13

417 10 2
                                    

Donny tilt me op en legt mij in zijn bed. Ik gaap en begin te lachen. Het zag er volgens mij echt best wel raar uit. Donny schoot ook in de lach en zei 'Ik kleed me eventjes om zie je zo babygirl'. Ik knikte en trok een sportbroekje van Donny aan. En ik trok zijn uitshirt met Van de Beek aan. Donny komt terug en komt naast mij liggen. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en van in no time inslaap.

-

Vandaag moet ik naar school, maar omdat ik best nog wel last heb van mijn enkel meld ik me maar ziek van school... dus ga ik maar met Donny mee naar de training. Ik moet toch wat doen, want thuis zitten daar heb ik ook geen zin in. Bij de toekomst aangekomen zie ik Kasper met een meisje lopen. Kasper ziet ons aan komen lopen en krukken en wacht. 'Hey guys' roept Kasper super enthousiast. 'Hey Kassie, wie heb je meegenomen' vraag ik. Man ik ben veel te nieuwsgierig. 'Dit is mijn vriendin Sofie' zegt ie trots en pakt haar hand. 'Hey ik ben Sofie' zegt ze en stelt zich voor.  Eerst stelt Donny zich voor en dan ik. Met zijn 4e lopen we naar de velden en daar gaan Sofie en ik zitten. We raken aan de praat. Zo kwam ik er achter dat ze op Hockey zat en dat ze net als ik gek is op Netflix. Ik voeg haar gelijk toe in de Ajax groepsapp en we bekijken de training.

-

Na de training gaan Donny en ik samen naar mijn appartement. Ook omdat ik me graag wilde omkleden en omdat ik gewoon eventjes naar huis wilde. Donny liet zich op mijn bank vallen en trok mij mee en begon me te kietelen. 'Omg Donny stop' lach ik. 'Waar hou je van' zei Donny lachend. 'Uhm eten' lach ik. 'Fout'. 'Oke Don ik hou van jou' lach ik. Hij knikte goedgekeurd en gaf me een kus. 'Maak maar gebruik van mijn tijdelijke handicap' grap ik. 'Zal ik zeker doen' lacht hij terug. 'Mopp Rody appt mij net of hij met Jaimy langs kan komen, maar Matthijs en Sanna, Kasper en Sofie en Carel en Bente wilde ook chillen' lachte hij. 'Nodig ze allemaal hier uit dan heb toch niks beters te doen lach ik'. Zo gezegd en zo gedaan. Voor ik het wist was iedereen hier. De jongens moesten zo nodig FIFA spelen dus gingen de meiden en ik samen maar aan de tafel wat kletsen en elkaar beter leren kennen.

Goal! ft. Donny van de Beek | VOLTOOID Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu