Avengers Kulesi:
Tony dinlenmeye gittikten sonra Natasha, Steve ve Clint salonu toplamışlardı. Oda eski haline getirildikten sonra koltuğa oturdular.
Clint "Sizce o kız... Gerçekten Perla olabilir mi?" Bebekken Clint ona hep ikinci adı olan 'Perla' diye hitap ederdi. Bunu kulede sadece Clint yapardı, geri kalan herkes 'Nerissa' derdi küçük bebeğe.
Steve başını iki yana salladı "Hayır... on altı yıl oldu Clint. O örgütün elinde onca yıl yaşaması imkansız..." Natasha Steve'in yanına gidip elini tuttu "Biliyoruz ama hala umudumuz var. Belki o kız değil ama başka bir yerde yaşıyor olabilir." (oldu mu ?Cylzeren)
Steve yavaşça başını salladı. Clint ise yanlarından hızlıca kalktı "Öğk... kusucam fazla duygusal." Natasha sert yüz ifadesini kullanarak konuştu "Duygusuz olan sensin Barton."
Clint masanın üstünde duran turşu kavanozunu aldı ve Natasha'ya doğru tuttu "turşu Kavanozuma söyle... ya da dur o çok lezzetli... midemdeyken telepatiyle konuşursunuz." Dedi ve kavonuzuna sarılarak odasına doğru yürüdü.
Kaşları çatılmış Natasha Steve'e baktığında gülmemek için kendini zor tuttuğunu gördü hatta tutamadığını.
(Buraya bu gifi koymasa-
mıydım gife bakmaktan bölüm yazamıyom bağımlılık yaptı ulaaan!!)
🔹🔹🔹Nerissa ve Jenna'nın evi:
Nerissa akşam saat dokuzda laboratuvarında çalışırken Jenna içeri girdi "Hadi hazırlan gidiyoruz." Nerissa kafasını yaptığı işten kaldırmadan konuştu "Hayır." Jenna kapıya yaslandı "benimle gelmeni Rica ediyorum." Nerissa hala yaptığı işle uğraşıyordu " Ben de kibarca reddediyorum." Jenna ofladı "Hadi ama Ner!"
Nerissa kafasını kaldırıp sandalyede döndü arkadaşına baktı "Teknik olarak senden 2 ay büyüğüm yani benim sözümü dinleyeceksin ve hala gitmiyoruz." Jenna sırıttı "Peki bizim maskeliye gidiceğiz dersem hala gitmeyecek miyiz?" Nerissa birden sandalyeden fırladı "Döndü mü?" Jenna başını salladı Nerissa kapıdan hızla çıkarken konuştu "Ne duruyoruz hadi hadi!" Jenna gözlerini devirip odasına gitti.
🔹
Nerissa ve Jenna boş sokakta yürüyordu Jenna durdu "Şu çatıda buluşacağız hadi." Jenna yangın merdivenlerinden tırmanıp çatıya çıktı Nerissa'da peşinden çıkdı orada oturan adamı gören Nerissa hemen gidip yanına oturdu.
"Naber Matt. Biz geldik"
(Sakın buraya dizi spoiler'ı yazmayın daha diziyi bitirmedim.)
Siyah Maskeli adam onlara dönmeden konuştu "Biliyorum."
Nerissa devam etti "Ne oldu? Normalde biz senden yardım isterdik." Matt konuştu "Küçük bir yardım." Bu sefer Jenna araya girdi "O da yardım sayılıyor." Adam umursamadan devam etti "Bir adam arıyorum ve sizin geçen girdiğiniz örgüt ile bağlantısı var. Bir kere girdiyseniz bir daha girebilirsiniz bana o adamla alakalı dosyaları getirmelisiniz."
Jenna Matt'e baktı "Sen niye girmiyorsun? Bizden çok daha temiz halledersin işi." Matt başını iki yana salladı "Daha önemli işlerim var." Nerissa önüne gelen saçlarını geriye atıp konuştu "Ne işiymiş o?" Matt kafasını hafifçe Nerissa'ya çevirdi "orası sizi ilgilendirmez. Ayrıca Siz oraya bir kere girdiniz. Hem şu yapay zekanla dosyalara daha çabuk ulaşırsınız." Jenna biraz kaşlarını çattı "Ayıp oluyor onun bir adı var. Kane."
Matt başını sağa sola salladı "Her neyse. Yapacaksınız çünkü bana borçlusunuz." Nerissa başını onaylar gibi salladı "Harbiden bizi sonuncusuyla 7 kere kurtardın çoğu kez de yardım ettin. Jenna, yapalım mı?" Jenna başını salladı "Bana uyar. Adamın ismi ne?" Matt bir kağıt uzattı Jenna sesli bir şekilde okudu "Luther Ulrich."
Nerissa Flashback:
"Daha iyi nişan al!"
O cüsseli adamın sesi yine odada yankılandı daha on yaşında ki kızın stresten eli titredi.
"Mankenlerin kafasından vuracaksın omzundan değil!"
Kız en sonunda mankeni kafasından vurunca küçük bir sevinç çığlığı attı sonra ne yaptığını anlayıp eliyle ağzını kapattı iri cüsseli adam kızgın bir şekilde kızın yanına gelip bir tokat attı "Burası eğlenip gülebileceğin bir yer değil! Bunu o küçük beynine sok!"
Tokadın şiddetiyle dengesini kaybedip yere düşen Nerissa'nın gözünden bir yaş aktı adam kıza bir adım daha yaklaştı "Bir daha böyle hatalar yaparsan seni Ceza odasına bir daha kapatırım! Artık karanlıkta farelere gülersin! Anlaşıldı mı!?"Küçük kız aklına gelen görüntüyle yutkundu oraya bir daha gitmek istemiyordu. "Anlaşıldı. Efendim." Adam tatmin olmuş bir şekilde sırıtıp Nerissa'yı atış odasında yanlız bırakıp gitti.
🔹🔹🔹
Oy ve yorum yapın 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp - Tony Stark
Fanfic"O-onu kaybettim, onu b-benden aldılar." "kimi, Tony kimi aldılar?" "kızımı, k-kızımı kaçırdılar."