°30° Final

5.3K 283 200
                                    

Dokuz ay sonra:

Nerissa kapının tıklatılmasıyla yavaşça gözlerini açtı sağında ki tamamen camdan olan deniz manzaralı duvara bakıp gülümsedi o sırada kapı bir daha çalınca seslendi "Kane, kapıyı aç." Kane sadece Nerissa ve Jenna için çalışıyordu geri kalanlar ile Friday ilgileniyordu.

Kapı açılınca içeri elinde bir tepsi ile Tony geldi "Günaydın doğum günü Stark'ı !!" Nerissa gülümsedi sonra aklına gelenler ile yüzü düştü Tony durumu anlayıp konuşmaya başladı "Bak sana kendi ellerimle yemek hazırladım." Nerissa tek kaşını kaldırıp ona baktı Tony dudağını ısırırken konuştu "Tamam, tamam öyle bakma Steve hazırladı ama ben de zeytinleri tabağa koydum!" Nerissa gülerek tepsiyi yatağın üstüne bırakıp babasına sarıldı.

Nerissa yatağında oturup yemeğini yerken Tony de arada ağzına zeytinlerden yiyordu sonra Nerissa sessizliği bozdu "Baba... bugün doğum günümü kutlamasak?" Tony yavaşça nefesini verip konuştu

"Bak biliyorum annene üzülüyorsun ama... ama benim şimdiye kadar kutlayamadığım bir sürü doğum günün oldu bunları ancak şimdi doğum gününü ve mutlu günleri kutlayarak telafi edebiliriz."

Nerissa başını evet anlamında sallayınca Tony kızının alnına bir öpücük bıraktı "Hazırlan, önce ziyarete gitmeliyiz." Dedi ve burukça gülümsedi sonra boş tepsiyi alıp çıktı.

Tony gidince Nerissa banyoya girip bir duş aldı sonra da siyah bir pantolon üstüne de siyah bir t-shirt giyip dışarı çıktı saat sekiz olmasına rağmen etrafta kimse yoktu ya uyuyorlardı ya da Tony etrafta dolaşmamalarını istemişti. Ikinci daha olasıydı.

Nerissa aşağıya inince babasını salonda buldu asansör ile aşağıya inip garaja yöneldiler. 

"Hangi arabayla gidelim?" Nerissa etrafta ki onlarca araba arasından mat siyah ilan birini gösterince Tony sürücü koltuğuna Nerissa'da yanına oturdu.
🔹
Tony arabayı park edince Nerissa indi ve mezarlığın büyük kapısından içeri girdi artık yerini ezberlediği mezara doğru giderken Tony de onu arkadan takip ediyordu.

Nerissa aradığını bulunca yanına çöküp mezar taşını okşadı Tony elinde ki lila rengi küçük menekşe buketini mezarın üstüne bırakınca ufak bir sessizlik oldu.

Sessizliği bozan Nerissa oldu "Keşke onu gerçekten görebilseydim." Tony kızına bakıp burukça gülümsedi "Onun seni gördüğünden eminim." Nerissa da dolan gözlerini sildi orada bir saat daha hiç konuşmadan durdular en sonunda Tony'nin ayağa kalmasıyla Nerissa da ayağa kalktı sonra yavaşça arabaya doğru ilerlediler.
🔹
Nerissa odasına girince yatağının üstünde bir elbise buldu üstünde bir not vardı

doğum günü Stark'ına doğum günü kıyafeti

-mükemmel baban-

Nerissa notu okuyunca gülümsedi ve mavi elbiseye baktı güzel görünüyordu.

Kıyafeti üstüne geçirdi, aynada kendine bakınca gerçekten güzel olmuştu elbise de tam oturmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kıyafeti üstüne geçirdi, aynada kendine bakınca gerçekten güzel olmuştu elbise de tam oturmuştu.
O sırada kapı açıldı ve içeri Natasha girdi "Naber Ner? Kuaförün geldi." Nerissa kaşlarını çatarak ona baktı "Ben özel kuaför falan istemiyorum." Natasha gözlerini devirdi "Ben oluyorum. Otur şu yatağa." Nerissa gülümseyip yatağa oturdu Natasha saçlarını bırakınca gidip aynaya baktı gerçekten güzel olmuştu.

Nerissa Natasha'ya teşekkür edip makyaj masasına gitti makyaj yapmayı neredeyse hiç sevmezdi ama şimdi biraz yapmaktan bir şey olmazdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nerissa Natasha'ya teşekkür edip makyaj masasına gitti makyaj yapmayı neredeyse hiç sevmezdi ama şimdi biraz yapmaktan bir şey olmazdı.

Sade ve az bir makyaj yapıp aynada kendine baktı o sırada kapısı tıkladı Nerissa gidip kapıyı açınca Tony'i gördü Tony elinden tutup Nerissa'yı kendi etrafında döndürdü "Harika olmuşsun prenses." Nerissa, Stark gülüşünü yüzüne yerleştirdi "Biliyorum." Tony Nerissa'yı dışarı çıkardı "Sana hediyeni herkesten önce vermeliyim." Nerissa ve Tony laboratuvar'a geldiğinde Tony konuştu "Friday? Hediyeyi göster." Friday'in sesi duyuldu.

"Patron, hediye Nerissa'nın olduğu için bu işin Kane'in yapması gerekmiyor mu?" O sırada başka bir yapay zekanın sesi duyuldu "Hayır, hediyeyi bay Stark yaptığı için Friday açmalıdır." Friday tekrar konuştu "Hatırlatmak için teşekkürler Kane."
"Bir şey değil Friday."

Tony ve Nerissa şaşkınca birbirlerine baktı Tony "Az önce yapay zekalarımız flört mü etti?" Deyince Nerissa kendini tutamayacak gülmeye başladı "Sanırım onları fazla iyi yapmışız."

Tony başını iki yana sallayarak konuştu "Bunu sonra konuşuruz. Friday." Bir ses duyuldu ve zırhların olduğu bölümden bir ses geldi Nerissa o tarafa dönünce ağzı açık kaldı mor-mavi renklerinde bir zırh orada duruyordu.

Nerissa hemen zırhın yanına gitti farklı olan üçgen ark reaktörünün sağ üstünde küçük bir ark reaktörü daha vardı Nerissa küçük reaktör iki kez tıkladı, her şey küçük reaktörün içine girerken Nerissa onu havada yakaladı bir broş olmuştu küçük reaktör Nerissa gülüp broş'u yakasına taktı o sırada gözüne takılan kolyesini de düzeltti.

Nerissa babasına döndü "Hani ilk zırhımı beraber yapacaktık?" Tony gülümseyerek konuştu "ikinciyi birlikte yaparız ama şimdi aşağıda bizi bekleyen bir parti var!"

Nerissa buna gülerken Tony onu çoktan salona götürmüştü herkes "iyi ki doğdun Nerissa!" Diyordu Clint elinde pastayı tutuyordu. Jenna ve Peter el ele tutuşuyordu dört ay önce sevgili olmuşlardı tabii ki Natasha'nın Peter'ı gaza getirmesi sayesinde.

Nerissa herkes ile sarıldı sonra pastanın üstünde yazan yazıya baktı pasta tabii ki çikolatalıydı

-iyi ki doğdun Nerissa Perla Stark-

Nerissa mumları üfledi dileği ise babası ve burada bulunan herkes ile mutlu bir yaşam sürmekti.

Herkes hediyesini veriyordu Steve kitap, Bruce üst seviye kimya seti. . . .
Böyle devam ediyordu hediyeler de verilince Clint DJ bölümüne geçip şarkılar açmaya başladı Nerissa müzikle dans ederken ne kadar harika bir ailesi olduğunu düşünüyordu...

Starkların muhteşem ailesi...

                           💎💎💎

Veee bitti...

Bu kitap benim için çok değerli çünkü bu kitaba ve bu kitabın sevilmesine çok bağlandım.

Oy ve yorum yapmasaydınız büyük ihtimal kitap sevilmiyor diye devam etmezdim ama siz bu kitabı çok sevdiniz ve ben bölüm atarken çok mutlu oldum.

Neyse çok ciddi olmaya gerek yok.

Kitabımı okuyup sevdiyseniz teşekkür ederim.

Her bölüme yorum yapan okuyucularım vardı onlara da teşekkür ederim 😊💗

Final olduğu için içimde bir hüzün var bu kitabı öylece bırakıp gidemiyorum.

Neyse fazla uzatmadan.

💗💎Sizi 3000 kez seviyorum💎 💗

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 10, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kayıp - Tony Stark Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin