°12°

4.2K 283 97
                                    

Avengers kulesi:

Natasha ortak salonda oturuyordu yanında Clint Steve ile video oyunu oynuyordu, ya da Clint Steve'e öğretmeye çalışıyordu.

O sırada asansörden Bruce çıktı Nat'ın karşısına oturdu "Ben yokken önemli birşey oldu mu?" Clint 19. kazanışını kutladıktan sonra konuştu "Hicbir şey olmadı canım. Tony kriz geçirdi falan yani..." Bruce bir anda oturduğu yerden kalktı "Ne?!" Steve sinirle oyun kolunu yere atıp Nat'ın yanına oturdu.

"Sakin ol. Bugün görevde iki kızı yakalamaya çalışıyorduk ve... kızlardan birinin adı Nerissa'ymış..." Bruce  yavaşça koltuğa otururken konuştu "Şimdi anlaşıldı... Ne oldu?" Nat Steve'in kaldığı yerden devam etti "Kızları kaçırdık. Ve kuleye döndüğümüzde son sefer ki gibi burayı dağıtmıştı." Nat eliyle etrafı gösterdi.

Bruce başını ovalarken konuştu "Iki günlüğüne Rusya'daydım ve olanlara bak." Natasha arkasına yaslandı "Rusya nasıldı? O kadar ben de geliyim dedim ama bunlar başlarında bir kadın olmadan durmuyorlar." Natasha Steve ve Clint'e baktığında Steve'in kötü kötü ona baktığını gördü ama umursamadı. Clint'se rakip oyuncuya hakaret etmekle meşguldü.

Steve en sonunda dayanamayıp Clint'e döndü "Diline dikkat et!" Clint gözünü oyundan ayırmadan "Ben de bay ahlak bekçisi Rogers nerede diyordum. Kendileri teşrif etti ama gelmese çok daha mutlu olacağım."

Bruce ayağa kalkıp konuştu "Ben Laboratuvarıma gidiyorum." Clint arkasından bağırdı "Gelirken turşu getirsene!" Bruce kapıdan hemen önce cevap verdi "Gelmeyeceğim. Kalk kendin al."

Bruce çıktıktan bir süre sonra kapıdan Tony girdi mutfağa geçip bir kahve aldı ve laboratuvarına giden yola döndü Natasha koşup onu durdurdu "Hayır Stark bu gün çalışmak yok." Tony önünde ki kızıl saçlı kadına baktı "Neden?" Natasha gözlerini devirdi "Herzaman ki gibi hiçbir şey olmamış gibi davranıyorsun... bir fikrim var hadi hamburger yemeye gidelim!" Tony başıyla onayladı Clint ve Steve de tamam diyince Clint Bruce'a sormaya gitti.

"Yapması gereken işler varmış. Siz gidin dedi." Natasha başıyla onayladı "Hadi gidelim."

Nerissa ve Jenna'nın evi:

Kızlar salonda oturuyorlardı sonra Nerissa Jenna'ya seslendi "Portakal çiçeğiii..." sonunu uzatmıştı Jenna bıkkın bir sesle cevap verdi "Yine ne istiyorsun?" Nerissa sırıttı "Acıktım." Jenna ofladı "Evde birşey yok." Nerissa aklına gelenle doğruldu "Dışarıdan yesek?" Jenna ayağa kalktı "Bana uyar. Hadi hazırlan."

🔹

Nerissa ve Jenna hep gittikleri "Lee Hamburger"e gittiler en arka cam kenarında ki masaya oturdular ve garson geldi

"Ne istersiniz?"

"Çizburger." Dedi Nerissa Jenna'da siparişini verince garson gitti ve kapı açıldı Jenna başını kaldırıp bakınca gördüğü kişiler ile gözleri kocaman açıldı "Nerissa, yenilmezler burada." Nerissa iki ileride ki masaya oturan yenilmezlere baktı ve başını hemen indirdi "yemeğimizi yiyip yavaşça sıvışıyoruz." Jenna gözlerini devirdi Nerissa'nın çizburgeri ne kadar sevdiğini biliyordu.

Kızlar yemeklerini yiyip başka tarafa bakarak kapıya ilerlediler o sırada bir kadın sesi ile durdular "Hey!" O tarafa döndüklerinde bütün yenilmezlerin onlara baktığını gördüler.  Nerissa fısıldadı "Üç dediğimde koşuyoruz... ÜÇ!!" kızlar koşarak kapıdan çıktılar Nerissa motor ile gelmediği için içinden kendine söylemediği kalmamıştı. Koşarak bir ara sokağa daldılar ama kızıl ajan ve kaptan önlerini kesti arkalarında ise  ironman ve okçu vardı.

Natasha konuştu "Orada ne yapıyordunuz!?" Nerissa sinirle ayağını yere vurdu "Yemek yemekte suç olmuş! Hem oranın çizburgerleri muhteşemse ben ne yapabilirim!" Tony konuştu "Gerçekten çizburgerleri harika." Nerissa elini kalbine koydu "Benim kadar olmasa da evet harikalar."

Kaptan konuştu "Konudan sapmasak?" Jenna konuştu "100 yaşında ki adam haklı görüşürüz!" Jenna Nerissa'nın kolundan tutup cebinde ki kanca tabancasını yan binaya ateşledi ve çatıya çıktılar çatılardan atlayarak geçerken birden bir evin görünmeyen küçük balkonunu görüp oraya atladılar birkaç ses duyuyorlardı. 

"Barton! Yerde değil çatıda olman gerekiyordu!"

"Sende daha hızlı uçsaydın!"

Sesler kesilince kızlar saklandıkları yerden çıkıp eve doğru yürüdüler.

Nerissa flashback:

Heryer karanlıktı... Herşey karanlıktı... küçük kız kendi ellerini bile göremiyordu. Kız tüm odayı üç adımda gezebiliyordu. Oda çok küçüktü. Kız nefes alamıyor gibi hissediyordu. Aynı zamanda karanlık onu tedirgin ediyordu.

Nerissa o odada tam bir hafta aç susuz kaldı onu zorlayan şeyler bunlar değildi onu zorlayan şey bu süre boyunca hem düzgün nefes alamaması ve hiçbir şey görememesiydi.

                         🔹🔹🔹
Kitap nasıl gidiyor?

Yazım yanlışı varsa üzgünüm kontrol yapmadım

Oy ve yorum yapın 💗

Kayıp - Tony Stark Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin