Ik zie Donny daar zoenen met een ander meisje. Ik stort naar de grond en begin te huilen. Mikky ziet het en komt op me afgerend. 'Wat is er aan de hand lieverd?' vraagt Mik. Ik wijs de kant van Donny op en ze ziet het. Frenkie loopt naar Donny toe terwijl Mikky bij mij blijft. 'Schat ik kan het uitleggen' zegt Donny. Ik kijk hem aan en ren weg. Weg van hem en weg van iedereen. Ik weet niet waar ik heen moet. Ik ren langs een steegje. 'Hallo mooie meid, wat doe jij hier zo alleen?' vraagt een wat oudere man. Ik reageer niet en ren weg. De man rent er achteraan en pakt me bij mijn arm. 'Jij gaat helemaal nergens heen' zegt hij met een smerige grijns op zijn gezicht. 'Blijf van haar af! hoor ik iemand roepen. Ik kijk om en zie dat het Hakim is. Hij slaat de man een paar keer tot hij knock-out ligt. Ik val in zijn armen en begin te huilen. 'Wat is er allemaal gebeurd' vraagt Hakim. Ik leg hem het hele verhaal uit en begin weer te huilen. Hij knuffelt me en stelt me gerust. 'Anders blijf je bij mij slapen, ik slaap wel op de bank, ik wil je helpen' zegt hij. Ik kijk hem met betraande ogen aan en knik. Hij tilt me op zijn rug en loopt naar mijn auto toe. Hakim was mee gereden met Donny, Frenkie en Matthijs dus dat kwam goed uit. Hij stuurt een appje in de groepsapp dat ik met hem mee ben en dat alles oké is en we rijden naar zijn huis.
-
Aangekomen bij zijn huis legt hij mij in zijn bed en maakt hij een kop thee. Ik hoor de deurbel gaan en hoor Hakim zeggen 'ik zal aan haar vragen of ze je wilt spreken, ze is echt gebroken man', En niet veel later staat hij bij mij op de kamer. 'Hey, Donny staat voor de deur en wil echt met je praten, als er wat is roep je tenzij je het echt niet wil'. Ik geef hem een goedkeurend knikje en binnen no time staat Donny bij me in de kamer. 'Was ik niet goed genoeg ofzo' mompel ik naar Donny toe. Donny begint te huilen en zegt 'zij zoende mij, ik duwde haar gelijk van me af, ik wil haar niet ik wil jou, ik hou van jou alleen van jou, je bent mijn prinsesje'. Nadat hij dat zij begon ik te huilen en gaf hem een knuffel. 'Het is oké, maar als het nog een keer gebeurd dan is het gewoon klaar ja' mompel ik. Hij knikte en gaf me een kus. 'Ik blijf vannacht wel bij Hakim, ik kom morgen wel naar je toe ja?'. Donny knikt en geeft me een kus en loopt de kamer uit naar huis. 'Bedankt Hakim' zeg ik tegen hem als ik hem in de deuropening zie staan en geef hem een knuffel. 'Alles in bedrijf toch' zegt ie waardoor ik in de lach schiet. 'Weetje zeker dat je op de bank slaapt?' vraag ik Hakim en hij knikt. 'Welterusten Hakim' Welterusten Kim'. En binnen no time val ik inslaap.
-
Ik word wakker van mega veel appjes.
Mikky💙: Kimm gaat het?
Laat maar Hakim heeft alles uitgelegd!
Zie je vanmiddag mopp!!😘😘Professor🧐: Hey Kim gaat het goed? Hakim heeft alles uitgelegd.
Laat maar heb Hakim net gesproken! Zie je vanmiddag!😊Dikkie: Hey Kim, ik hoorde t verhaal van Hakim, als er wat is, app mij en Sanna he🧡
Sanna♥️: Hey babe! Gaat het?
Laatmaar heb Hakim gesproken! Tot vanmiddag lieverd leg me dan alles uit😘
-Ik glimlachte naar me telefoon, kleedde me om en ging ontbijten met Hakim. Verbazingwekkend heb ik geen last van een kater en Hakim ook niet. 'Ik ga naar Donny ja, zie je vanmiddag op de training' zeg ik en geef hem een knuffel. 'Echt geen probleem en tot straks' zegt Hakim en ik loop naar mijn auto toe.
JE LEEST
Goal! ft. Donny van de Beek | VOLTOOID
FanfictionKim is een meisje van 18 jaar. Zij voetbalt bij de club FC Amsterdam. Er is een heel groot voetbaltoernooi op 'de Toekomst'. Ze komt daar een jongen tegen en raakt daarmee aan de praat. Gaat het wat worden of toch niet?