-Akşam-
Nerissa ve Jenna'nın evi:Nerissa yavaşça ellerini hologramda ki yerlerinden çekti üstüne iki kez basınca koruyucu yeleğe dönüşecek parçayı aldı yakaya takılan bir iletişim cihazına benziyordu ama değildi.
"Kane, koruma yeleği deneme bir. Başlat." Yapay zekanın sesi duyuldu "Her şey hazır." Nerissa küçük parçanın üstüne iki kez tıkladı bir anda parçalar çıktı ve masanın üstünde koruyucu yelek oluştu. Nerissa yüzünü buruşturdu "Kane, hataları kaydet. Buradan gördüğüm kadarıyla... göğüs kısmında, sağ kolun omuz, sol kolun bilek bitiminden... ortalama sekiz santim yukarıda uyuşmazlık var." Nerissa'nın söylediği yerlerde boşluklar vardı,
nano-parçalarda sorunlar vardı.Kane'in sesi odada yankılandı "Evet, ayrıca sırt kısmında omuzun 11,5 santim aşağısında da bir uyuşmazlık bulunmakta." Nerissa masada ki koruyucu yeleği çevirip boşluk olan kısma bakarken konuştu "Başka bir sorun var mı?" Kane hemen cevapladı "Karın kısmının sol kısmında ki Vibranium kısım zayıf." Nerissa kaşlarını çattı "Nasıl bir zayıflık?"
"Üç kat olması gereken Vibranium katman şuan iki katman." Nerissa yavaşça Kane'in tarif ettiği bölgede elini gezdirdi ve bir noktada küçük bir çukur vardı.
Nerissa ofladı "Kane, düzeltmem için gereken nano-parça yazılımlarını göster." Kızın önüne iki hologram açıldı Nerissa önünde ki masaya yansıyan sanal klavyeden düzeltmek için gerekenleri yaparken kapı açıldı.
"Nerissa! Gerçekten 78 saattir uyumuyor musun?!" Nerissa başını iki yana salladı "Yedi saat önce beş dakikalık bir uyku molası verdim." Jenna yanına yaklaşıp dönen sandalyeyi kendine çevirerek Nerissa'yı işinden ayırdı.
Nerissa arkadaşına döndü "Jen-Jen! Tam da kodları bitirmek üzereydim!" Jenna ofladı "Sen onları bitirmeden onlar seni bitirecek gibi görünüyor." Nerissa masada ki kahvesine uzandı ve bir yudum aldı, Jenna ellerini göğsünde birleştirdi "Dur tahmin edeyim 30. Kahven."
Nerissa hayır anlamında başını salladı "Yanlış, 46. Bardağım... dur... yoksa 47. miydi?" Jenna gözlerini devirdi "Kaçıncı bardağın olduğunu hatırlamayacak kadar yorgunsun." Nerissa onu dinlemeden konuştu "Hayır! Bu 48. olmalı!" Jenna sinirle ona döndü "Sen beni dinliyor musun?!" Nerissa başını salladı "Evet en son içtiğim kaçıncı bardak kahve olduğunu tahmin etmiştin." Jenna sinirle ofladı "Hadi, yatağına gidiyorsun ve uyuyorsun." Nerissa kahvesinden son yudumu alıp konuştu "Ama Jenna! Uyuyamıyorum..." Jenna arkadaşına sarıldı "Kane, ile hallederim ben o işi sen git ve yatağına yat, sonra da gözlerini kapa." Jenna gülümsedi ve Nerissa'yı sandalyeden kaldırdı.
Nerissa üstünü değiştirip yatınca Jenna seslendi "Kane, Nerissa'nın uyuması için ne gerekiyorsa onu yap."
Yapay zekanın sesi duyuldu "Oda sıcaklığı uyku düzeyine getirildi ayrıca Nerissa'nın sevdiği bir melodi alçak düzeyde odada çalıyor."Jenna gülümsedi "Şimdi de uyuma da göreyim." Jenna yavaşça odasına gidip yatağına yattı.
🔹
-sabah-
Avengers:Tony zırhı, Thor çekici ile havadan. Clint, Natasha ve Steve de motorlarıyla yerden gidiyorlardı.
Tony, kulaklıktan Clint'in sesini duydu "Ne kadar kaldı Stark?" Tony göz devirdi bu beşinciydi "Bana tam beş kez bu soruyu sordun ve ben de sana beş kez aynı cevabı verdim az kaldı!"
Clint ofladı "Ama hepsinde farklı mesafelerdeydik." Natasha kulaklıktan konuştu "Clint, bir çocuk gibi davranmayı kes ve takip et." Clint tekrar ofladı "Tamam be..."
Tony konuştu "Işte şu sokağı dönünce." Herkes o ara sokağa girince afalladı Thor hariç.
Thor sinirle bağırdı "Asgard pırlantalarını çaldınız!" Kızlar ise önlerinde ki yenilmezlere şaşkınca bakıyordu. Steve konuştu "Ne!? Bu kızlar mı çalmış?" Thor sinirle soludu "Kim oldukları umurumda değil! Onlar pırlantaları çaldı!" Nerissa bir adım öne çıktı "Biz bir şey çalma-" daha sözünü bitiremeden Thor şimşekleri üstlerine göndermeye hazırlanıyordu.
Tony konuştu "Onları öldüremezsin!" Thor şimşekleri kızlara göndermeden hemen önce konuştu "Sadece bayıltacağım."
🔹🔹🔹
Burada bırakarak sizi beklemede bırakacağım çünkü heyecan lazım !
Artık son bölümlerdeyiz ve büyük ihtimal son iki bölüm yarın gelecek. Yani final...
Neyse bunu o bölümlerde bolca konuşacağız.Oy ve yorum yapın 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp - Tony Stark
Fanfiction"O-onu kaybettim, onu b-benden aldılar." "kimi, Tony kimi aldılar?" "kızımı, k-kızımı kaçırdılar."