°22°

4K 263 70
                                    

Medyayı neden koydum benim de bir fikrim yok ama çok iyi wkahdkshsjsjshs

Gece▪
Peter, Jenna ve Nerissa'nın oturduğu çatı:

Genç kız kostüme bağladığı kabloyu çıkardı "Tamam, yapay zekayı kopyaladım. Eve gidince iyice kurcalarım."

Peter kızlara döndü "Jenna, bir şey sorabilir miyim." Jenna cevap veremeden Nerissa araya girdi "Peter! Bu kadar kibar olmak zorunda değilsin!" Jenna ona göz devirdikten sonra Peter'a döndü "Tabii." Peter hafif gülümseyip konuştu "Şey... Nerissa'nın neden bu kadar iyi dövüşebildiğini biliyorum, ama... sen böyle dövüşmeyi nereden biliyorsun?" Jenna burukça gülümsedi "Babam eski çavuştu emekli olunca bana öğretti sonra o ölünce ben de buralara geldim nasıl olduğunu sorma uzun hikaye..."  

🔹

-Sabah-
Avengers kulesi:

Natasha mutfağa girdi Tony masada tabletiyle uğraşıyordu. Natasha kahve makinesine doğru giderken konuştu "Kahve? Ihtiyacın var gibi görünüyor." Tony gözünü tabletten çıkan hologramdan ayırmadan konuştu "Tahmin edemeyeceğin kadar ihtiyacım var." Natasha kahve makinesinin düğmesine bastı "Seni bu kadar kahveye muhtaç bırakan şey ne?"

Tony sırıttı "Nat, biliyorsun ki ben her zaman kahveye muhtacım hatta muhtaç olduğum tek şey kahve." Natasha iki kahve kupasını masaya koyup birini Tony'nin önüne itti "Diyorsun? Bir de şu açıdan bak ben sana kahve vermesem kendin kalkıp alamayacak kadar meşgulsün. Yanii dolaylı yoldan bana da muhtaçsın."

Tony göz devirdi "şimdilik öyle olsun bakalım." Natasha tek kaşını havaya kaldırdı "Tony?" Tony başını hologramdan kaldırmadan konuştu "Nat?" Natasha tablette ki bir tuşa basıp hologramı kapattı Tony hızla ona döndü "Sen ne yapt-" Natasha onun sözünü kesti "Tony, ilk defa konuyu uzatmadan 'öyle olsun' dedin. Benim tanıdığım Stark bu değil. Konuyu kapatmak isteyecek kadar ne ile uğraşıyorsun?"

Tony derin bir nefes aldı "Son bir kaç aydır şehirden bazı güç sinyalleri alıyorum ama... bu çok farklı bir güç kaynağı gibi değil, sanki... bu dünyadan değil gibi." Natasha bir kaç saniye sustu "Belki Thor gelmiştir?" Tony başını iki yana salladı "Thor ilk geldiğinde çekicindeki enerjiyi taramıştım bu güç biraz ona benziyor ama çok daha güçsüz. Thor göbek bırakıp layıklığı falan gitmediyse bu o değil."

Natasha başını 'anladım' der gibi salladı "Tamam, buna sonra da bakabiliriz. Şuan daha önemli konularımız var." Tony başını kaşıdı "Hangi önemli konular yoksa kaptan ve sen-" Natasha sinirle bağırdı "Tony!" Tony ellerini yukarı kaldırdı "Tamam, tamam. Anlat." Natasha göz devirdi "Biliyorsun." Tony'nin yüzü bir anlığına düştü "Ha şu... kızlar..."

Natasha konuşmaya başladı "Tony, o kızların kötü bir şey yapmadığını Peter'dan öğrendik. Peter'ı kurtarmışlar. Neden hala peşlerini bırakmıyoruz?" Tony kesik bir nefes verdi "Nat, onlar kötü biri değil ama örgütten bir şey çaldılar yani tam olarak iyi biri de değiller. Kötü örgüt veya iyi örgüt farketmez, iki kız kocaman örgüte girdiyse belki Shield'a bile sızabilir. Kız tek başına güvenlik sistemimi çökertti! Ve bu onları tehlikeli yapar. Hapse atalım falan demiyorum, sadece konuşmamız ve yaptıklarını bize karşı kullanmayacaklarından emin olmalıyız. Anlıyor musun?"

Kızıl kadın başını salladı Tony haklıydı.
🔹

(Flashback yazmadığım bir bu kalmıştı önüme gelene Flashback yazıyom)

Jenna flashback

"Baba? Neden buraya geldik? Annem nerede?" Adam çömeldi ve altı yaşında ki kızıyla aynı boya geldi "Annen ve ben kavga ettik. Artık benle yaşayacaksın." Kız şaşkın gözler ile babasına baktı "Ne?! Annemi hiç göremeyecek miyim?" Adam sinirle ayağa kalktı "Hayır. Bir daha senden 'anne' sözü duymak istemiyorum!" Küçük kızın gözleri dolmuştu sessizce ağlayarak eve girdi.
🔹
Kalabalık cadde'de bir silah sesi duyuldu.

"Baba!? Baba!? Iyi misin!? Hemen doktor çağırın!! Baba!" Jenna bağırıyordu daha 14 yaşındaydı.

Ama babası kurtulamadı ve orada öldü. Kızın annesi hiç bir yerde bulunamadığı için kız yetimhaneye verildi ama iki kez kaçmaya çalıştı ilkinde başaramasada ikinci de kaçtı ve babasının eski evine yerleşti.

Yetimhane zaten çok kalabalık ve duyarsız olduğu için bir kişinin gitmesini umursamadı ve kayıp ihbarı vermedi.

                      🔹🔹🔹

Artık Jenna'nın da hikayesini öğrendiniz

Bölüm nasıldı?

Oy ve yorum yapın 💗

Kayıp - Tony Stark Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin