Nerissa ve Jenna'nın evi:
Nerissa delirmek üzereydi, en az üç saate gelirim diyen Jenna altı saattir ortalıklarda yoktu. Jenna'nın bütün konuştuğu kişileri bulup onu sormuştu ama hiçbiri bilmiyordu.
Nerissa son bir ihtimal tabletinden güvenlik kamerasının kayıtlarını açtı kayıtları gezerken gözüne bir şey takıldı. Ironman zırhı...
O an Nerissa'nın kafasında bir şimşek çaktı. Hemen kayıtlarda gezdi ve ironman'in görüldüğü son görüntüyü açtı.
"Kane, görüntüyü yaklaştır ve netleştir." Görüntü büyüdü sonra da netleşti ekranda baygın Jenna'yı taşıyan zırh çok net bir şekilde görülüyordu.
Nerissa sinirle tableti yere attı ama kırılmadı. Küçük bir darbede kırılacak şekilde yapmamıştı o tableti.
Ellerini saçlarına geçirdi bunu tek başına yapamazdı...
Avengers kulesi:
Ekip yavaşça gözlerini açan kıza döndü.
"Şu lanet ışığı kapatın yoksa kafa atacağım! Bu ışık hem faturaya hem de gözlerime zarar! Ah doğru... Stark zengindi... o öder."
Clint yavaşça Tony'nin kulağına yaklaştı "Gazın içinde bir şey mi vardı? Ya da başını bir yere mi vurdu?Bu kızın kafası biraz..."
Jenna bağlandığı sandalyede kıpırdandı
"Kafamda bir sorun yok. Ayrıca kulaklarım iyi duyar! ama gözlerimin durumu hiç iyi değil. Sanırım sonum bizim maskeli gibi olacak."
Tony gözlerini devirip konuştu "Friday, ışığı kıs." Jenna gözlerini açınca konuştu "Friday, seni Kane ile tanıştırmalıyım! Yapay zeka, yapay zeka konuşursunuz!"
Tony mırıldandı "Acaba o gazın içinde gerçekten bir şey var mıydı?" Jenna kafasını ona çevirdi "Hayır yoktu. Salağı oynayayım dedim de olmuyor... herneyse ben daha ne kadar burada kalıcağım?"
Natasha ellerini kızın önünde ki masaya koydu ve kızın üstüne eğildi "Sorularımıza cevap verinceye kadar buradasın."
Jenna başını iki yana salladı "desene uzun süre buradayım." Natasha sert yüz ifadesini takındı "Yanında ki oo kız ile ne oluyorsun? Kardeş? Akraba? Orta-"
Jenna onun sözünü kesti "Kardeş kadar yakın arkadaş, dost, kanka... ne dersen artık."
Steve ellerini göğsünde birleştirdi "Ne kadar zamandır tanışıyorsunuz?"
Jenna gözlerini kıstı "iki yıl. Şeyden beri..." Jenna bir anda sustu bunu söylemesi iyi olmazdı.
Tony konuştu "Neyden beri?" Jenna yutkundu "Şey yaa... onu kurtardığımdan beri!"
Clint tek kaşını kaldırdı "Nasıl bir kurtarma bu?" Jenna derin bir nefes aldı "Onu bir... köpekten kurtarmıştım kuduz bir köpekti." Dedi sakince.
Natasha ellerini beline koydu "Ben de buna inanacağım? Oradan kolay kandırabileceğin birine mi benziyorum?"
Jenna kelepçeli ellerini sıktı "Nerissa burada olsa zor kandırabileceğim bir ajana benziyorsun derdi Ama ben sessiz kalma hakkımı kullanacağım hem beni hapse mi atacaksınız sanki? Daha reşit değilim yaniii... beni hapse atmanız için daha yarım yıl var o sürede Ner beni kurtarmaya gelir."
Tony alayla konuştu "Benim güvenlik sistemimi nasıl geçecekmiş?" Jenna güldü "Emin ol Nerissa ondan fazla örgüt merkezinin güvenlik sistemini kırdı hemde otuz saniyede bu en fazla iki dakika sürer."
Jenna tekrar kızıl saçlı kadına döndü "Şimdi yalan söylüyor muyum?"
🔹
"Ama yardımın lazım!" Adam ona bakmadan konuştu "Hayır dedim Avengers'a bulaşmam."
Kız sinirlice ona döndü "Jenna ellerinde diyorum! Jenna! Hani turuncu saçlı ve hiç bir yardım isteğini geri çevirmeyen!" Adam donuk bir ses ile konuştu "Sizden çok fazla yardım istediğimi hatırlamıyorum." Kız ofladı "Hadi ama lütfen... hayatımda ilk defa 'lütfen' dedim ki bu Jenna için." Adam kesik bir nefes verdi "Tamam... o gelecek mi?" Kız önüne gelen saçını geriye attı "Başımız çok sıkışırsa çağırırım." Genç kız kalkarken adam konuştu "Yine de Wilson'a bulaşmamaya çalışalım." Kız alayla konuştu "Hadi ama biliyorum o deli ama... yardım edebilir. Kendi yöntemleriyle." Kız kapşonunu başına geçirip çatıdan indi.
🔹🔹🔹
Size kararsız kaldığım bir konuda bir şey sormak istiyorum. Kitabın bölüm sıklığı ile ilgili.
8-9 gün sonra bir aylığına bir yere gidicem ve bölüm atamayacağım
1. Seçenek:
Hafta içi birer bölüm hafta sonları iki veya üç bölüm atıp kitabı hızlıca bitirelim. Ki bir ay beklemeyelim sizi bekletmek istemiyorum.
(30 bölüm olur.)
(Ki aklımda harika bir final var aceleye gelmiş gibi hissetmezsiniz.)2.seçenek:
Her gün bir bölüm atayım ama kitabı uzatayım fakat bir ay bölüm atamayacağım ve ondan sonra okul açıldığı için haftada bir bölüm atıcam. Ama hikaye daha uzun olacak (40 bölüm falan.)
▫▫▫▫▫▫
Bence 1 daha mantıklı ama siz seçin istiyorum.
Lütfen birini seçin çünkü ben hiç emin değilim.
Seçim sizin 😊
Oy ve yorum yapın 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp - Tony Stark
Fanfiction"O-onu kaybettim, onu b-benden aldılar." "kimi, Tony kimi aldılar?" "kızımı, k-kızımı kaçırdılar."