°9°

4.5K 301 82
                                    


Natasha yavaşça gözlerini açtı, etrafına baktı Clint ve kaptan yerde yatıyordu. Natasha onları dürtüp uyandırmaya çalıştı Steve hemen uyandı ama Clint için en az on beş dakika uğraştılar baygın haldeyken "Turşu... milyonlarca kavanoz..." diye sayıklaması da başka bir zorlukta.

Clint de en sonunda uyandığında Natasha sordu "Sizce Tony nasıldır?" Clint ağrıyan başını ovalarken konuştu "En son ne yaptıysa onu yapmıştır." Dedi. Yüzbaşı ise yerden kalkanını aldı "O zaman yine iş başa düştü."

Üçü de kuleye girdiklerinde zaten bekledikleri bir manzarayla karşılaştılar. Tony yine kriz geçirmişti... 

Tüm salon darmadağındı, köşede ki sehpanın bir bacağı kırılmış bu yüzden üstünde ki çiçek vazosu yere düşerek etrafa toprak saçmıştı. Duvarda ki televizyon yere düşmüş heryeri cam. parçası yapmıştı. Koltuğun yastıklarından ikisi yırtılmış, diğer ikisi yerde duruyordu, ortada ki büyük cam sehpanınsa camı kırılmıştı. birde bunların arasında yere oturmuş bir Tony...

Natasha hemen Tony'nin yanına gidip ona sarıldı. Tony son beş yıldır kriz geçirmemişti. Tony kendine sarılan arkadaşıyla biraz daha sakinleşse de hala sayılıyordu "Onları k-kaybettim. Iki iğrenç s-sene içinde ikiside
g-gitti..." Natasha sarılmayı bırakıp ellerini destek verir gibi Tony'nin omuzlarına koydu "Tony... kendinin üstüne çok gidiyorsun. Şimdi odana git ve dinlen." Natasha burukça gülümsedi "Ama sakın orayı da böyle dağıtma."

Tony oturduğu cam kırıklarının arasından kalkarken Natasha birşey farketti "Tony, elin kanıyor. Cam batmış olmalı. Clint ilk yardım çantasını getir." Clint odadan çıkarken Tony konuştu "Gerek yok." Natasha hafif sert ifadesini takındı "Hayır, var. Itiraz istemiyorum." Tony oflayarak koltuğa otururken Steve tek elini Tony'nin omzuna koydu "Biz senin yanındayız." (Bakın sakın burada Stony veya Nat-Tony yapmayın! Bu kitapta olmaz.)

Clint ilk yardım çantasını getirdikten sonra yarısını sarıp dinlenmesi için odaya götürmüşlerdi. Sonra da Salonu  toplamışlardı.

                           🔹🔹🔹

Nerissa ve Jenna'nın evi:

O gece yenilmezleri hallettikten sonra kızlar eve gelmişlerdi Jenna direk uyumuştu ama Nerissa laboratuvarına geçmiş ve gece üçe kadar çalışmış sonra da Kane'nin ısrarları sonucu yatağına yatmıştı.
🔹
Nerissa yatağında yatarken oluşturduğu acayip pozisyonda Kane'in sesiyle uyandı "Nerissa, saat 09:00 ve Jenna kalkmazsanız sizi kendi yöntemiyle uyandıracağını söyledi." Nerissa yüzü yastığa gömülü olduğu için boğuk çıkan sesiyle konuştu "Tamam beş dakika'ya oradayım." Nerissa yataktan kalkıp yüzünü yıkadı sonra da siyah eşofmanını ve beyaz sade T-shirt giydi.

Saçını dağınık bir topuz yapıp kahvaltıya indi mutfaktan güzel kokular geliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçını dağınık bir topuz yapıp kahvaltıya indi mutfaktan güzel kokular geliyordu. girdiğinde masada krepler vardı. Nerissa hemen masaya oturup yemeye başladı Jenna da karşısına oturdu ve Nerissa'dan daha kibar şekilde yemeye başladı ve Kahvesini fazla hızlı içip dilini yakan Nerissa'ya gülerek yemeğini yedi.
🔹
Nerissa kahvaltıdan sonra laboratuvara girdi. Aldığı Vibranium ile eski icatlarını geliştiriyordu "Kane, Kinetik enerjili ayakkabılar için ne kadar Vibranium gerekli?" Cevap gecikmedi "Bir çift için çeyrek kilo. Ama Jenna ve sen için iki çift gerekli bu  yüzden yarım kilo işimizi görür." Nerissa yarım kilo Vibranium ile çalışmaya başlayıp hologramda özel tabanları tasarladı. Ince işçilik gerektiren kısımlarda geliştirdiği mikroskop-büyüteç ile hallletti.

Ve bir sürü daha icadını geliştirdi.
🔹

Biraz kısaydı ama bu seferlik böyle

Oy ve yorum yapın 💗

Kayıp - Tony Stark Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin