Even een tijdsprong van een week of 2
Donny en ik hebben elkaar de afgelopen week niet gezien. Hij was erg druk met voetbal en ik met school. Volgende week heb ik mijn laatste examens en dan zit het er op. Tringg
Hmm wie zal dat dan zijn? Ik open de deur en zie Donny daar staan met een bosje bloemen. 'Hey honeyy' zeg ik en geef hem een knuffel. Hij geeft me een kus en de bos bloemen en loopt naar binnen. Donny gaat op de bank zitten terwijl ik het bosje bloemen in een vaas op de tafel zet.Ik ga naast hem zitten op de bank en leg mijn hoofd op zijn schouder. Hij pakt de afstandsbediening van de tv en zet er Netflix op. 'Zullen we samen een serie starten?' stelt Donny voor. Ik knik en geef hem een kus. 'Sex education?' vraagt Donny. Ik knik en begin te lachen. Hij start de serie en we maken het ons gemakkelijk en gaan samen op de bank liggen. Ik begin het koud te krijgen dus besluit in een deken te pakken die onder het bijzettafeltje ligt. Ik doe 'm over ons heen en ga weer comfortabel liggen. Ik voel toch dat ik moe wordt en binnen no time val ik inslaap.
Tringg
Ik wordt wakker van de bel. Wie kan dat nou zijn? Ik sta op en zie Donny niet meer liggen. Ik loop naar de deur en zie Donny praten met een politie agent. Na enige twijfel besluit ik er heen te lopen en vragen wat er aan de hand is. 'Ben jij een vriendin van Sanna en Matthijs en Rody en Jaimy' vroeg de politie agent. Donny en ik knikken en hij sloeg zijn armen om me heen. Wat is hier gaande vraag ik me af. 'Sanna, Matthijs, Rody en Jaimy hebben een auto ongeluk gehad, ze zijn alle 4 naar het ziekenhuis voor verder onderzoek. We weten nog niet wat er is gebeurd en wat er aan de hand is' meld de politie agent. Ik begin te huilen en kan ook niet meer stoppen. Donny slaat zijn armen om me heen en knuffelt me. Hij zegt gedag tegen de politie agent, tilt me op en legt me op de bank. 'Het komt goed babygirl' zegt ie en geeft me een kus.Na overleg besluiten we naar het ziekenhuis te gaan. Donny rijd dus dat is wel erg fijn. Aangekomen in het ziekenhuis vragen we bij de balie waar ze liggen. 'Meneer de Ligt en Meneer van de beek liggen ik kamer 128 en Mevrouw de Jong (Sanna) en Mevrouw Janssen (Jaimy) liggen in kamer 127' meld de vrouw achter de balie op een mega chagerijnige toon. We bedanken er en lopen eerst naar de kamer van Matthijs en Rody. Daar aangekomen zien we ze liggen. Bij Matthijs was er niks aan de hand hij had alleen een hersenschudding en mag direct naar huis. Rody daarintegen had een gebroken sleutelbeen en arm maar mocht ook direct naar huis (iknow in t echt is t anders maar voor nu kan t even). Samen met Matta en Rody lopen we naar Sanna en Jaimy. Sanna had een gebroken been en arm, het zag er mega zielig uit maar mocht gelijk naar huis. Jaimy had een aantal gebroken ribben en een hersenschudding en mochten ook gelijk naar huis. Donny en ik brachten ze alle 4 naar huis toe. In de auto was het best gezellig. We hebben het autoongeluk besproken, en we kwamen tot de conclussie dat er een spookrijder op de weg reed. Daarna hebben we het over alleen maar leuke dingen gehad. In overleg willen we met zijn alle op vakantie. Alleen nog even in de groepsapp bespreken en een datum prikken en ready to go. Eerst moeten alle Ajax spelers over 3 dagen op trainingskamp. En wat kijk ik daar tegen op zeg. Wat ga ik Donny missen zeg. We hebben iedereen thuis gebracht en Donny blijft bij mij slapen. 'Hey schatje, kunnen we niet gewoon als je terug bent van trainingskamp samen hier wonen?' en ik kijk Donny lief aan. Hij kijkt me glimlachend aan en kniks 'is goed'. We knuffelen wat en besluiten samen om maar te gaan slapen. Nog 3 dagen samen slapen en van elkaar genieten en dan moet ik hem een week missen...
————
A/N sorry dat ik niet heb geupload, ik ben op vakantie en de wifi was erg slecht.. nu heb ik wel goed internet dus ga weer uploaden. Dus daarom voor nu een langer hoofdstuk!
Vergeet niet te stemmen en let me know in de reacties wat je er van vindt.
Xxx - me
JE LEEST
Goal! ft. Donny van de Beek | VOLTOOID
FanfictionKim is een meisje van 18 jaar. Zij voetbalt bij de club FC Amsterdam. Er is een heel groot voetbaltoernooi op 'de Toekomst'. Ze komt daar een jongen tegen en raakt daarmee aan de praat. Gaat het wat worden of toch niet?