Na de hele middag wedstrijden te hebben gespeeld werden alle voetbalclubs naar het podium geroepen. Ik pakte de hand van Sanna vast ik vondt t toch wel spannend. De winnaar van deze competitie dag is: FC Amsterdam!!!! werd er omgeroepen. Ik keek ongelovig naar Sanna. Onze hele club liep het podium op en namen de beker aan. Na een hectische dag bracht ik Sanna naar huis en reed ik zelf ook weer terug naar mijn appartement.
-
Eenmaal thuis aangekomen kreeg ik een appje van Donny. Ik had zijn naam toch maar veranderd naar Bae❤️
Bae❤️: Heyy Donny hier ik vond het erg gezellig vanmiddag, zin om nog een keer samen een drankje te doen? X
U: Heyy Don, jaa is goed lijkt me leuk. Wanneer? X
Bae❤️: Morgen avond half 6 bij Loetje? X
U: Ja lijkt me leuk! Is er nog iets speciaals wat ik aanmoet? En is dit als date of als vrienden?🙈
Bae❤️: Een leuk jurkje of rokje is prima! En hoe wil jij het zien? Date of vrienden? X
U: Als date?🙈
Bae❤️: Is goed! Slaaplekker voor straks en tot morgen heb er zin in! X
U: Slaaplekker topper! Tot morgen! X
Denkend aan Donny val ik inslaap en denk ik aan morgen.-
Vanavond ga ik met Donny op date. Ik heb er zoveel zin in. Gewoon DE Donny van de Beek van Ajax vind mij leuk! Hoe dan?! De dag ging aardig snel voorbij. Ik heb niet veel gedaan vandaag. Een beetje huiswerk gedaan maar meer ook niet echt. Daar is het moment. Ik heb mijn mooie zwarte jurkje aangetrokken met mijn tas aan en zwarte laarsjes. Het is best warm weer dus dit jurkje is echt perfect voor dit moment. Ik stap de auto in en rijd naar Loetje. Ik heb zweterige handjes en maak me een beetje druk. Wat als hij mij niet leuk vind? Allemaal vragen spookte door mijn hoofd. Ik loop naar binnen en zie Donny daar al zitten. Hij had een simpele maar chique blouse aan met een spijkerbroek. Hij had een roos mee genomen. Echt super lief. Hij gaf mij die en begroette me met een knuffel.
-
Toen ik eenmaal zat hadden Donny en ik de meest gezellige gesprekken. En we hebben vooral heeel veel gelachen. Ik stapte bij Donny in de auto, hij had een verassing of iets. 'Mag ik echt niet weten waar we heen gaan' vroeg ik. Ik kan niet zo goed tegen verassingen. Donny lachte en zei 'we zijn er bijna maak je niet druk'. Eenmaal aangekomen deed hij een blinddoek om en hielp me uit de auto. Hij tilde me op en zette me ergens neer. 'Ieehhhhh wat voel ik' gilde ik. Donny begon super hart te lachen om me en deed mijn blinddoek af. 'Kim ik weet dat ik je pas sinds gisteren ken maar ik vind je echt heeeel erg leuk, wil je please mijn meisje zijn' Nadat hij dat zei begon ik te huilen en riep ik ja. Ik gaf hem een dikke knuffel. Hij draaide mij om en deed een ketting om. Daar hing een kleine D met een hartje aan. 'AAAAHW zoo lief van je'. Ik gaf hem een nog een knuffel. Hij pakte voorzichtig mijn wang beet en gaf me een kus.
-------
Dit is mijn derde hoofdstuk. Had heel veel zin om dit verhaal verder te gaan. Hij zal niet heel goed zijn maar deed mn best om mn ideeën duidelijk uit te werken😊 Please vote en let me know wat jullie er van vinden! Lees ook de verhalen van Justink_04 🥰❤️
Liefs, Me❤️
JE LEEST
Goal! ft. Donny van de Beek | VOLTOOID
FanfictionKim is een meisje van 18 jaar. Zij voetbalt bij de club FC Amsterdam. Er is een heel groot voetbaltoernooi op 'de Toekomst'. Ze komt daar een jongen tegen en raakt daarmee aan de praat. Gaat het wat worden of toch niet?