°5°

5.1K 322 37
                                    

Nerissa kayalıktan eve döndüğünde saat gece 1'di. Motoruna atlayıp eve gelmiş sonra kendini koltuğa atmıştı orada da uyuya kalmıştı.

Saat sabah 9 civarında Jenna gelmişti. Koltukta yatan arkadaşını gördü koltukla dövüşürken uyuya kalmış gibi bir hali vardı. (Siz hayal edin)

"Ner, uyan" diyerek uyuyan arkadaşını dürttü, hiçbir hareket yoktu "Nerissa! Kalk!" Diyerek onu itti Nerissa biraz kıpırdandı ama uyanmadı. "Nerissa Perla Fores!" Nerissa uykulu bir ses ile konuştu "Beş dakika daha Violet anne..." Jenna sinirle soludu "uykunda bile bana Violet diyorsun!" Sonra birden aklına birşey gelmiş gibi doğruldu yavaşça Nerissa'nın kulağına eğildi ve konuştu.

"Laboratuvarın patlamış!" Nerissa hemen yataktan doğruldu "Ne!? Kim!? Neden!? Geliyorum laboratuvarım!!!"
Tam koşucakken Jenna'nın güldüğünü gördü sinirle ona baktı Jenna zorla gülmesini durdurup arkadaşına baktı "ne yapayım uyanmıyorsun."

Nerissa aklına gelen şeyle hemen arkadaşına baktı "depo? Yerini bulabildin mi?" Jenna kapının yanına bıraktığı çantasını alıp içinden iki kağıt çıkardı "sığınağım iç haritası bile var." Nerissa şaşırmış bir şekilde ona baktı "Nasıl aldın?"

Jenna kağıtları tekrar rulo yaparken konuştu "Adamın gözünü bağlayıp sonra da  ellerinden bağlayıp tek  katlı bir binanın tepesinden sarkıtıp ona '19 katlı bir binanın tepesinden sarkıyorsun' demedim." Nerissa güldü "acayip komik görünmüş olmalı." Jenna aklına gelen görüntüyle sırıttı "tahmin bile edemezsin."

Nerissa sığınağın haritasını  incelemek için laboratuvarına giderken Jenna da peşinden geldi. Nerissa sandalyesine oturduğunda Jenna sordu "Kane'i güncelledin mi?" Nerissa hızlıca bilgisayarına dönerken "hatırlattığın iyi oldu son dokunuşları kalmıştı... veee... bitti.

" Nerissa yapay zekasına seslendi "Kane?" Robotik ama aksağanlı bir erkek sesi odada yankılandı "efendim Nerissa." Nerissa gülümsedi Jenna ise sırıtarak konuştu "Şu evde beni anlayan tek kişi döndü sonunda!" Kane ise "Ben de seni özledim Jenna."
Diyerek kibarca karşılık verdi. Sonra Jenna odadan çıktı.

Nerissa göz devirdi "Kane, yeni ayarladığım gaz bombalarının hata payını hesapla." Yarım saniye sonra cevap geldi "% 17" Nerissa konuştu  "hata oranı yaşımla aynı bu ne böyle.." elinde ki tenis topu büyüklüğünde ki topa baktı ve birkaç kablonun yerini değiştirdi. "Tekrar tara." Yapay zeka bu sefer biraz daha uzun bekledi "Hata oranı %0" Nerissa keyifle gülümsedi "kusursuz... Olması gerektiği gibi."

"Şimdi...  bunlardan kaç tane yapmam gerekiyor kane?" Cevap gecikmedi "20 adet gerekli. Topların taşınacağım özel 10'lu taşıma kutusu'nun tasarımına başlamamı onaylıyor musunuz?" Genç kız elinde ki tükenmez kalemin arkasını istemsiz ağzına götürürken konuştu "Onaylıyorum. Tasarımı hazırla bir saate bitsin, bitince üç boyutlu modelini bilgisayarıma aktar. Bu arada... holagram tasarımlarını bitirdin mi?"

Kane'in robotik sesi odada yankılandı "bitmek üzere ama yansıtıcıların biri sorun çıkarıyor." Nerissa tam konuşacakken burnuna bir mürekkep kokusu geldi. "Hadi ama ya! Bu hafta 7. Her gün bir kalem patlatıyorum!"

Sinirle oturduğu koltuktan kalktı odadan çıkarken konuştu "Kane, hologramların sorun çıkaranı dahil bilgisayarıma aktar. Bu akşam hologramları bitirip bundan sonra onlar ile çalışmak istiyorum."

"Anlaşıldı."

O sırada Avengers kulesi :

Tony ortalama 25 ya da 30. kahvesini içiyordu yediden sonra saymayı bırakmıştı. Natasha'nın birden laboratuvarına girmesiyle ona döndü "Ne var Nat, Meşgulüm." Natasha gözlerini devirdi "16. Sokakta bir adam gözü bağlı ellerinden tek katlı bir binaya asılmış şekilde bulunmuş." Tony tek kaşını kaldırıp kızıl saçlı kadına baktı "Bana ne bundan polis ne güne duruyor?" Natasha tekrar gözlerini devirdi "Adamın eskiden HYDRA ile bağlantısı vardı, şimdi HYDRA ile rakip örgüt olan başka bir örgüt'e yardım yapıyor . Ve görünüşe göre el çantasından zorla birşey alınmış." 

Tony biraz şaşırsa da belli etmedi "O zaman o çantadan alınan herneyse bize lazım." 

Oy ve yorum yapın 💗

Kayıp - Tony Stark Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin