp odadan çıktı.
21:16
Nerissa ve Jenna şimdi evden çıkmış motorları ile sığınağa gidiyordu.
Vardıklarında motorları orada ki bir ağacın arkasına bıraktılar. Geçen sefer arka kapıdan girdikleri için oranın güvenliği arttırılmıştı bu yüzden başka bir planları vardı.
Nerissa yapıya baktı üç katlıydı bir de bodrum kat vardı. Aklına gelenlerle hemen başını iki yana salladı ama arşiv odası bodrum kattaydı.
Nerissa önden gidip tek pencere olan birinci katın koridorunun penceresinin önünde durdu. Lucas'ın dediğine göre bu saatlerde bu koridorda çok kişi olmazmış. Nerissa hemen tabletini çıkarıp geçen seferki gibi güvenlik ve kamera sistemini durdurdu sonra da camın önünde ki demir parmaklıkları bileğinde ki lazer kesici ile kesti sonra da camı aynı bilekliğe ek olarak eklediği cam kesici ile kesti şimdiye kadar hiç ses çıkarmamışlardı.
Nerissa camdan içeri atladı peşinden de Jenna koridorda iki adam vardı adamlardan biri onu gördü tam telsiz ile haber verecekken Nerissa sinyal kesiciyi duvara yapıştırdı. Adam ne olduğunu anlamadan Jenna adamın karnına yumruğunu geçirdi adam ona yumruk atacakken eğilip adama çelme taktı. Adam yüz üstü yere düşünce Jenna elinde hazır beklettiği eterli bezi adamın ağzına kapattı birkaç saniye sonra adam bayılmıştı.
Nerissa ise diğer adamın karnına tekme atıp acıdan iki büklüm olan adamın omzuna bayıltan iğneden sapladı.
Jenna Nerissa'ya baktı adamı hallettiğini görünce gülümsedi ve iki kız koşarak planadıkları gibi boş olan merdivenlerden aşağıya indiler bodrum katına nöbetçi koyulmazdı.
Nerissa aşağıya inince birkaç oda gördü. Birincisinde 'yemek deposu' ikincisinde 'arşiv' yazıyordu, ama üçüncü odada hiçbir şey yazmıyordu...
Nerissa kendine engel olamadan o odaya doğru gitti onun ne yaptığını anlamayan Jenna arkasından seslendi "Hey nereye arşiv burada!" Nerissa ise kapıya varmıştı bile derin bir nefes alıp elini kapının koluna koydu. Elinin titremesine engel olamıyordu biraz güç uygulayıp kapıyı açtı.
Zar zor nefes alıyordu bu odada çok kalmıştı... karanlık oda...
Jenna yanına gelip sorgularca arkadaşına baktı "Nerissa... sen iyi misin?" Nerissa düşüncelerini uzaklaştırmak için başını sağa sola salladı ve kısık sesle cevap verdi "Sanırım..." Nerissa kapıyı bir anda kapatıp hızlı adımlar ile arşiv odasına girdi "Şu dosyaları alıp çıkalım."
Jenna başıyla onayladı ve peşinden gitti.
Nerissa flashback (iki yıl önce Nerissa 15 yaşında.):
Sonunda başarmıştı! O iğrenç yerden kaçmıştı! Yolda etrafını kontrol ederek koşuyordu bir ara sokağa girdi tam koşacakken önünü altı ajan kesti. Örgütün ajanları...
En önde Nerissa'nın örgütte çok kez gördüğü adam konuştu "Gerçekten kaçabileceğini mi sandın? Yine... senelerdir deniyorsun artık vazgeç." Nerissa geriye doğru yavaşça bir adım atıp başını hayır anlamında salladı "Asla!"
Adam eliyle arkada ki adamlara işaret verdi "Yakalayın!" Nerissa nın kolundan iki adam tutmuştu Tam onu götüreceklerdi ki sağında ki adam birden acıyla yere çöktü aynı anda diğeri de.
Nerissa ne olduğunu anlamadan fırsattan yararlanıp bir adamın omuz ile boynunun birleştiği yere vurup onu bayılttı, başka bir adamıysa kollarını boğazına dolayıp bayılttı. O sırada iki el daha silah sesi duyuldu ve kalan adamlarda yere düştü. Nerissa baktığında hepsinin omzundan vurulmuş olduğunu gördü etrafına bakınırken kendiyle aynı yaşta turuncu saçlı bir kız elinde tabancayla yanına geliyordu Nerissa yerde ki adamın silahını alıp ona doğrulttu turuncu saçlı kız konuştu "Bu pisliklerin arasına düşmek için ne yaptın?" Nerissa hala silahını ona doğrultuyordu yıllardır bildiği bir şey vardı 'kimseye güvenme' Nerissa bağırdı "Bu adamları sen mi indirdin?" Kız başını salladı Nerissa silahı indirdi turuncu saçlı kız konuştu "Dur baştan başlayalım ben Jenna Violet March. Sen?" Nerissa nedense bu kıza ısınmıştı sonuçta onu kurtarmıştı. Nerissa hafif gülümseyip konuştu "Nerissa. Nerissa Perla Fores."
🔹🔹🔹
Bu 'Fores' olayı ne derseniz örgütün Nerissa 'Stark' olduğunu bilmesin diye ona verdikleri bir soyad.
Oy ve yorum yapın 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp - Tony Stark
Fanfic"O-onu kaybettim, onu b-benden aldılar." "kimi, Tony kimi aldılar?" "kızımı, k-kızımı kaçırdılar."